- Gyerünk srácok , csak még egyszer!- hallottuk meg a kapitány hangját mögölünk.
- Csak én unom ezt?- kérdeztem , miközben ismét talpra vergődtem.
Két napja ezt csináljuk , nem mellesleg , holnap bevetés és mindenki kész. Steveből a lehető legrosszabbkor jött elő a zsarnok.
A kapitány tegnap reggel hatkor előállt a világ legjobban kidolgozott tervével. Amiben csak kettő hiba volt. Az elkapás teljes impró ,és a hatóság sem lesz értesítve vagyis simán lecsukhatnak.
Rumlow egy Decker nevezetű pasashoz megy ellátmányért , egy nagyobb szabású terv miatt. Mi ott fogunk várni rá, és még az üzlet előtt fogunk közbe lépni.
Steve , Nat és Wanda megy Rumlow-ért , Sam és én megyünk Decker-ért. Elméletileg miénk a könnyebb. Nah persze. Az elkapással nem lesz gond , de nekünk a barátunkat a rendőrségen kell leadni ami egyenlő a tengernyi adminisztrációval és Sam nem az a fickó akinek van az ilyesmihez türelme...
- Nem , én is de nagyon.- mondta Wanda miközben felhúztam.
- Rendben .- tapsolt kettőt a kapitány.
- Sam velem lesz , Nat és Nymeria most ti lesztek együtt , Wan pihen!- jelentette ki.- Ismét talajig megy , hajrá!- üvöltött.
- Nincs olyan opció , hogy mondjuk pihenjünk? Holnap ekkor már haza felé repülünk.- nyögtem , miközben arra vártam , hogy Nat a ringbe lépjen.
- Örülj , hogy egyáltalán a lövészetről elengedett ebédelni , ha rajta múlna huszadjára is tele kellett volna lőnünk azokat a kibaszott lapokat.- lépett elém.
- Legalább nekem nem kellett semmit csinálnom.- szenvedte ki magát a ringből Wan.
- Lányok mi van ott?- hallottam meg Steve hangját. Mind oda kaptuk a fejünket. Sam nem volt már a toppon így folyamatosan kapta az ütéseket. De még állt , még...
- Na jó mondom mi lesz.- álltam be alap állásba , Nat követte a példám .- Te nagyon gyorsan ki ütsz így amíg a kapitány végez Sammal addig mi pihenhetünk. Okés?- kérdeztem.
- De miért én ütlek ki?- lépett egyet felém.
- Mert miért ne?- vágtam vissza.
- Feladom!- hallottuk meg Sam hangját.
Nattal egymásra néztünk és tudtuk . Rohadtul végünk van , le kell nyomni ezt is 101%-on.
- Baszki- suttogtam.
- Na gyerünk lányok , hadd lássam.- mondta Steve neki támaszkodva a kötélnek.
Egymásra néztünk majd egy nagy sóhaj keretében neki kezdtünk a verekedésnek.
Először ő lépett. Rugása rögtön a térd hajlatomba talált ,így megrogytam és ezt ő kihasználva próbált állba vágni. Viszont ezt a próbálkozását sikerült megállítanom , a pillanatnyi védtelenségét próbáltam ki használni , így a jobb oldala felé lendítettem öklömet a halántékjára célozva ,de ő elhajolt. Ismét mindketten a talpon voltunk , és támadásba lendültünk.
Most én ütöttem először és sikerült is eltalálnom az oldalát , viszont a karomat már nem tudtam vissza húzni mert lefogta. A következő ütést ő vitte végbe ami a hasamba csapódott , de neki se sikerült vissza húznia a kezét , mert most én nem engedtem el.
- Na ki enged?- kérdezte .
- Hát szerintem senki.- válaszoltam neki nyúzottan.- Fejelj le.- suttogtam.
YOU ARE READING
Fuss | Marvel |
FanfictionEz csak úgy kipattant a fejemből. Remélem azért tetszeni fog.