Önceki bölümden...
" Aksine yüzünü göreceğim için sabırsızlanıyorum." dedi ve yaptığı jesti hatırlatmak adına, " Seni elimde kırmızı güllerle karşılayacağım." sözlerinide ekledi.
Bu dedikleri Victor' un sinirlerine dokunmuş olmalıydı ki kendisine bağırarak, " İki gün kaldı. Sadece iki gün! O dikenler benim değil senin boynuna dolanacak!" dedi ve telefonu yüzüne kapadı.
Buda demek oluyordu ki büyük buluşma iki gün sonraydı ve bunu ağzından kaçırarak büyük bir hata yapmıştı...
****
Jareth Diana' nın, " İki gün sonra mı?" diye fısıldadığını işittiğinde elinin altındaki titreyen eli kavradı ve dudaklarına götürerek narin bir öpücük bıraktı.
" Korkma." diye fısıldarken bedenini Diana' ya doğru döndürdü. Kolları saniyesinde Diana' nın belini kavramış ve kendine doğru çekmişti.
Bu kenetleniş her defasında yüreğine işlemeye başlamıştı. Ruhu çoşkuyla dans ediyor, Diana' nın yüreğini dansa davet ediyordu. Kendisine eşlik etmesi için adeta yalvarıyordu.Tekrar, " Korkma." dedi. Diana' nın bakışlarında barındırdığı korku ve bir o kadarda endişeyi hissedebiliyordu.
" Ben yanındayım ve canım pahasına seni koruyacağım." dedi.
Bu sırada Diana' nın elleri de göğsünün üzerinde yerini almış, karıncalanma hissi uyandırmıştı.
Etkileniyordu. Bu kadından hiç olmadığı kadar etkileniyordu." Kendim için değil, senin için korkuyorum. Canın pahasına yanımda kalmanı istiyorum." sözleri Diana' nın dudaklarından uğurlanıp yüreğine temas ettiğinde duyduklarının hayal olup olmadığını tartmaya çalışıyordu.
Az önce duydukları gerçek miydi yoksa bir hayalden mi ibaretti?" Kolların arasında huzuru tadıyorum. Tüm acı dolu yaşanmışlıklarımı biraz olsun unutup, yüreğime işkence etmeye ara veriyorum." sözleriyle Diana' yı kolları arasına biraz daha hapsetti. Huzur bulduğu yer dediği gibi kolları arasıysa bir ömür bu şekilde durabilirdi.
Saçları arasına öpücük kondurdu ve geri çekilirken, " Sende bana karşı boş değilsin değil mi?" diye sordu.
Merakına yenik düşmüş, çenesine hakim olamamıştı.
Bu sorusu ile Diana geri çekilerek kolları arasından çıktığında içinde oluşan yangını hissetti.
Yanılıyor muydu?
Diana kendisine karşı boş muydu?" Emin değilim Jareth ve emin olana kadar sana bir şey demek istemiyorum." sözleri bir anda yüreğinde oluşan yangına su serptiğinde hafif tebessüm etti.
Diana duygularından emin değildi ve er ya da geç kendisi gibi hissettiği duyguların ne olduğunu anlayacaktı.
Bu aşktı.
Gün geçtikçe yerini sevgiye bırakacaktı." Duygularından emin olduğun günü sabırsızlıkla bekliyor olacağım." derken odanın çıkışına yöneldi.
Hem Diana' yı sıkıştırmayacağını bilsin istiyordu hem de biraz uyuması gerektiğini düşünüyordu.
Victor denen adamı kafasından atmalı, kendini üzmeyi bırakmalıydı.
Odanın kapısına geldiğinde, " Sen biraz uyu. Bende bu sırada yemek siparişi vereyim. Bir saat sonra getirmelerini isterim." dedi.Diana, 'Tamam.' anlamında başını salladığında kapıyı ardından kapayarak odadan çıktı ve merdivenleri inmeyi başladı.
Bu sırada çalan telefonunu işittiğinde adımlarını hızlandırdı ve merdivenleri indiği gibi salona girdi.
Sehpanın üzerinden telefonu aldığında arayan kişinin Mario oldunu gördü ve telefonu açarak kulağına götürdü.
Mario bir şey demesine fırsat tanımadan, " Dostum kapıdaki adamların bizi içeri almıyor. Bir el atsan diyorum hani." dediğinde gülmeden edemedi.
" Tamam geliyorum." derken kapıya ilerledi.
Aslında bu zamanda eve gelmeleri tehlikeliydi fakat geri çeviremezdi.
Çünkü Mario ve Esly bu yaptığından şüphelenip gitmemek için diretirdi.
Biliyordu.
En iyisi eve girdiklerinde durumu izah edip bu durumdan kurtulana kadar birdaha gelmemelerini istemekti.
Tabi gelmişken de biraz güzel zaman geçirmek hem kendisine hem Diana' ya iyi gelirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felekten Bir Gece ( TAMAMLANDI.)
Narrativa generaleBölümler betimlemeler ile zenginleştirilip tekrardan yayımlanacaktır! Diana Meksika' da doğup büyümüş, yirmi üç yaşına kadar gelmiştir. Bundan iki yıl öncesi beklenmedik bir şekilde ailesini kaybetmiş, nedenini öğrendiğinde ise yüreği daha da bir y...