22. rész

508 28 2
                                    

Fury után bicegve , haladtam a csendes folyosókon. Közben a tekintetben egy percre se vettem le a kinti világról. A katonák most is a helyükön voltak , valami akadálypályát teljesítettek. Igazán hasonlított arra amin mi mentünk számtalanszor át. Hogy utáltam...

- Csukja be az ajtót maga után Ms Prescott! - hallottam meg Fury hangját , de nem mellőlem.

Gyorsan vissza léptem , majd a terembe érkezve becsuktam az ajtót. A tárgyalóban voltunk,  Fury csak ide hajlandó betenni a lábát vagy mi? Sehol máshol az épületben nem láttam még...

Beállt egy szék mögé majd várakozóan rám tekintett. Nem tudtam mit akar így csak álltam előtte mint egy szobor.

- Nos Ms Prescott, nincs valami mondanivalója ?- kérdezte.

- Uram , mint már említettem az én hibámból szökött meg Rumlow. Csak is én vagyok a felelős érte.- ismételtem el "vallomásom".

- Igen ezt már említette , akkor máshogy mondom. Tisztában van-e , hogy mit tett?

- Öhm ,elengedtem egy veszélyes bűnözőt? Cserben hagytam a csapatom? Vagy az árus panaszkodott? Netán a rendőrség?- soroltam el tippjeim.

- Bármennyire is viccesnek találja a helyzetet- nézett rám szúrósan - nem az. Rumlowra kiadták az országos körözést , csak mert maga nem tud számolni. Ez viszont azt jelenti , hogy a dolgok már közel sincsenek annyira biztosan a kezünkben. De a Hydra továbbra is a mi gondunk. Szóval ha netán ,  Rumlow valaki más kezére kerülne akkor maga fogja elhozni ide, a maga felelőssége lesz  teljesen. Illetve a papír munkát is maga nyeri.- közölte közönyösen.

- Értem uram , de ha megbocsát nem erre számítottam.- szóltam bele én hülye.

- Hát akkor , fél magas labdára? Elég legyen annyi , hogy jelenleg még csak egy fekete pontot szerzett nálam, de ha Rumlow nem lesz itt , pedig elkapták, nem érdekel , hogy maguk vagy más, akkor garantálom , hogy nem fogja ennyivel megúszni. A maga felelőssége mostantól, nem pedig a kapitányé.

- Értettem , és mi lesz ha elbukok , megyek a hadbíróságra vagy mi?- kérdeztem unottan.

- A hadbíróság lesz a legkisebb gondja.- mondta majd elhagyta a termet.

- Szuper.- mormogtam- Jarvis- szólítottam a mesterséges intelligenciát.

- Igen , Nymeria- hallottam meg a hangját valahonnan fentről.

- Hol vannak a többiek?- kérdeztem.

- Még az orvosi részlegen .- válaszolta.

- Köszi- mondtam , majd elindultam kifelé.- legalább lesz ott valaki aki össze foltoz.

Némán róttam a folyosókat , miközben a lábam egyre jobban fájt. Még pár méter és ott vagyok, nyugtatgadtam magam. Majd egy sarkon befordulva megláttam őket. Mind ott álltak és egy fehér ruhás nővel beszélgettek.

- Nymeria- kiáltott fel Wanda , amint észre vett.

- Neked is szia, de ma már találkoztunk , sőt kb. fél órával ezelőtt.

- Jól vagy ?- kérdezte .

- Hát amennyire jól lehetek egy lőtt sebbel.- néztem rá mosolyogva.

- Fáj mindened .- nevetett fel.

- Fáj mindenem.- bólintottam , de én már nem voltam olyan jó kedvű , mint Wan.

- Nos hát akkor még egy valakiből ki kéne szedni egy golyót.- fordult a fehér ruhás nőhöz Sam.

- Persze csak ha nem gond , és nem zavarok.- emeltem fel a kezem .

Fuss | Marvel |Where stories live. Discover now