𝗤𝗘𝗘𝗙𝗜𝗬𝗔 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗬𝗔

480 58 34
                                    

[𝗤𝗘𝗘𝗙𝗜𝗬𝗔 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗬𝗔]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[𝗤𝗘𝗘𝗙𝗜𝗬𝗔 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗬𝗔]

" Hati Gembira Oh Tak Terkata
Nak Pulang Raya Jauh Di Desa " nyanyi Zayn sambil menyangkut langsir yang baharu dibeli semalam .

Lagu Pulang Raya daripada Reedzwann dan Aidilia Hilda berkumandang di corong radio .

" Rasa Gembira Sedih Pun Ada
Sebab Tahun Lepas Tak Dapat Beraya Bersama Keluarga " sambung Thea yang melepasi ruang tamu untuk ke dapur bersama tubuhnya tersarung apron .

" Sesak Di Jalan Bulan Ramadhan
Menjelang Lusa Syawal Menjelma " nyanyi Zaim pula yang sedang menyucikan sofa selepas disembur dengan sabun khas dari PHALONE .

" Ku Harap Kitakan Dapat Beraya
Berkunjungan Bersalaman Bermaafan Bersama Sanak Saudara " tambah Tiz yang mengvakum karpet yang dibeli di Nilai 3 minggu lepas .

" Oh Pulang Raya Pulanglah Kita
Tak Sabar Hatiku Gembira " nyanyi mereka bersama-sama . Thaqeef dan Fiya saling berpandangan sebelum menyambung lirik seterusnya .

" Oh Abang Sayang Kau Mau Kemana
Jalan Ini Bukan Balik Kampung Saya " nyanyi Fiya dengan muka yang penuh penghayatan .

" Oh Tahun Ini Giliran Abang " sambut Thaqeef .

" Tahun Lepas Punya Mana Ada Kira " balas Fiya .

" Kira Ayang Punya Nak Buat Macam Mana " tambah Thaqeef .

" Tak Kira Tak Kira Tak Kira Balik Kampung Saya " . Fiya memuncung . Tangannya disilang ke dada . Thaqeef mendekati isterinya , pipi Fiya ditarik-tarik . Boleh dah jadi pelakon isteri dia ni .

" Dah Tak Kuasa Nak Layan Awak
Nak Balik Kampung Pun Nak Bertekak " nyanyi Zayn semula . Tangannya ligat memasukkan lubang di langsir ke dalam kayu penyangkut .

" Saya Tak Kira Apa Abang Nak Kata
Patah Balik Sekarang Jugak " sambut Thea .

" Nak Gaduh Ke? " balas Zayn .

" Orang Nak Raya " celah Tiz . Kaki dihentak-hentak .

" Pening Kepala Bergaduh Saja
Boleh Tak Awak Jangan Mengada " nyanyi Zaim . Matanya digulingkan ke atas .

" Sedih Dan Pilunya Sampai Hatimu
Buat Saya Begini Rupa
Kenapa Oh Sedihnya " sambung Tiz .

" Oh Pulang Raya Pulanglah Kita
Tahun Ini Kita Balik Kampung Saya " nyanyi Zayn dan Zaim serentak .

" Saya Tak Kira Abang Hantar Saya
Saya Nak Beraya Dekat Kampung Saya " diteruskan dengan Thea dan Tiz .

" Oh Pulang Raya Pulanglah Kita
Jangan Nak Mengada Ikut Abang Saja " .

GARUNK [✔️] | YUTAWhere stories live. Discover now