𝟙𝟘_[𝕌]

1.2K 137 30
                                    

[🌱🌱🌱]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[🌱🌱🌱]

Thaqeef hanya mengikut arahanku . Terdengar engsel pintu berbunyi menandakan Thaqeef sudah membuka pintu bilik kami .

"Asal kau datang sini?" soal Thaqeef dingin .

"Siapa datang?" soalku yang masih tekun menyapu lotion ke kaki .

"Suara siapa tu You?" .

Aku mengangkat kepalaku dan ternampaklah si Carlyn yang sudah bercekak pinggang . Aku tersenyum menganjing . "You buat apa dengan dia dalam bilik ni ha?" soal Carlyn panas kepadaku .

"Buat anak" jawabku datar . Hujung bibirku ternaik sedikit .

"Haish dasar betina jalang" , dia mula menyerangku , tiber je betina ni . Dia cuba menarik rambutku tetapi aku cepat bertindak , tangannya yang sudah naik ke udara aku capai lalu kupusingkan kebelakang . "Aaaarrk , ssssakit lah syaiton !!" adunya , ada nampak muka mummy kesah? .

"Lepaslah Fiya , sorry sorry" rayunya .

"No way" . Pandai cari pasal dengan aku pandailah tanggung .

"Hiks , You tengoklah betina ni dia buat I sakit" adunya kepada Thaqeef . Aku menyimpulkan tangannya sehingga terbunyi kraak . Kalau tangan dia patah , boleh je aku bayar , jangan risau .

Aku menolak badannya sehingga ke muka pintu bilik lalu aku lemparnya ke luar , sukati kau lah nak kena batu ke kayu ke , malas nak ambil tahu .

Pintu bilik aku tutup kasar . "ANJING KAU BETINA SUNDAL BINTI JALANG" jeritnya dari luar bilik .

Aku mengintainya dari tingkap , "KAU TU BETINA MURAH BINTI LOBOS" balasku . Puas hati aku . Suka hati je panggil kita betina sundal , cermin diri tu taknak .

Aku mengalihkan pandanganku ke arah Thaqeef yang membulat matanya . "Apa tengok-tengok?" .

"Hehe tak tak" , dia terus masuk ke dalam bilik air .

_()_

"Fiya , Thaqeef , tolong tanda kehadiran pelajar" arah Cikgu Sofian . Aku keluar dari barisan pelajar lalu berjalan ke arah Cikgu Sofian .

Sehelai kertas yang tertulis nama pelajar perempuan kelas 5Science and 5Acc diserahkan kepadaku . Aku menyambutnya . Pen yang sentiasa ada di dalam poket seluar aku keluarkan .

Aku mengtick nama pelajar yang ada didalam barisan . Walaupun tak ramai , kita perlu tanda kehadiran juga takut tersalah tengok , kot-kot la masih ada yang bersenang lenang dalam bilik kan? .

"Dah cikgu" , aku hulurkan semula kertas tadi kepada Cikgu Sofian lalu masuk ke dalam barisan semula .

Aku terpandang muka Carlyn yang melihatku dengan muka geramnya , macamlah aku takut . Tu la , pandai sangat cari pasal dengan aku , kan dah dapat sakitnya . Kalau nak rasa lagi mehla gaduh , jumpa kat lorong .

GARUNK [✔️] | YUTAWhere stories live. Discover now