- Okés a helyemen vagyok , és még nem vettek észre , te hogy állsz Steve?- kérdeztem a ház tetejéről ahol Bucky lakott.
- Bent vagyok.- jelentette ki.- Sam?
- A helyemen vagyok.- válaszolt Sam is.
Majd elnémult a vonal, igazán sokáig. Nem tudtam , hogy mi van , és ez felemésztett teljesen.
- Most mit csináljunk?- hallottam meg Sam türelmetlen hangját.
Amint ezt kimondta , egy ember ugrott ki az ablakon , pontosabban Bucky.
- Vigyél le innen.- adtam meg tömör választ.
- Parancs értettem.- majd megjelent felettem és a kezébe kapaszkodva , már repültünk is lefelé. Mikor már csak három méter választott el a szilárd talajtól , elengedtem Sam kezét és a tetőre zuhantam, ahol már jócskán folyt a harc , Bucky és egy fekete macska ruhás ember közt.
Egyszer csak az adóvevő reccsent egyet jelezve , hogy valaki beszél , de ezt már nem hallottam , mert a fekete ruhásra vetettem magam, ezzel időtnyerve , Buckynak , aki ezt ki is használta.
- Nem tudom , hogy kitől értesült , hogy ma jelmezes felvonulás van itt , de az félre informált.- álltam elé.
A beszólásom semmibe véve , lendítette felém a karját , amit sikeresen elkaptam , majd a másik kezemmel hasba vágtam, de ezt meg sem érezte. Helyette kirántotta a kezét, és mellkason vágott aminek köszönhetően kifogyott belőlem a szusz, de még nem adtam fel.
Most én támadtam és a lábamat felé lendítve sikerült fejbe rúgnom , majd ismét hasba ütnöm, aztán kisepernem alóla a lábát. A mellkasára telepedve, néztem farkas szemet az álarccal , akinek a hordozója biztosan dühös volt, hiszen célpontja már messze járt.
Újult előre kapva , lesöpört magáról , és futásnak eredt. Utána vetettem magam, és a lábát elkaszálva becsúsztam neki , ami miatt ismét elterült. Idegességét mutatva kiengedte, eddig visszahúzott karmait, majd felém csapott. Sikeresen hárítottam az ütéseket, de egy nyíló ajtó zaja elvonta a figyelmem , és a macska következő ütése a vállamba fúródott. Felüvöltöttem a fájdalomtól , és egy rugással messzebbre tudtam a jelmezest.
Majd menekülőre fogtam ,mert a nyíló ajtó hangját a német különleges alakulat követte.
- Sam kell egy fuvar.- nyúltam az adóvevőhöz.
- Látlak , megyek.- hallottam meg a férfi hangját.
Amint biztosított , hogy jön a lövéseket megelőzve kezdtem el futni a tető széle felé. Persze a macska is utánam iramodott , így miután ugrottam , és Sam sikeresen elkapott utánunk vetette magát és a lábamat elkapva velünk tartott.
- Nehezek vagytok, nem bírlak el kettőtöket.- hallottam Sam meggyötört hangját , így mikor megláttam Steveket elengedtem a férfit.
Egy autóút közepén értem földet a fekete ruhás barátommal együtt , immáron behozva azt a hátrányát amit én okoztam neki. Megpróbáltam ismét útját állni , de ebbe beleszólt egy figyelmetlen autós aki kisebb sebességgel csapódott nekem.
Pillanatok alatt a földön találtam ismét magam, és amint felálltam nem foglalkozva az aggódó tekintetekkel , a srácok után indultam.
- Steve vigyáz egy macska felétek tart.- lihegtem az adóévbe , próbálva behozni a hátrányt.
- Észre vettem.- adta meg a választ szárazon , mintha az én hibám lenne.
Kezdtem egyre jobban fáradni, és a vállam is egyre jobban fájt , így taktika váltás képpen , egy kocsi elé léptem , aki amilyen gyorsan csak tudott megállt. Ezt kihasználva gyorsan oda léptem és a kormány mögül kívánta útnak indultam.