- Bekerültél ugye? - kérdezte Wan reménykedve.
- Asszem , igen.- válaszoltam a barátnőmre sandítva , mint aki nem tudja mi lesz a reakciója.
- Ezazz , perkáljatok srácok nyertem- ujjongott. - Persze neked meg gratulálok Nyms.
- Áhh tuti csaltál vagy a kapitány hagyta magát.- mormogta Sam miközben átadta Wandának a pénzt.
- Hát csalni nem csaltam , de nem tudok arról nyilatkozni , hogy a kapitány hagyott-e vagy nem. De amennyire mi kijövünk egymással , tuti nem hagyott volna ki egy ilyen lehetőséget arra , hogy legálisan péppé verjen.
- Steve nem olyan .- mondta Rhodey.
- Viszont nekünk tényleg edzeni kéne úgyhogy nyomás emberek egy kettő- tapsolt Natasa.
- Jó edzést- kiáltottam utánuk.
Erre csak mind fájdalmas arcot vágták visszafordulva felém.
- Láttam ám.- hallottam meg Nat hangját aki továbbra is rendületlenül lépdelt előre.
Persze én már a folytatást nem hallottam , mert elindultam letusolni.
Elindultam a szobám felé abban reménykedve hogy megszáradt. Most az egyszer szerencsém volt ha állíthatok ilyet.
Amint beértem láttam , hogy bizony minden vissza lett rendezve. Vagyis valaki járt itt.
- Jarvis ki járt itt?- kérdeztem.
- Nyugodjon meg Miss Prescott csak a takarító volt itt.
- Értem.- mondtam megkönnyebbülve.- Jarvis egy jó tanácsot adhatok?
- Természetesen hölgyem.
- Soha ne mondd egy nőnek , hogy nyugodjon le , attól úgyse fog vagy csak rosszabb lesz.
- Akkor mit mondjak?- kérdezte a mesterséges intelligencia.
- Inkább maradj csöndben és válaszolj minden kérdésére.
- Értettem hölgyem , köszönöm a tanácsot .
- És Jarvis.
-Igen hölgyem.
- Nyugodtan hívj Nymeriának , a hölgyem olyan hivatalos és tudtommal mostantól itt fogok lakni és nem akarom , hogy az otthonom akár egyik része is emlékeztessen egy munkahelyre.
- De hát itt dolgozik hölgyem , vagyis Nymeria.
- Igen a szobámon kívül nem benne .
- Értettem hölgyem , akarom mondani Nymeria .
- Köszi Jarvis.
Miután lefolytattam ezt a roppant elmés beszélgetést a fallal , elmentem ténylegesen tusolni.
Hihetetlenül jól esett most a meleg víz . Igazán jó volt lemosni magamról a délelőtt fáradalmait.
Mikor kiléptem a kabinból úgy véltem senki nem fog zavarni így csupán csak egy törölközőt tekertem magam köré és így léptem ki az erkélyre elszívni egy szál cigarettát.
Üdítő volt most az a kis hideg szél ami fújt és idő közben a nap is elővette melegebb sugarait és csak úgy hétágra sütött.
Az arcomat felé fordítottam és hagytam , hogy a sugarak lágyan simogassák. Rá rátámaszkodtam a korlátra és néztem a bagóm hosszú kacskaringós füstjét ami egy idő után csak úgy elveszett a semmibe.
Hosszú percekig csak ezzel voltam elfoglalva miközben nem gondoltam semmire. Majd a nyugodt csendet egy kopogás zavarta meg.
Nem igazán akaródzott oda mennem így úgy gondoltam , hogy ha fontos a dolog akkor úgyse megy el addig amíg el nem szívom a szálat. Hát rosszul gondoltam.
- Nymeria itt vagy - hallottam meg egy túlságosan is ismert hangot.
- Igen , de ne gyere ide.- mondtam még mindig lustán bagózva .
