6. rész

836 42 0
                                    

Egy hatalmasat nyeltem , ahogy végignéztem a társaságon. Ott volt Tony, Rhody,Sam, Natasa,Wanda,Vízió és a Kapitány. Persze nem igazán akaródzott itt lennem... mondjuk szívesebben orosz ruletteztem volna a Hydrásokkal . De a bemutatkozást természetesen nem lehetett elkerülni.

Zavarokat persze rögtön észrevették és Wanda ugrott is , hogy fedezzen. Milyen furcsa , nem is ismer de máris kisegít.

- Szia , Wanda avagy Skarlát boszi vagyok , bár szerintem te ezt tudod.- mosolygott kedvesen és felém nyújtotta a kezét. Ez után nem is tudtam elmondani magamról amit még futás közben gondosan begyakoroltam hisz mindenki más jött Wanda után. Mintha egy lavina indult volna el engem cipelve a hátán.

- Helló , Tony ! Mondjuk nem tudom hol laksz ha nem is hallottál rólam.- villantott egy ezer wattos mosolyt. Én persze csak idegesen biccentett. Még el se kezdődött a bemutatkozás , de már untam és azt akartam , hogy vége legyen.

Majd Tony után jött Rhody majd sorban Sam és Vízió. Mire a végére értünk azt hittem befonom a szemöldököm!

- Minket meg ugyebár ismersz.- biccentett Steve Natasa felé, majd várakozóan néztek felém. Természetesen most is Wanda segített ki.

- Te tudod , hogy mi kik vagyunk , és a történetünket is, de mi nem tudunk rólad semmit. - mondta kedvesen.

- A S.H.I.E.L.D. nem mondott semmit maguknak rólam?- néztem kérdőn. Mind nemet intettek. Kikerekedett szemmel néztem a kapitányra és Natasára.

- Ami azt illeti a S.H.I.E.L.D. valóban nem talált magáról semmit . - mondta feszengve . Erre én csak elmosolyodtam, hiszen akkor sikeres volt a takarító munkám a Hydránál. Mindent letöröltem illetve megsemmísítettem magamról a Hydra bázison. Ezek szerint nem volt felesleges az a sok fátadozás és nehéz nap.

- Nos - köszörültem meg a torkom.- 1926-ban születtem . A szüleim és a testvéreim meghaltak 1936-ban mikor kigyulladt a házunk. Én nem voltam bent ezért éltem túl és ekkor szereztem a vállamon és a sarkamon lévő sebet. Peggy 1940-ben talált rám és 2 éven át kiképzett. Másfél év múlva megjelent Stark és Doktor Erskin. Kísérleti alanyt kerestek a szuper katona tesztre ,ami még nem állt túl fényesen. Én jelentkeztem rá. Így én lettem az első szuper katona . De mint említettem a szérum még nem volt teljesen kész. Így ezért lett fehér a hajam és a vérem fekete. 1942-ben mentem ki a frontra . Ott ismertem meg a bajtársaimat. Jack-et, Bucky-t, Stan-t és Frank-et. Majd 1944-ben elkaptak. Pár hónapig próbáltak valamit kiszedni belőlem de nem tudtak. Ekkor a kapitány közbeszólt és megtalálta a bázist. El akarták engem szállítani ezért lefagyasztottak. De ez sose sikerült . Két éve talált rám pár német túrista. Egy másfél évig jártam a világot aztán New Yorkba jöttem megnézni mi változott. És most itt állok önök elött.- tártam szét a karom.- Röviden ennyi.

Senki sem szólt , így a beszámolók után kínos csönd volt a jutalmam. De ki nem találjátok ki szólalt meg először . Hát persze , hogy Wanda.

- Üdv a csaptaban! Most már te is bosszúálló vagy!- kacsintott rám majd felpattant és elém állt. - Gyere körbe vezetlek.

Hálásan néztem rá. Ő erre megfogta a kezem és kivezett a nappaliból.

- Köszi.- mosolyogtam rá. Ez volt az első mosolyom igen hosszú idő után.

- Nincs mit.- mondta , miközben irányított.- Gondolom ismered az épületet.- nézett rám. Elgondolkodtam. Talán ideje ismerkedni...

- Nem igazán. Körbevezetnél.- kérdeztem. Erre felbátorodtak és mosolyogva válaszolt.

Igen , nagyon szívesen.- majd ismét a karom után nyúlt. Én még csak hagytam , hogy vezessen . Itt vette kezdetét egy igazán jó barátság.

Hi!
Elnézést a késésért ! De most a feje tetejére állt az életem. Remélem azért tetszeni fog! Mindjárt suli úgyhogy élvezzétek ki az utolsó napokat . Jövőhéten remélhetőleg egy új résszel jövök. Addig is béke!✌ És legyetek jók ha tudtok!

Fuss | Marvel |Where stories live. Discover now