✨ Hi , Assalamualaikum ✨
First of all , sis nak cakap thanks a lot kepada yang selalu vote , selalu komen , save ff ni dalam reading list korang dan setia tunggu sis update GARUNK .
Then , sis nak minta maaf kalau selama ini sis ada tersalah bahasa ataupun sis balas komen korang sehingga membuatkan korang terasa dan rasa tak selesa .
Maaf atas kekurangan sis dalam menulis GARUNK . Jujurlah sis cakap , jalan cerita GARUNK yang sis fikir sebelum ni tak sama langsung dengan jalan cerita sekarang . And sebenarnya sis nak buat lebih daripada 30 Chap tapi takda idea . Sis sedar yang jalan cerita GARUNK tak berapa nak cun sangat , ada pelik dan berbelit .
Nak buat macam mana , sis memang berbelit orangnya .
Kadang-kadang ada terselit loghat Terengganu , maaflah kalau tak faham . Sis tak pandai sangat nak cakap KL . Sksksksk .
Untuk special chapter , InshaAllah akan ada kalau ada yang nak ler .
Kalau ada yang nak tanya sis apa-apa boleh la tinggalkan komen , InshaAllah sis boleh jawab . Tak kira lah pasal sis ke pasal FF GARUNK ke , tanya je kalau nak tanya tapi jangan melampaui batas sudah ler . Report dekat Abey Thaqeef nanti kang .
So , LOVE YOU GUYS . 사랑해요 . 💚💚
Kepada silent readers , semoga anda munculkan diri .
Jangan lupa follow sis ye😉
Terima Kasih 🇲🇾 ,
Thank You 🇺🇸,
Kamsahamida 🇰🇷,
Kopkunka🇹🇭 ,
Arigatotuzaimasu 🇯🇵 ,
Syukran 🇸🇦 .Kepada peminat-peminat Dayyan , boleh la usha-usha buku baru sis . Kalau tengok tajuk confirm dah dapat agak pasal apa kan?
Watak GARUNK akan ada terselit sedikit dalam BBF . Jangan risau , anda takkan rindukan Thaqeef dan Fiya selepas ini .
Selamat membaca BBF ye ~~
YOU ARE READING
GARUNK [✔️] | YUTA
Fanfiction𝐄. 𝐇𝐀𝐒𝐘𝐀 𝐙𝐀𝐅𝐈𝐘𝐘𝐀 | 𝐒𝐘. 𝐓𝐇𝐀𝐐𝐄𝐄𝐅 𝐍𝐀𝐔𝐅𝐀𝐋 ‼️BEBAS KONFLIK RUMAH TANGGA‼️ ‼️TIDAK DIANJURKAN UNTUK ORANG SINGLE‼️ ===== Kahwin muda? Diumur 17 tahun? SPM pon belum lepas lagi. Tidak dapat Fiya bayangkan bagaimana hidupnya set...