Önceki bölümden...
Victor, " Sevgilim çok suskunsun." dediğinde çatılan kaşlarının altında öfkeyle parıldayan bakışlarını Victor' un bakışlarıyla birleştirdi.
Sinirle, " Seninle ne konuşmamı bekliyorsun. İstersen Ailemi nasıl öldürdüğünü konuşabiliriz." dedi.
Bu sözleri Victor' u sinirlendirmişti.
Yine kişiliği değişmişti.
'Ben yapmadım. Etmedim.' diyerek kendini suçsuz gösterme çabalarına girmek yerine sinirle kendisine bakmıştı." Seninle geleceğimizi konuşabiliriz." diye öfkeyle bağırdığında, düşüncesini tekrar dile getirdi ve, " Sen cidden hastasın." dedi.
" Evet sana hastayım." diyerek bir önceki gibi karşılık verdiğinde kapı tıklatıldı ve elinde kırmızı güllerle içeri Pedro girdi.
" Bunlar sana gelmiş abi." dedi ve elindeki gülleri Victor' a uzattı.Bu kırmızı güller Jareth'ın geldiğinin habercisiydi...
****
Jareth, Miguel ile yola çıktıktan birkaç dakika sonrası çiçekçiyi aramış ve Diana' yı götürdükleri evin adresini vererek bir buket kırmızı gül götürmelerini istemişti.
En geç iki saate varması gerektiğini de kesin bir dille tembih etmişti.Güller kendisinden önce o eve ulaşmalı ve Victor' un dikkatini dağıtmalı, panik yapmasını sağlamalıydı.
Bu sırada oluşacak kargaşada Diana' yı, o evden çekip alması büyük olasılıkla kolaylaşırdı.Denilen adrese ulaşmalarına az kalmıştı. O kendisine ihanet eden çalışanıda yanlarındaydı. Tekrar Victor' un işine yarayacak bir hamlede bulunmasına izin veremez, Miguel' in polis dostları gelip adamı alana kadarda bekleyemezdi.
Bu oldukça büyük bir zaman kaybına yol açardı.
O yüzden yanlarında geliyordu ve arabanın arka koltuğunda elleri kelepçeli bir şekilde oturuyordu.Miguel arabayı yavaşlatarak yolun kenarına park ettiği sırada," İşte ilerideki villa." dedi ve bakışları ile yaklaşık yüz- yüz elli metre ötedeki villayı işaret etti.
Oldukça lüks kokan bir dış yapıya sahipti ve çoğu kadının gözünü boyayacak cinstendi.
Büyük ihtimalle Victor' un niyetide böyle şeyler ile Diana' nın gözünü boyayıp, yanında kalmasını sağlamaktı.
Ama sevdiği kadının gözünü böyle şeylerin boyayamayacağını biliyordu.
Çünkü sevdiği kadının gönlü çok ama çok zengindi. Böyle ucuz numaralara kanmazdı.Kendisinin hediye ettiği, yol kenarından aldığı kolye Diana' yı öyle çok mutlu etmişti ki, resmen mutluluktan gözlerinin içi parıl parıl parlamıştı. İşte tamda o an anlamıştı. Sevdiği kadının gönlünün ne denli zengin olduğunu...
Zihnini kaplayan düşüncelerden sıyrılmasını, villanın bahçe kapısından çıkan çiçekçi sağladı ve keyiflenirken, " Tam zamanında gitmiş." dedi.
Bu sırada Miguel telefonla konuşuyordu. Ardında beliren ve yolun kenarına, belli olmaması adına belli aralıklarla park edilen arabalardan bu olaya dahil olan polislerin geldiğini anladı.
Ricardo daha kendisini aramamıştı.Adamlarını toplayarak gelmekte geç kalmıştı ama bu durum pekte olumsuzluk teşkil etmiyordu.
Şuan sağlanan destek yeterli görünüyordu.
Villa' nın dışında sayılı koruma görünüyordu ve iç yüzününde bundan daha kalabalık olduğunu düşünmüyordu.
Victor' un telefonda konuşmalarından özgüveni oldukça kabarık biri olduğunu anlamıştı ve bu özgüvenin onu yerle bir edeceğinide...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felekten Bir Gece ( TAMAMLANDI.)
General FictionBölümler betimlemeler ile zenginleştirilip tekrardan yayımlanacaktır! Diana Meksika' da doğup büyümüş, yirmi üç yaşına kadar gelmiştir. Bundan iki yıl öncesi beklenmedik bir şekilde ailesini kaybetmiş, nedenini öğrendiğinde ise yüreği daha da bir y...