Bir önceki bölümden...
Diana camdan sızarak yüzüne vuran güneşten rahatsız olmuş bir şekilde yüzünü buruşturdu ve gözlerini açmaya çalışarak bedeninde hissettiği baskıya baktı.
Ama bakmaz olaydı.
Gözleri şaşkınlıkla açılırken kendisine hakim olamayarak, " Heyy çek ellerini üstümden." diye bağırdı.
Jareth' ın bir eli üst baldırında diğer eli ise bel boşluğundaydı. Bildiğin kendisini ahtapot misali sarmıştı.
Bağırışıyla birlikte Jareth yerinden sıçramış ve dengesini sağlayamayarak yere kapaklanmıştı. Ne diye kendisinin yanında uyumuştu ki bu adam. Ne diye kendisinin dibine bu denli sokulmuştu.
" Ne diye yanımda uyuyorsun sen!" diyerek tepkisini dışa vurdu. Yoksa düşündüklerinde yanılıyor muydu. Yavaş yavaşta olsa kendisinden yararlanmaya mı çalışıyordu.
Jareth' ın ayağa kalkarken, " Özür dilerim." dediğini işitti. Sesinde mahçupluk yatıyordu.
Ama kendisini tutamıyordu. İçindeki soruları dışa vurmakta kararlıydı." Senle ilgili düşüncelerimde yanılıyorum sanırım Jareth. Sen benden yararlanmaya mı çalışıyorsun. Yoksa ben mi yanlış anlıyorum." dedi ve bakışlarını Jareth' ın bakışlarıyla birleştirdi.
Nasıl baktığını çözmeye çalışıyor, biraz şaşkınlık, biraz utanç, birazda mahçupluk barındırdığını seziyordu.Yinede erkek milletine güven olmadığını kendine bir kez daha hatırlatıyor ve gelecek olan açıklamayı bekliyordu.
" Hayır Diana. Senden yararlanmak düşüneceğim son şey bile değil. Ben bu zamana kadar hiçbir kadına isteği dışında el sürmedim." diyerek toplanan tişörtünü düzeltmesiyle garip duygular barındıran kum fırtınasına doğru sürüklendiğini hissetti.
Bu konuşmadan rahatsızlık duymuştu.
Jareth' ın başka kadınlara dokunduğunu kendi ağzından duymak...
Tarifsiz bir histi.
Kıskanmış mıydı?
Kızmış mıydı?
Yoksa yüreğine bi ağrı mı saplanmıştı. Karar veremiyordu.
Hatta tüm duyguların ruhuna işlediğini hissedebiliyor, ama kabul etmek istemiyordu." Tamam Jareth. Çık odadan." dedi.
Bu durumdan kurtulmak istiyordu.
Bir an önce Jareth' la yollarını ayırmalıydı. Yoksa hem Jareth hem kendisi zararlı çıkacaktı." Tamam Diana." karşılığını aldığı sırada kapının çaldığını işitti. Bu kargaşanın içinde daha kaç kişi dahil olabilirdi?
Jareth' ın, " Ben bakarım. Bugün temizlik günüydü. " demesiyle rahatladı ve odadan çıkmasıyla yatakta oturur hal alan bedenini geri bıraktı. Kollarını başının altında birleştirirken Roberto' nun ne halde olabileceğini düşündü. Onu dövmüşler miydi? İşkence mi yapmışlardı? Yoksa ölmüş müydü?
İçine oturan karamsarlığı yok etmek istercesine başını iki yana sallarken derin bir nefes alıp verdi.
Kötü düşünmemeliydi.
Roberto' ya hiçbir şey olmamıştı, olmayacaktı.
Son düşüncelerine inanmayı tercih ederek yataktan kalktı. Kafasını başka şeylerle meşgul etmeliydi.Odadan çıkarak sesin geldiği yöne ilerlemeye başladı. Jareth biriyle konuşuyordu.
Kiminle konuştuğuna bakmak için adımlarını hızlandırdı.
Mutfağa girdiğinde Jareth dışında kimsenin olmadığını gördü.
Ne yani kendi kendine mi konuşuyordu.Yine de, " Kiminle konuşuyordun?" diye sordu ve önündeki sandalyeyi çekerek oturdu. Jareth' ın kendisine doğru dönerken, " Tamam. Siz kafanıza göre takılın. Ben size ölçüleri tarif ettim." demesiyle afalladı.
Ama dikkatli baktığında kulağında kablosuz telefon kulaklığı olduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felekten Bir Gece ( TAMAMLANDI.)
Fiksi UmumBölümler betimlemeler ile zenginleştirilip tekrardan yayımlanacaktır! Diana Meksika' da doğup büyümüş, yirmi üç yaşına kadar gelmiştir. Bundan iki yıl öncesi beklenmedik bir şekilde ailesini kaybetmiş, nedenini öğrendiğinde ise yüreği daha da bir y...