Csendesnek nem mondható motorjainkal , szeltük át a várost . Lassan elhagytuk New York zűrös utcáit. Az üres utakon hajtottunk végig. Csak néha néha hajtott el mellettünk egy egy több tonnás kamion.
Az éjszaka igazán megnyugtató egy napszak. Ilyenkor mindenki nyugalomra tér , hisz megbíznak az estben. Bár ezt igen sokan kihasználják. Az éj folyamán vannak a legnagyobb bulik, szórakozások. De ilyenkor köttetnek meg a legsötétebb üzletek is.
Mindegy is. Hisz ezért vannak a hatóságok , no meg a "hősök" is. Bár nem hiszek én a szép lelkű jelmezesekben. Szerintem csak azért kapták meg ezt a ragyogó címet mert tudásukkal az államot támogatják. De mi lesz ha ellenünk fordulnak? Teljesen védtelenek leszünk , az lesz. Már azt sem hagyják nyugton aki nem akar semmit csak élni ,itt az élő példa rá.
Miközben igazán elmés gondolatmenetemet végigfuttatam agyamon, addig New York megye északi részén kötöttünk ki. Steve lekanyarodott egy mellék útra , ahova követtem én is.
Nem sokára egy nagy épület csoportot láttunk meg. Gondolom ez lehet az új főhadiszállásuk. Elismerem igen menőn néz ki.. Nyms térj észhez! Te utálod ezt a helyzetet és ha netalántán valami oknál fogva elmehetsz ,kérdés nélkül le lépsz!
Ekkor érkeztünk meg a fő épülethez . Itt várt már Fury meg Natasa is. Mikor leállítottam a motort és leszálltam róla Fury rögtön belevágott érdekfeszítően fontos mondanivalójába.
- Nos hát ez itt a főhadiszállás. - kezdett bele.
- Na nem mondja.- vágtam rá csípőből miután levettem a bukót. Fury erre a megjegyzésemre csak egy mérges pillantással válaszolt.
- Mostantól itt fog lakni , itt vesz részt a kiképzéseken , innen indul akcióba ha a felettesei késznek gondolják rá!
- Nagyszerű!- mormogtam .- Na és kik fognak nekem parancsolgatni? - kérdeztem mérgesen.
- Ez már nem az én tisztem elmondani . - mondta majd egyszerűen beszállt a kocsiba és elhajtott. Remek gondoltam magamban.
- Nos- szólalt meg a kapitány.- Gondolom a parancs követésével nem lesz gond katona - nyomta meg az utolsó szót.
- Természetesen nem .- válaszoltam szemforgatva.
- Rendben .- biccentett egy aprót - Nos mivel mindenki alszik azt tanácsolom térjen nyugovóra holnap majd bemutatkozik a csapat többi tagjának. - mondta- Nat megmutatnád neki a szobáját?- kérdezte a tétlen álldogáló nőtől.
- Igen. - és már indultunk is volna de Steve utánunk szólt.
- Ja, és hogy csak tisztázzuk . Az épületben tilos a dohányzás.- mondta gúnyosan.
- Értettem főnök. - emeltem fel a jobb karomat majd tisztelegtem neki és beléptem a főhadiszállásra.
Natasa semmit sem mondott csak némán lépdelt előre . Mikor egy folyosóra értünk ahol sok ajtó volt ott a végén megállt.
- Melletted van Wanda szobája , veled szemben pedig Rogersé. Ha kell valami akkor csak szólj nekem. Ha kérdésed van kérdezd meg Pénteket. Majd holnap beszélünk. - eresztett meg egy kis mosolyt és már el is ment a szobájába.
Remek ! Azt se tudom ki vagy mi az a Péntek!
Szembefordultam az ajtómmal majd beléptem rajta. Semmi különleges nem várt ott . Egy modern letisztult stílusú szoba fogadott egy fürdővel , meg egy erkéllyel. A táskám bedobtam a sarokba , miközben az erkélyt céloztam meg. Mikor kiléptem megcsapott a friss levegő. Jó érzés volt. Persze ez csak pár pillanatig tartott amíg rá nem gyújtottam. Miközben elszívtam a szálat azon gondolkodtam , hogy lesz tovább. De nem jutottam semmire így elnyomtam a kis rudat .
Beléptem a szobámba , majd gyorsan letusoltam, és mivel igen fáradt voltam lefeküdtem aludni. Még egy darabig forgolódtam majd lassan elnyomott az álom. Mindössze csak egy hiba volt. Elfelejtettem megkérdezni Natasát , hogy hangszigetelt-e a fal. De ez már nem foglalkoztatott , mert mély álomba merültem és lassan felvillantak az ismerős képek...
YOU ARE READING
Fuss | Marvel |
FanfictionEz csak úgy kipattant a fejemből. Remélem azért tetszeni fog.