14.bölüm

1.9K 112 43
                                    

Diana, " Tamam" demesine rağmen daha fazla dayanamamış ve dakikalar sonrası Roberto' nun yaralarına pansuman yapmaya başlamıştı.
Son yara bandını yapıştırdığı sırada Roberto' yla aralarında oluşan yakınlığın farkına varamadı ve dudaklarına kapanan dudaklara engel olamadı...

Buda neyin nesiydi şimdi?

Anında geri çekildi ve tokadı yüzündeki yaraları bir saniye olsun düşünmeden yapıştırdı. Sevgili olduğu günler yıllar öncesinde kalmış, kendisi Roberto' yu sadece arkadaş olarak görür olmuştu.
Bunu Roberto' ya söylemenin zamanıda gelmiş çatmıştı.

Tam söze başlayacağı sırada Jareth' ın, " Lan sen kim oluyorsun! Ne hakla Diana' yı öpüyorsun!" diye bağırarak Roberto' ya doğru ilerlemesiyle bedenini ele geçiren panik ve korku duygularını hissetti. Vücudu Jareth' ın önüne duvar misali geçerken, " Dur Jareth! Sakin ol!" dedi.
Gözleri sinirle koyulaşan kahveliklerinden ayrılmıyor, sakinleşmesi adına kollarını kavrayan parmakları tenini okşuyordu.

Roberto' nun, " Ben Diana' nın sevgilisiyim! Asıl sen kimsin!" diyerek yerinde durmayışıyla Jareth' ın dahada alevlendiğini hissetti ve bu alevi söndürmek adına kollarından çektiği ellerini boynuna dolayarak sıkıca sarıldı.
Bedenleri birbirine kenetlenmişti.

Elinin birini saçlarının bitimiyle ensesinin arasına yerleştirdi ve baş parmağıyla okşarken kulağına doğru eğilerek, " Sakin ol Jareth. Lütfen." dedi.
Sıcak nefesi Jareth' a çarptığında kolları arasındaki beden kasılırken, belinde ellerini hissetti.
Kendisi gibi Jareth' ta bedenini sıkı sıkıya kavrıyor, sanki ayrılmamalarını diliyordu.

Parmak uçlarında duruyor oluşu yorulmasına yol açarken içinden, " Dayan Diana" dedi.

Sanki bu dediğini Jareth duymuş gibi birkaç saniye sonrası bedenlerini dahada kenetleyerek, kendisini havaya kaldırdığında minnet duygusuyla gözlerinin içine bakacaktıki bu seferde Jareth' ın kulağına eğilmesiyle neler diyeceğine dikkat kesildi.

Sıcak nefesi adeta tenini okşarken, " Ahh kadın. Başıma gelen en güzel bela olduğunu söylemekten bıkmayacağım." dediğinde sersemledi.
Bu adam kendisini sersem ediyordu ve bu durumdan şimdide olduğu gibi aşırı hoşnut kalıyordu.
Dudakları kıvrılırken Roberto' nun,
" Aloo. Siz napıyorsunuz! Diana şu adama sarılmayı kes!" demesiyle sinirlenmeden edemedi.
Kendisine karışılmasını zerre kadar sevmezdi ve bunu kim yaparsa yapsın tepkisi sert olurdu.

Kollarını Jareth' tan ayırmadan yan döndü ve, " Sanane Roberto! Sen benim sevgilim falan değilsin! O günler geçmişte, yıllar öncesinde kaldı. Ben seni arkadaş, dost olarak sevdiğimi yalnız kaldığım yıllarda anladım. Zamanında sevgili olmamızın sebebi de sendin. Senin ısrarların ve ilgin karşısında seni sevdiğimi sanmıştım. " dedi. Sesi fazlasıyla sert ve hiddetli çıkmıştı.

Yıllarca söyleyemediklerini bir çırpıda söylemiş, gönlünde biriken ağrı bir nebze olsun hafiflemişti.

Roberto' ya gerçekleri bu şekilde söyleyip kalbini kırmak istememişti ama bu şekilde öğrenmeyi haketmiş, adeta duymak için arsızca çırpınmıştı.

Kollarını Jareth' tan ayırarak düğüm olan bedenlerini çözdüğünde Roberto' nun bakışlarına odaklandı.
Maviliklerinde oluşan duygu sarmalını hissedemiyor,bunca yıl kendisini beklemiş biri olarak hayal kırıklığını iliklerine kadar tattığını düşünüyordu.

" Tamam Diana. Sen nasıl istersen öyle olsun. Ben artık gideyim." diyerek ayaklanmasıyla, " Nereye?" diyerek çıkıştı. Böyle bir tepkiyle karşı karşıya kalışı onu şaşkınlığa uğratmıştı.
Sinirlenmesini, öfkesini kusmasını beklemişti.
Bunca yıl bekleyen biri böyle yapmaz mıydı?

Felekten Bir Gece ( TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin