Gamze Hakan'a baktı. Gözlerine odaklandı. Uzun uzun baktı gözlerine
Ardından kendini toparladı.
"Selen'in yanına götürü müsün beni?" Dedi
"Tabi güzelim hadi gidelim"dedi hakan gamze'yi içeri geçirip odasına götürdü. Giyinmesine yardım ederken gamze ne kadar kendisinin halledebileceğini söyleyip ısrar etse de hakan yine de gamze'ye yardım etmişti. Çantasını gamze'nin kucağına koyulduktan sonra gamze'yi kucağına aldı.
Çok geçmeden villaya yetiştiler hakan gamze'yi içeri geçirdikten sonra tekerlekli sandalyeyi içeri bıraktı. Bir az çocuklarla özlem giderdikten sonra işi olduğunu söyleyip evden çıktı.
Çok uzun süredir halletmesi gereken bir şey vardı. Arabayı çalıştırıp alev denilen kadının yanına gitti. Arabadan indiğinde alev'in bir adamla konuştuğunu gördü.
Kimseye görünmeden gizli gizli dinledi.
"Madem boşandılar niye hala aynı evdeler zafer"
"Alev hanım kadın trafik kazası geçirmiş sakat kalmış"
"Zafer o kadının işini bitirin anladın mı beni o olduğu sürece ben Hakan'a yakalanıyorum"
"Tamam alev hanım" dedi adamın yanından uzaklaşması ile hakan yeni gelmiş gibi yaparak arabanın kapısını hızlı bir şekilde çarptı. Alev Hakan'ı görünce gözleri parlamıştı. Ama hakan ona o kadar nefret dolu bakıyordu ki görmüyordu bile gözlerindeki parıltıyı.
"Hakan"
"İçeri geç" dedi ve alev'in kolundan tutuğu gibi içeri sürükledi.
"Hakan kolumu bırak"
"Gerçekleri anlat alev" dedi hakan sakin olmaya çalışarak
"Gerçek yok hakan biz birlikte olduk karın bunu öğrenince delirdi boşandınız sen de bunu kendine yediremedin ve hesap sormak için yanıma geldi..."dedi nefes alıp devam etti.
"...işte sana gerçek" dedi kolunu hakan'ın elinden kurtardı.
Alev'in oturması ile hakan konuştu.
"Ne yapacağını biliyorum alev ve ben bunun olmasına izin vermeyecem Gamze'ye zarar vermene izin vermiyecem"dediğinde alev şaşırmış gibi ayağa kalktı.
"Ama sen nereden biliyorsun"
"Her şeyi duydum alev ve biliyor musun elimde ses kaydı var eğer gamze'ye senin yüzünden tek bir şey olursa bunu polise vermekten çekinmem" dedi ve arkasını dönüp gidecekken alev korkuyla ayağa kalkıp yanında duran sandalye'yi hakan'ın kafasına vurdu. Hakan dengesini kaybedip yere düşereken bilinci de kapanıyordu.Gamze bir süre selen'le konuşmuş çocuklarla oynamıştı. Suna ve furkan çocukları alıp parka götürdüğü için ikisi evde yalnızdı ve gamze selen'le dertleşmeyi özlemişti. Kapının kırılacak derecede çalınmasıyla selen korkuyla gamze'ye baktı.
"Çık yukarı selen" dedi gamze selen gitmek istemedi.
Kapı açılmaya kalmadan kırılmıştı. Selen'in çığlığı evde yankılandığında gamze de korkmuştu. İki üç tane iri yarı adam gamze'nin yanına gelirken gamze selen'i arkasında tutuyordu.
"Kimsiniz siz?"
"Bizimle geliyorsun" dediği gibi gamze'yi omzuna atmıştı. Selen gamze için bir adım atacaktı ki gamze'nin bakışıyla durdu. Adamalar ve gamze'nin evden çıkmasıyla selen Hakan'ı aramaya çalışmıştı. Ardından hakan'ı bırakıp güneyi ve gamze'nin abilerini aradı. onları haber verdikten sonra hepsi yanına gelmişti.alev bağlı olan hakan'a baktı. seviyordu onu ama şimdi o kadından kurtulmalıydı. adamları kapıda beklerken kendi yanında duran su dolu bardağı hakan'ın yüzüne döktü. hakan yavaş yavaş kendine gelirken alev konuştu.
"günaydın sevgilim"dedi hakan gözlerini açıp karşısında ona bakan kızı izledi sadece
"acaba film mi izlesek"dedi alev hakan kaşlarını çatmıştı.
odadaki televizyonu açtı alev televizyonu açması ile bağlanmış ve yüzü kandan görünmeyen gamze ile hakan donup kalmıştı.
"sakın alev bırak onu"dedi hakan
"benimle birlikte olmamanın cezasını sevdiğini kaybetmekle ödeyeceksin hakan ve inan bana bunu yapacağım"
hakan'ın öfkelenmenin yanı sıra söyledikleri kabinin korkuyla çarpmasına neden olmuştu.
" senin yanındayım bırak onu"
"benim olmamanın bedelini o kaybederek ödeyeceksin" dediğinde bakışları gamze'ye döndü. adam eline aldığı demiri sert bir şekilde gamze'nin karnına vurunca gamze acı içinde çığlık attı. alev telefonun çıkartıp birini aradı. kamer da ki adam telefonu açtı.
"buyurun efendim"
"öldürün şu fahişeyi"diye bağıran alevle bir el ateş sesi duyuldu. alev televizyonu kapatıp hakan'a döndü. hakan bakamamıştı bile televizyonun kapadığını duyunca gözlerini açtı
"artık sadece biz varız sevgilim"dedi alev iğrenç bir şekilde sırıtırken
alev hakan'ı orada bırakıp odadan çıkarken hakan kapalı olan televizyona bakıyordu. bir şey yapması gerekiyordu. uzun uğraşlar sonrasında ipleri çözmeyi başarmıştı. kaldığı odanın kapısı açtığında kapıdaki iki adam ona engel olmak istediler hakan onları etkisiz hale getirip evden çıkmak için aşağı indi. gamze'nin nerede olduğunu bilmiyordu. ve ne yapacağı hakkında aklında hiç bir şey yoktu. mutfaktan gelen sesle saklanıp dinlemeye başladı.
"tamam engin sen oradan ayrılma"
"..
"merak etme o eski yağ fabrikasına kimse gelmez"
hakan adamlardan aldığı silahla arka bahçeye ateş etti. adamlar bahçeye giderken kendi de hızla evden çıkıp arabaya bindi. gazı kökleyerek eski fabrikaya gitti. yetiştiğinde içeri girdi. yerde kanlar içinde yatan gamze'ye gözleri doldu hakan'ın. bu sırada alev öfkeli bir şekilde içeri girdi. ve zaman kaybetmeden gamze'nin yanına gitti. belindeki silahı çıkartıp yere yatan gamze'ye doğrultu alev. hakan'ın gözlerinin içine bakarken ateş etti. kurşun gamze'nin kalbinin yakınına gelmişti. etrafta dolan siren sesleri ile alev ve adamları kaçışmaya başlamıştı. ama polis dört bir yerden içeri dalınca kimse kaçamamıştı. hakan gözyaşları eşliğinde gamze'nin yanına koştu. ama gamze yoktu. onun yerine morarmış dudakları, solgun teni ve atmayan bir kalpti.
"gamze yalvarırım aç gözlerini, lütfen aç gözlerini, güzelim beni bırakma"
"ambulansı arayın"diye kükredi hakan ağlarken ceketini çıkarıp kanayan yaraya tampon yaptı titreyen elleriyle. polisler hakan'ı ayağa kaldırmaya çalışırken onları durdurup gamze'nin cansız bedenini kucağına aldı. acıyla bakışlar eşliğinde arabasına ilerledi hakan
kaybetmişti. hayatının anlamını, korumaya söz verdiği kadını, gülüşüne bakışına aşık olduğu kadını, kadınını KAYBETMİŞTİ....
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIRMA
Подростковая литература"Sakın ağzını açıp itiraz etme" dedi Sinirle ayağa kalktım. "İtiraz etmiyim öyle mi? Bu güne kadar ne istediyseniz yaptım. Her defasında hata bulmaya çalıştınız. Bu olmaz baba olmaz bu sefer istediğiniz olmayacak" dedim hem ağlıyor hem de bağırıyo...