- Miért .- kérdezte Steve már a hátam mögül.- Óh bocsáss meg nem tudtam , hogy így vagy felöltözve.- pirult el és fordított rögtön hátat.
- Épp ezt próbáltam elmondani.- fordultam felé teljes testtel és akarva akaratlanul megfogtam a törölközőt. Az kéne még nekem , hogy itt leessen. Amilyen béna vagyok még azt is össze hoznám.
- Na és mi volt olyan fontos , hogy így rám törtél? - kérdeztem.
- Ja semmi khm...- köszörülte meg a torkát.- majd ha felöltöztél megbeszéljük. - Indult el az ajtó felé és előtte megállt.
- Rendben -mondtam.
Csak járatta a tekintetét hol rám nézve hol másra a szobában , de nem indult meg kifelé.
- Nos ahhoz , hogy felöltözzek ki kéne menj , nem vagyunk mi olyan jóba hogy láss meztelenül.- mondtam neki értetlenül , hisz még mindig nem mozdult meg.
- Ja persze igen , megyek már bocsi.- majd gyorsan kilépett az ajtón.
- Végre - fordultam el majd megtörölköztem és felöltöztem.
...
- Mondd mit szeretnél.- léptem ki az ajtó elött várakozó Stevehez.- Csak annyit , hogy akkor holnaptól te is teljes értékű csapat tag vagy ami azt jelenti , hogy minden edzésen , megbeszélésen és küldetésen részt veszel. Holnap reggel nyolckor edzés utána pedig négykor találkozunk és edzzünk . A megbeszélések általában minden naposak és hétkor kezdődnek , és ami azt illeti most van is melónk. Bár ezt majd a holnapi ülésén úgyis megtudod. A fennmaradó idő szabad idő , ilyenkor lehet kimenni a városba vagy akárhová. Szabadnap nincs kivétel ha beteg vagy
Azt hiszem ennyi a többit majd a megbeszélésen.- mondta majd sarkon fordult és elment. Tuti zavarban volt.- Hát kössz az infókat, de már a felét elfelejtettem.- kiabáltam utána.
- Az nem az én gondom.- kiáltott vissza majd eltűnt a fordulóban.
Hát remek. Akkor most mit csináljak? Hisz végülis ma még szabad vagyok . Vagy nem? Na jó inkább feladom mára ezt a gondolkodás témát fáradt vagyok én ehhez. Inkább elmentem kaja után nézni.
A konyhába érve amíg a szendvicsemet készítettem szintén azon tűnődtem , hogy mit is csináljak. Hát nem jutottam egyről a kettőre.
Végül le mentem és elkezdtem nézni az edzést. Nagyon úgy festett , hogy ők is a közelharcot gyakorolták.
Párokat alakítva álltak és az éppen a ringben küzdő felek harcát nézték . Most épp Rhody és Sam volt soron.
Mindketten fürgén kerülgették egymást , de csak egyenlőre kostolgatták a másikat. Majd Sam előrelépett és támadott. Innen vette kezdetét a valódi harc. A két fél egymásnak feszülve küzdött de nem jutottak dűlőre . Hol az egyik állt nyerésre hol a másik.
Sokáig ez se kötött le így további tíz perc után , inkább ismét vissza tértem a szobámba. Majd mindegy mindegy alapon írtam egy cetlit és átmentem Wan szobájába. Mivel tudtam , hogy edzés után úgyis az lesz az első dolga , hogy fürdik így a fürdő ajtóra ragasztotta majd elhagytam a szobát.
A cetlin egy igazán egyszerű üzenet állt. A városba mentem , lehet csak későn jövök . Nem kell aggódni nem nyírok ki senkit. Nyms.
Kár , hogy ekkor még nem tudtam , hogy mi is fog történni ott velem...
YOU ARE READING
Fuss | Marvel |
FanfictionEz csak úgy kipattant a fejemből. Remélem azért tetszeni fog.