30. rész

511 29 1
                                    

Megvan az az érzés amikor két szuperkatona , egy veterán , és egy fém karú ember bezsúfolódik egy volkswagen bogárba? Nem? Segítek olyan mintha hering lennél egy nyolc férőhelyes konzevrdobozban ahova véletlenül kilencet raktak.

Így érkeztünk meg egy híd alá ahol már Sharon várt minket a felszereléssel. Miután megállt az autó , Steve szó nélkül kipattant , de mi sajnos nem követhettük a példáját, így tovább aszalódtunk a kis légterű járgányban.

- Előrébb tolnád az ülést?- kérte Bucky Samet.

- Nem.- adta meg az egyszerű választ a férfi.

- Ahhj ne csináljátok már, egy oldalon állunk.- néztem rájuk jelentőség teljesen.

- Nem tudom előrébb húzni. -tettete a hülyét Sam továbbra is.

- Ezt nem hiszem el , Buck cseréljünk helyet, én kisebb vagyok.- néztem rá a férfire.

- Nem sürgős annyira.- rázta meg a fejét.

- Ne hisztizz!- vágtam rá kapásból.

- Mondom , hogy nem kell !

- Rendben ha nem hát nem.- emeltem fel a kezemet védekezően.

- Még mindig ugyanaz a  parancsolgató suhanc vagy , mint voltál.- mosolyodott el.

- Többé kevésbé, csak plusz 70 év , mínusz néhány régi ismerős.- motyogtam.

Erre már nem mondott semmit , mert valami mindannyiunk figyelmét elvonta. Pontosabban valakik. Sharon és Steve - ránk se hederítve - falták egymást a kocsi előtt. A szélvédőn keresztül kiváló kilátást nyertünk a nem mindennapi párosra.

A srácokkal össze néztünk , majd egyszerre ült ki az idióta mosoly mindannyiunk arcára, hogy aztán ismét a párt nézzük , akik ekkor már elváltak egymástól. Steve fogta a cuccokat , és elindult felénk , de egy pillanatra megtorpannt arckifejezésünket látva, aztán megrázva a fejét indult el ismét.

- Akkor , a szárny Sam-é, a pajzs az enyém , Nyms te Sharon jóvoltából  kaptál egy gépfegyvert amiben áramos lövedék van tehát nem halálos.- osztotta szét a cuccokat, majd felpillantott- Ne nézzétek már ilyen hülyén.- mondta kétségbe esve.

- Mesélj- vágtuk rá a srácokkal egyszerre.

Ő csak megrázta a fejét majd ismét, a kormányra fogott és elindult.

...

- Hol vannak már ?- türelmetlenkedtem a kocsi kerekét  rugdosva.

- Mindjárt itt lesznek , különben is , hova sietsz netán randid van.- fordult felém Sam.

- Igen , a német különleges egységgel, ha nem sietünk.- néztem rá én is.

- Nem bukunk  le, biztos a terep.- ismételte el huszadjára Steve.

Már épp folytatni akartam , amikor egy fehér furgon fordult be , majd parkolt le mellettünk.

- Bocs a késésért. - ugrott ki belőle egy fickó.

- Én kérek elnézést, hogy belerángattalak ebbe titeket.- fogott a kapitány kezet a férfival.

- Még mindig jobb annál , mintha otthon ülnék és semmit tennék.- szállt ki a  furgonból Wanda is.- Nyms?- kérdezte meglepetten.

Fuss | Marvel |Where stories live. Discover now