9.bölüm~ Kolye~

1.7K 120 14
                                    

Önceki bölümden...

" Sevgilim er yada geç o dudakların tadına bakacağım. Ama şimdi gitmem gerekiyor. Cezan olarak giderken yanımda Roberto' yuda götürüyorum. Birdahakine arkandaki adamıda götüreceğim ve sana bakan gözlerini çıkaracağım." demesiyle dehşet dolu gözlerle arkasını döndü ve Jareth' ın gözlerinin içine bakarken " Özür dilerim." diyerek mırıldandı...

############

Jareth daha fazla dayanamadı ve bir şeylerin ters gittiğini sezdiği için Diana' ya doğru ilerlemeye başladı. Az önce söylediği şeyide anlayamamış, dudaklarını okuyamamıştı.
Önünde durarak, " Ne oldu Diana?" diye sordu ve kulağındaki telefonu alarak kimin aradığına göz ucuyla bakarak kendi kulağına götürdü.

Karşıdan gelen " Şimdilik hoşçakal Dianam." sesiyle tam kendini tutamayıp küfürleri sıralayacaktı ki telefonun yüzüne kapanmasıyla var gücüyle telefonu sıktı ve yere fırlattı.
Artık dayanamıyordu. Diana' m diyerek sahiplendikçe deliye dönüyordu.

" Bu şerefsiz kim oluyorda sana Diana'm diyor. Bu kim oluyorda seni sahipleniyor. Deli olacağım." dedi ve korkan gözlerle kendisine bakan Diana' ya döndü.
Sakinleşmeliydi.
Diana ürkek bir ceylan misali karşısında dikiliyor ve kendisinin bu halinden korktuğu gözlerinden okunuyordu.

" Tamam korkma. Sakinim. " diyerek sesini sinirli tutmamaya çalıştı. Ama pek başarılı olamamıştı. Diana birkaç adım geri gitmiş, kendisinden gözlerini kaçırmıştı.

" Diana bu sinirlenişim sana değil. O kim olduğu belirsiz pezevenge." derken sesinde artık sakinlik barındırıyordu. Onun bu ürkek hali sinirini alıp götürüyor, karşısındaki kadına kıyamıyordu.

Diana' nın" Biliyorum." diye mırıldanışıyla birkaç adım ilerledi ve kendilerine doğru gelen polisleri ve adamlarını gördüğünde , " Sana ne dedi telefonda." diyerek sordu.

Sorduğu soruyla birlikte Diana' nın ağladığını gördü ve ister istemez dahada sinirlenirken, merakına engel olamadı ve sorduğu soruyu farklı bir şekilde tekrarlayarak, " Diana ne dedi sana telefonda." dedi.

" Tek başıma gelmediğim için ceza olarak Robertoyu almış." diyerek kendisine doğru ilerlemesiyle sözlerine devam edeceğini anladı ve elleri yumruk şeklini alırken neler söyleyeceğini beklemeye başladı.

" Birdahakinede seni alacakmış ve gözlerini oyacakmış." diyerek sözlerini tamamladığında Diana dahada hiddetle ağlamaya başlamış ve yere, dizlerinin üzerine çökmüştü.

" Ailemden sonra Roberto, daha sonrada sen. Hepinizi birer birer kaybediyorum. Şeytan tüyümü var bende anlamıyorum. Sanırım uğursuz biriyim. Kimseye iyi gelmiyorum." demesiyle dayanamadı ve kendide dizlerinin üzerine çökerek Diana ' yı kolları arasına aldı.
Kulağına fısıldayarak " Kendini suçlama." dedi.
Her konuda kendini suçlu görüyor, yüreğine zulmediyordu.
Buda kendisinin hiç hoşuna gitmiyordu.

" Ama suçluyum." diyerek akan burnunu içine çekmesiyle, bu atmosferi dağıtmak adına aklına geleni söyleyerek, Suçlu değil sümüklüsün." dedi ve geriye doğru çekilerek Diana' nın burnunu sıktı.
Garipsemişti.
Bir gram olsun tiksinmemiş, tiksinebileceğini dahi düşünmemişti.

" Ellerin batacak. Dokunma." demesine muzurlukla cevap vereceği sırada polislerin, " Jareth bey." demesiyle ayağa kalktı ve dinlemeye başladı.

" Kaçmışlar. Binada hiçkimseyi bulamadık. Bizimle gelmeniz gerekiyor. İfade vermelisiniz." demesiyle " Tamam memur bey." dedi ve Diana' nın nazikçe kolunu kavrayarak yerden kalkmasına yardım etti.
" Duydun matmazel. İfade vermemiz gerekiyor. Sonra eve geçeriz ve biraz uyur, dinlenirsin." dedi ve zorda olsa gülümsedi.

Felekten Bir Gece ( TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin