Kettőkor elindultam , a gyűlésre , de kicsit elszámoltam magam. Hála a kedves szerencsémnek ismételten eltévedtem. Így negyed óra késéssel érkeztem a terembe. Ahol már mindenki ott volt.
- Bocs a késésért , túl nagy nekem ez az épület , képtelenség benne tájékozódni.- ültem le gyorsan a legközelebbi székbe.
- Remek , most , hogy Ms Prescott is méltóztatott megjelenni kezdhetjük is.- állt fel Steve , és a kivetítő elé lépett.- Nos ez itt Lagos térképe , Rumlownak egy vegyi fegyver kell ami a helyi kórházban van. Ezen a területen kell elhelyezkednünk.- rajzolt egy kört a vászonra.
- Ha jól látom , ez most egy kicsit nagyobb terület , mint a múltkori.- szólalt meg Nat.
- Valóban.- biccentett gond terhelten Steve.
- Most is lesz más célpont is , vagy csak Rumlow.- tettem fel az engem leginkább foglalkoztató kérdést.
- Kettő lesz.- válaszolt Steve.- Rumlow és a vegyi fegyver. Annyi a könnyebbség , hogy a fegyverünk nem jár, de ha szétválnak akkor mi is két csapatra kell oszlanunk , és ez itt a probléma , túl sok a kiút.- magyarázta a kapitány.- Könnyen megléphetnek , viszont a forgalom az velünk lesz. Sokan vannak az utakon , főleg , hogy arra van a piac is ,így egészen biztosan lesznek civilek. A rendőrök segítségét most sem kérhetjük , túl feltünőek , és nekünk is be kell épülnünk.
- Mert nem feltünő egy kék piros ruhás pajzsos katona , valamint egy szárnyakkal felszerelt fegyveres férfi.- jegyeztem meg epésen.
- Nos igen , ebben az esetben a terep nekünk kedvez.- fordult ismét a képernyő felé Steve.- A közelben van egy kávézó , ahol Nat és Wanda gond nélkül tud elvegyülni és megfigyelni, valamint a terepre is kiválóan rá látnak az események színterére.
- Vagyis a kórházra.- mondta Wanda
- Pontosan és az elötte lévő területre , nem tudjuk pontosan , hogyan akarnak behatolni az épületbe , így mindenre kell figyelnünk.- vakarta meg a tarkóját a kapitány.
- Egy kicsit sem tudjuk szűkíteni a kört?- kérdezte Nat.
- Nem bárhogy bejuthatnak. Mentővel , betegszállítóval , esetleg eggyesével szálingóznak be , és csak késöbb kapják kézhez a lőfegyvereket. - sorolta a lehetőségeket.
- Vagyis mindenre is kell figyelnünk.- nyomta meg az is szót Sam.
- Sajnos igen.- fordult vissza felénk a kapitány.
- Értem akkor mi ketten a kávézóból várjuk az akció kezdetét.- ismételte el Wanda.- Hogy fogjuk majd felismerni, ha nem tudjuk mivel akar bejutni? Túl sok a lehetőség , nehéz lesz kiszűrni , és gondolom nem fog előre jelezni nekünk! - nézett kíváncsian Stevere.
- Valóban nem fog ilyet tenni, tehát résen kell lennünk.- válaszolt Steve.
- Eddig se könnyítette meg a helyzetünket miért tenné meg most?- néztem Wandára.- Hol lesz a mi helyünk?- kérdeztem meg a kapitányt.
- Sam távolabb fog várni és repülve érkezik be. Ha baj van így lesz ideje erősítést kérni , míg ide ér, addig meg mi valahogy megoldjuk.- nézett rám a kapitány , és amint látta , hogy megszólalnék , rögtön folytatta is- bár kétlem , hogy lenne ilyen kaliberű gondunk.- jelentette ki.
- Nem mellesleg itt vagyok én is.- emelte fel a kezét a Wanda.- Van némi erőm, az megvan?- fordult felém.
- Asszem.- biccentettem, majd ismét mind Stevere figyeltünk.
- Nymeria a kórház kapujánál fog várni , sikerült bejuttatni a biztonságiak közé, így ő fog felelni a be és kilépő személyekért , de ebbe Sam besegít, természetesen távolról.
YOU ARE READING
Fuss | Marvel |
FanfictionEz csak úgy kipattant a fejemből. Remélem azért tetszeni fog.