A terembe lépve megcsapott a szerek jellegzetes illata. Steve háttal állt nekem és éppen tekerte fel a bandázst a kezére. Nem is kellett megfordulnia tudta , hogy bejött valaki és kizárásos alapon rájött , hogy ki is csatlakozott hozzá.
- A felmérők egyszerűek lesznek, állóképesség , robbanékonyság , gyorsaság és erő. Utána különböző fegyverekkel való lövés majd a harci technikádat mérem fel.- mondta száraz hangon.
- Csodás . - motyogtam , majd elkezdtem bemelegíteni.
- Ha meg akar sérülni akkor kiválóan melegít be.-mondta gúnyosan.
- Úgy tudtam , hogy a bemelegítést még nem nézed de ha változott a terv akkor csak szóljon kapitány. - nyomtam meg az utolsó szót gúnyosan.
- Az engedelmesség és a parancs teljesítő képesség is fel lesz mérve!- mosolyodott el kárörvendően .
Bosszúsan fojtattam tovább a testem különböző részeinek az átmozgatását.
- Ha végeztél akkor állj fel a futópálya rajtjához. A hatvan méteres futással kezdünk.( Bocs , nem jutott jobb eszembe , a tesi óra pedig túl nagy hatást gyakorolt rám)
Nem igazán fülött a fogam a futás témához , de ha menni kell akkor menni kell.
- Most az iskolába vagyunk vagy , egy komoly felmérést csinálunk?- kérdeztem gúnyosan.
- Ha a most is megkérdőjelezi parancsot akkor mi lesz a küldetésen?
Nem is méltattam válaszra hanem a fehér vonalhoz léptem. Steve rá érős léptekkel ment a célhoz.
- Ennyire nincs semmi dolga kapitány?- ismét nem álltam meg , hogy beszóljak , grat Nymeria.
- Ellentétben magával nekem van egy munkahelyem sőt most is épp dolgozok.- válaszolt.
- Nekem is volt.- vágtam vissza nem túl frappánsan.
Ő csak megfogta a stoppert majd a kezét feltartva jelezve , hogy ő kész. Erre csak biccentettem és ő elindította a kis szerkentyűt. Ezzel párhuzamosan én is el kezdtem futni.
Olyan erővel érkeztem a célba , hogy csak méterek után tudtam megállni.
- Na milyen lett?- kérdeztem kissé felgyorsult légzéssel .
- 4 másodperc .- mondta fel sem nézve a papírjaiból.- Oké most jön a 2000 méter .
Elkerekedett szemmel néztem rá. - Nem lesz pihenő?- kérdeztem csodálkozva.
- Természetesen lesz , nem az a célja ennek a felmérésnek , hogy meghaljon. Minden feladat között tíz perc.- mondta.
- Ez hosszú lesz.- mormogtam.
- Nyújtson le majd jöjjön ki a futó pályához .- sétált el mellőlem.
Egy gyors nyújtás után célba vettem a kijárathoz vezető ajtót. Ahogy kiléptem a szemem elé kellett tennem a kezem. A nap csak úgy tűzött , de nem a jó féle meleg fénnyel hanem a hűvös rideg sugaraival. Így is lehetett vagy 20 fok . A szél csak enyhén fújt, pont annyira ,hogy megborzongjak .
A kapitány a futó pálya rajtjánál állt. Kocogóra fogtam lépteim és csak elötte fékeztem le.
- Tíz kör ezen a pályán az pontosan 2000 méter. Álljon fel a rajthoz .
Inkább nem is szóltam semmit csak tettem amit mond. Ahogy a stopper elindult én is.
Igazából hozzá voltam szokva a futáshoz így nem okozott túl nagy gondot. Sőt élveztem is , igaz ,hogy egy adott pálya körül keringtem , de mégis szabadnak éreztem magam. Nem is számoltam a köröket , nem igazán érdekelt az eredmény. Így történt az , hogy elzúgtam Steve mellet mikor már kész voltam. Ő persze utánam szólt , de gondoltam befejezem , ezt az egy kört.
YOU ARE READING
Fuss | Marvel |
FanfictionEz csak úgy kipattant a fejemből. Remélem azért tetszeni fog.