𝗤𝗘𝗘𝗙𝗜𝗬𝗔 𝗝𝗨𝗡𝗜𝗢𝗥𝗦

521 51 57
                                    

Special for 15K views and 2K votes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Special for 15K views and 2K votes .

Thank you alls🥺💚

[GARUNK]

" Thea dah siap periksa semuanya , kalau ada yang tak betul lagi bagitahu lah " Thea menghulurkan file yang berisikan maklumat pelajar kelab Seni Visual dan Muzik kepada Haider .

Haider mengangguk lalu mencapai file ditangan Thea tanpa memandang gadis itu . Tanpa membuang masa , Thea terus keluar dari bilik muzik . Tidak elok berlamaan dengan lawan jenis . Kalau walid dia tahu nanti dibebel setahun 365 hari .

Kini dia sudah berinjak 17 tahun , sewaktu dia kecil dahulu mungkin dia meminati Haider anak papa Jefri , tapi sekarang tidak lagi . Namun lain bagi Haider , dia masih menunggu Thea untuk menerimanya semula . Sentiasa menyelitkan nama Thea di dalam doanya . Dia nak Syarifah Thea Zarra seorang sahaja , nak juga walaubagaimana sekalipon .

" WOI " .

Hampir terbang kertas-kertas ditangan Thea dek terkejut dengan sergahan Engku Akeef Haufan sepupu yang hanya berbeza sehari umur mereka . Masih ingat pada anak Haris dan Yuna?

" Nah , lain kali jangan tinggal lagi . Menyusahkan je " . Telefon berjenama Apple milik Thea dia hulurkan . Akibat mahu cepat pulang ke rumahnya kelmarin , sampai lupa telefonnya tinggal di rumah Tokmanya .

" Lol , tolong pulangkan telefon je dah cakap menyusahkan . Dasar beban keluarga " .

" Njing benar mulut kau , kau tu beban sekolah " .

" Sekurangnya aku ni ada gunanya juga , tolong naikkan nama sekolah " .

" Nama sekolah naik sebab kes disiplin kau " .

Ya , Thea salah seorang pelajar yang bermasalah dari segi disiplin , sama juga dengan adiknya Syed Talha Zayn . Mereka berdua bukan membuli orang cuma mahu mempertahankan pelajar yang dibuli dengan cara memukul balik pelajar yang membuli .

Salah ke?

Disebabkan mereka berdua nama Hans High School naik melonjak kerana ulah dua-beradik itu . Mujurlah nama bapak mereka sebagai pemain bola sepak terkenal tidak tercalar kerana Thea dan Zayn pandai mempertahankan diri dari nama keluarga mereka kotor .

Thea menyambung langkahnya untuk ke kelas selepas sahaja Akeef berpamitan untuk kembali ke makmal komputer . Thea sejujurnya tiada kawan sangat , hanya seorang sahaja yang dia percaya iaitu Sabrina Verlinaz , gadis lahir di Switzerland tetapi menetap di Las Vegas dan berpindah ke Malaysia .

Thea gadis yang tidak suka berkawan dan bergaul dengan orang ramai  , bagi dia semua pelajar yang mahu mendekatinya semata-mata kerana duit dan populariti . Remaja zaman now semuanya batak , nak famous .

Thea terkenal disebabkan Thaqeef , jadi mereka pon nak tumpang famous juga . Lepas followers di Instagram cukup 10K mulalah nak buat paid review , ha waktu tu diorang akan tinggalkan Thea sorang diri . Lain pada Sabrina , dia berkawan dengan Thea kerana sudah kenal lama . Ayah Sabrina iaitu Benon Verlinaz kawan Thaqeef , pemain bola sepak satu pasukan dengan Thaqeef .

GARUNK [✔️] | YUTAWhere stories live. Discover now