HAPPY 2K readers🥺🎉
Semoga lepas ni silent readers munculkan diri okay? .
Tekan VOTE , jangan malas✊🏻[🌱🌱🌱]
Haziq yang entah dari mana memeluk Fiya dari belakang . Terjerit Hasya Zafiyya , sekali dengan Aleena dan Haelly .
"Kau ni , nasib aku takda sakit jantung ke apa aish" marah Fiya . Bahu Haziq dipukul .
"Congrats adiiiikkuur , nak jadi mak orang , aku jadi ayah cik la kan? Omaigod ke nak panggil Uncle Ziq ke Ayah Ziq ke Pak Ziq?" .
"Grandpa Ziq" celah Haris .
"Siot la kau" .
"Kak , congrats , nanti buat banyak lagi ye anak tu" ujar Haziq kepada Yuna . Kepala Haziq dicepuk oleh Haris . Mulut minta kena staple gamaknya .
"ENGKU HASYA ZAFIYYA!" jerit Tuan Ehsan . Semua mata-mata memandang ke arah Tuan Ehsan yang bercekak pinggang .
"Kenapa?" soal Fiya takut-takut .
"Dah nak jadi mak orang yee" Tuan Ehsan kembali berlembut . Haziq dan Haris menghembus nafas lega . Ingatkan nak marah Fiya tadi .
"Malam nanti kita ada Engku's Family dinner ye anak-anak" kata Tuan Ehsan yang tidak lepas memeluk anak bongsunya . Nak jadi atuk dah dia , nanti dapat dua sekali cucu . Happynya .
"Mana Han?" soal Tuan Ehsan .
"Dalam bilik dengan kawan dia , celebrate sempena dia dapat girlfriend" jawab Haris . Tersedak Aleena .
"HAHAHA , tak percaya kan Leena?" soal Haziq . Aleena mengangguk . Haelly terbahak-bahak ketawa . Dapat girlfriend pon nak celebrate ish ish .
Pintu rumah agam itu diketuk , bunyi seseorang memberi salam kedengaran . Haziq berlari ke pintu rumah .
"Eyh Iyan" . Budak kecil di hadapannya tersengih comel .
"Bang Ziq , nah mama bagi" . Bekas tupperware yang diberikan oleh Iyan atau nama sebenarnya Ariyan diambil .
"Masuk ah lu Iyan , ke mama marah lama-lama ni?" .
"Tak pon , Kak Asya ada?" .
"Ada meh aa , lama tak jumpa Iyan" . Mereka berdua melangkah untuk ke ruang tamu .
"IYAAAAANN!!" jerit Puan Khadijah . Tubuh Ariyan dipeluk . Cucu angkat la katakan . Tangan kanan Puan Khadijah disalam oleh Ariyan .
"Lamanya tak jumpaaa , rindunya Mak Tok dekat kamu" .
"Sorry Mak Tok" .
"Takpe" .
"Iyan pergi dekat Kak Asya dulu ey" . Puan Khadijah mengangguk . Kanak-kanak berusia 6 tahun mendekati Fiya yang menunggu kehadirannya .
YOU ARE READING
GARUNK [✔️] | YUTA
Fanfiction𝐄. 𝐇𝐀𝐒𝐘𝐀 𝐙𝐀𝐅𝐈𝐘𝐘𝐀 | 𝐒𝐘. 𝐓𝐇𝐀𝐐𝐄𝐄𝐅 𝐍𝐀𝐔𝐅𝐀𝐋 ‼️BEBAS KONFLIK RUMAH TANGGA‼️ ‼️TIDAK DIANJURKAN UNTUK ORANG SINGLE‼️ ===== Kahwin muda? Diumur 17 tahun? SPM pon belum lepas lagi. Tidak dapat Fiya bayangkan bagaimana hidupnya set...