20. rész

527 28 1
                                    

Egy fekete dzsip jelent meg a sarkon , ezt követve pár autó. Rumlow emberei nem voltak olyan sokan , kb. tizenöten lehettek. Ellenben Decker embereivel. Legalább harmincan léptek ki az épületből.

- Ti is látjátok?- hallottam meg Wanda hangját .

- Mit?- kérdezte Sam.

- A fekete dobozokat , abban lehetnek a fegyverek?- tette fel a kérdést Wan.

- Valószínűleg, de azokkal óvatosan. Nem tudjuk , pontosan milyen fegyverek is vannak benne, nem hiányozna ha valami robbana .- mondta Steve.

- Csak én nem látom Deckert?- szólt bele Nat. Valóban , Decker még sehol nem volt. Csak pár pillanat múlva csatlakozott a kis csapathoz.

- De ott van.- kapcsolódtam be én is a beszélgetésbe.-  Most lép ki az ajtón ő is.

- Kösz bagoly , nélküled észre se vettem volna.- mondta Nat.

- Ha , ha , ha .-  nevettem szarkasztikusan.

- Lányok elég , ne szórakozzatok!- hallottuk meg Steve kemény hangját.

- Mikor lépjünk közbe kapitány?- kérdezte Sam.

- Várj még , addig ameddig meg nem egyeznek.- válaszolt a kapitány.

- Hát nem úgy tűnik , hogy ma még dűlőre jutnak.- mormogta Nat.

Valóban igaza volt, mindkét férfi folyamatosan magyarázott a másiknak. De addig amíg nem indult az akció legalábbis jobban megnézhettem magamnak a két " rossz fiút".

Rumlow arcát valamilyen furcsa maszk takarta - Nat mondta , hogy mikor bukott a Hydra rádőlt egy épület és csúnyán megégett, ezért van rajta az a rondaság. Bár nem mintha javítana az ábrázatán. Nem olyan magas körülbelül 170-180 cm közé saccolnám . Köbcös , és már rá nézésre is meg lehet mondani , hogy nem is olyan nagyon satnya. Legalábbis tuti van kondi bérlete.

Decker arca sem látszik annyira , legalábbis a szemét nem látom , mivel egy napszemüveg takarja. Haja fekete , és az orra igazán nagy. Ő már csak messziről figyelheti a súlyzókat , mert van egy kis hasa. De ahogy látom , nem neki kell megvédenie magát. Hisz - mint minden " banda vezérnek- szinte mindig ott vannak mellette a gorillái. Ha lép egyet előre ők is lépnek vele. Ha engem kérdeztek , szerintem még véccére is együtt járnak.

- Készüljetek , kezet rázták.-  hallottam meg Steve feszült hangját.

Akarva, akaratlanul szorosabban markoltam rá a fegyverre.

- Natasa , Wanda induljatok, Sam , Nymeria segítsetek ki minket . Ha Decker menekül Nymeria te mész utána.- adta ki a parancsot , majd mindenki megmozdult egyszerre.

Először Wanda köszönt be nekik , legfoglalva Rumlow embereit , majd Natasa is csatlakozott aki még is ölte őket vagyis próbálkozott vele , de ment is neki. Majd megjelent a kapitány aki hozzá se szólhatott az emberek elleni küzdelemhez , mert Rumlow rögtön lekötötte. Hát mit ne mondjak nem igazán lettem volna a kapitány helyébe , mert rögtön egy fal áttörésével kezdték. Ekkor érkezett Sam , hogy lefoglalja Decker embereit. Már csak én hiányoztam a képből.

Ami azt illeti nem mentem le közelharcolni , hisz a tetőröl sok emberre tisztán rá láttam, én így fentről tizedeltem a kis csoportot. Nem mellesleg , ha Decker menekülne a tetőn hamarabb utol érném.

- Egy, kettő, három.- számoltam magamban az áldozataim. Ez egy régi rossz szokásom volt , amiről szerintem még isten sem tudna leszoktatni. Ugyan fogyatkoztak az emberek , de még mindig nem tudták honnan lövök.

Fuss | Marvel |Where stories live. Discover now