6.BÖLÜM-YARALAR

2.4K 76 1
                                    

 Yüzükleri takıldıktan sonra biraz daha oturduk. Ben su içmek için mutfağa gittim. O ise bulaşıkları yıkıyordu. Babasının çağırmasıyla arkasını dönmesi ile bana çarptı. Beni görmesiyle benden uzaklaştı. Babasının ona seslenmesiyle mutfaktan çıktı. Su içip dışarı çıktım. Gamze dışarıda değildi babası da ortalıkta değildi. Kısa süre sonra ilk babası ardımda kendisi geldi. Biz da Gamzenin gelmesiyle ayağa kalktık. Vedalaştıktan sonra konağa döndük.
Annem yol boyunca Gamze'nin ne kadar güzel ve akıllı bir kız olduğunu söylüyordu.
Konağa yetişmemiz ile ben odama çıkıp kendimi yatağa attım...
Ertesi sabah erken kalkıp şirkete gittim oradaki işlerimi erkenden bitirip nişan alışverişi için gamzeyi almaya gittim. Hazırlanıp aşağı indi. Yol boyunca kimse konuşmadı. Yetişkince arabadan indik hem en elinden tutum. Elini çekmeye çalışınca izin vermemiş ters bir şekilde ona bakmıştım.
Biraz dalaşıp bir mağazaya girdik. Ben onu peşimde sürükleyerek elbise bakıyordum. Elime aldığım elbiseleri onun kollarına bıraktım. O kabine ilerleyince ben de koltukta oturdum bu sırada telefonum çaldı. Sekreterim meltemdi
"Söyle Meltem" dedim açtıktan sonra
"Kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama kamil Bey sizinle görüşmek istiyor" dediğinde
"İşim olduğunu söyle yarın hallederim" dedim kafamı kaldırmam ile gamzenin kabinden çıktığını gördüm. Çok güzeldi. Telefonu kapatıp yanına gittim. Bu elbise ona yakışmıştı ama diğerlerinde üzerinde görmek istiyordum.
"Diğer elbiseleri de denemeni istiyorum" dedim sert ses tonumla
"Denemeyeceğim" dedi bakışlarını kaçırarak
"Git dene" sinirlenmiştim
"Denemek istemiyorum" sinirle çenesinden tutup gözlerimi gözlerine diktim.
"Gidip o kıyafetleri dene sözümü ikiletmek" onu bırakınca kabine geçti. Kabinden bir iki dakika sonra çıkmıştı. Kollarındaki yara ile kan beynime sıçramıştı. Ellerimi yaralı kolunda gezdirdim. Acımış olmalı ki gözlerini yumuştu. Arkasına geçtim saçlarını kaldırdım ve sırtına baktım.
"Kim yaptı bunları?"
"Kimse yapmadı" dedi ve kabine girecekken engel oldum.
"Cevap ver bana gamze kim yaptı bunu?" Bakışlarını benden kaçırdı. Bir yalan bulmaya çalışıyordu.
"Bakar mısınız?" Dedim görevli kadına kadın yanımıza gelince bakışları Gamzenin kollarında takılı kaldı.
"Islak mendil varsa getirin" bakışları beni buldu.
İki dakika sonra elinde ıslak mendile geldi ıslak mendili alıp yüzündeki makyajı sildi. Yüzündeki morlukları görmemle elimi yumruk yapıp yüzünden çektim.
"kim yaptı bunu gamze bir daha sormayacağım" dedim dişlerimin arasından
"A-abim ba-babam" dedi kekeleyerek
"Hemen git üzerini değiştir" dedim başını sallayarak kabine girdi. Hala sakinleşmeye çalışıyordum. Onun çıkmasıyla elinden tutup mağazadan çıktık. Arabada yerlerimizi aldığımızda
"Emniyet kemerini tak" dedi korkarak
"Neden yaptılar bunları" dedim bir süre sustu
"Lafımı ikiletme Gamze cevap ver" dedim
"Evlenmeyi kabul etmedim diye" dedi bakışları kucağındaydı.
Hastaneye yetişince "in arabadan" dedim
Gamze indi ben de inip kapıları kilitledim.
"Lütfen eve gitmek istiyorum" dedi ve durdu iki üç adımdan sonra ben de durdum. Ona baktım.
"Yürü gamze yaralarına bakmamız lazım" dedim
" ağam lütfen ben evde hallederim" dedi umursamadan kolundan tutup hastanenin içine sürükledim. Ağlamaya başlamıştı. Yanımıza gelen kadın doktorla bakışlarını doktora çevirdi.
"Canım kazağını soyman lazım yaralarına bakıyım" dedi hemen bakışlarını bana çevirdi. Odadan çıkmadım arkamı döndüm.
Kısa süre sonra Gamze'nin inleme sesini duydum. Sinirden dişlerimi sıkıyordum. Doktorun çığlık atmasıyla ona döndüm. Ve sedyede baygın halde yatan Gamzeyi görmem bir oldu....

BAĞIRMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin