16.bölüm

750 82 30
                                    

Multimedia daki Diana

Önceki bölümden...

" Ne kadar tuttu?" diye sorarken ise bir yandan cebine uzandı ve cüzdanını çıkardı.

Kuryenin cevap vermemesi birşeylerin ters gittiğini haber ederken bakışlarını cüzdandan çekerek adamın hareketlerine odaklandı.

Kurye sandığı adam pizza kutusunu açmış ve içinden çıkardığı bıçağı kendisine doğru sallamıştı...

################

Tehlikeye karşı yaptığı ani refleksle bıçak karnına girmek yerine tişörtünün bol kısmından girerek derin bir kesik bıraktığında acıyla inledi ve adamın kolunu tutup diğer eliyle de vurarak bıçağın düşmesini sağladı.
Bu sırada oluşan kargaşadan dolayı korumalar saniyeler içinde kapının önüne toplanmış ve adamı kollarından tutarak geriye doğru almışlardı.

Adam kurtulabilecekmiş gibi debelenip duruyor, " Bırakın beni." diye bağırıyordu.

Yanında beliren Diana' nın endişeli bir şekilde, " Neler oluyor Jareth." diye sormasıyla, " Bir şey yok canım. Gir içeri sen." dedi ve Diana' nın yanaklarını avuçları arasına alarak, " Lütfen geri geldiğimde anlatacağım. İçeri gir sen. Birazdan döneceğim." dedi.

Dediklerine Diana' nın, ' Tamam.' Anlamında başını sallamasıyla geriye doğru çekildi ve derin bir nefes alarak hissettiği acıyı gizlemek için uğraş içerisine girerken adamlarından ikisine, " Sizde içeri girin ve o şerefsizin kapısından sakın ayrılmayın." diye emretti.
Roberto' nın ne yapacağı belli olmaz, fırsat kollayarak Diana' ya zarar verebilirdi.

Diana içeri girdiğinde adamlarına döndü ve," Gidelim." diyerek evlerinin yanında bulunan garajı işaret etti.
Kendisine bıçak çeken saldırganı sorguya çekmeli, o Victor denen adam hakkında bilgi edinmeliydi.

Zaten bu gece eli kolu her yere uzanan arkadaşı Mario' yu bu işe dahil edecek ve Victor denen adamı detaylıca araştırmasını isteyecekti.
Bunu istemek için geç bile kalmıştı.
Biliyordu. Ama Esly ' in böyle konularda ne denli takıntılı olduğunu da biliyordu.
İyi kalpli oluşu onu fazlasıyla duygusal yapıyor, birşey olmayacağını bilse bile Mario' yu hiçbir işe dahil etmek istemiyordu.

İçinden," Özür dilerim Esly." derken dışından ise adamlarına, " Oturtun." dedi ve yanda duran sandalyeyi işaret etti.

Adam yılmadan, " Bırakın beni." diye bağırmaya devam ediyor, hırsla adamlarının elinden kurtulmaya çalışıyordu.

" Bırakmalarını istiyorsan bülbül gibi öteceksin." dedi ve adama doğru birkaç adım daha yaklaştı.
Adamı bırakacaktı.
Hatta güllerle uğurlayacak güzelde bir not yapıştıracaktı.

" Ben birşey bilmiyorum. Bırakın beni." diye bağırarak dediğini yanıtlamasıyla adama dahada yaklaştı ve eliyle boynunu kavradı.
Yavaştan başlayarak sıkma şiddetini arttırırkende, " Sence ben bunu yer miyim?" dedi.
Nefes alamıyor oluşu yüzünün kızarmasına yol açarken sorduğu soruyu kendisi cevapladı ve," Yemem." derken geri çekildi.

Sırtını eğip tekrardan doğrultması bel boşluğundaki yaraya etki etmiş ve acıyla inlemesine neden olmuştu.
Üzerine giydiği siyah tişört kanı kamufile etmiş, Diana' nın görmesini engellemişti.
Birde bu yüzden endişelenmemeliydi.
Farketseydi eve girmeyeceğini biliyor, girse dahi canını fazlasıyla sıkacağından adı gibi emin olabiliyordu.

" Konuş. Daha fazla sabırlı olamayacağım." dedi ve yanında dikilen adamının belindeki silahı bir hışımla alarak adama doğrulttu.

" Tekrarlamayacağım." derken namluyu başına dayadı ve sözlerine devam ederek," Eğer tekrarlatırsan da namluyu başına değilde ağzına sokacağım ve seninle anladığın dilden konuşacağım." dedi.

Felekten Bir Gece ( TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin