11.BÖLÜM-YOĞUM BAKIMI

1.7K 49 2
                                    

Medya:GAMZE VEHAKAN
YAZARDAN...
Hakan Öfkeyele yaptığı hatayı anlayınca kendine küfür etti. Sunayı arayıp kapıyı açmasını söyledi. Evden çıkalı yarım saat olmuştu. Onu düşünüyordu. Ona alışmışken onu kendinden uzaklaştırmıştı.
Konağa gitmek için arabayı çevirdi ve hızla konağa gitti. Çok geçmeden yetişmişti. Arabadan inerken kalbi sıkışmıştı. Ne bok vardı da sıkışıyordu. Gamzeye bir şey mi oldu lan yoksa? Düşünmeden edememişti.
Eve girdiğinde annesi ve suna kahve içiyordu.
"Gamze nerde?"
"Odasında abi duş alacağını söylemişti" koşarak yukarı çıktı. Odaya girdiğinde masanın üzerindeki kağıdı gördü. Açtı ve içine baktı.
"Hakan ağa sana bunları yüz yüze söylemek isterdim ama inan kendimde o cesareti bulamadım. Ben söylemezsem babam sana söyliyecekti. Herşeyin benim suçum olduğunu ve kendi isteğimle olduğunu söyliyecekti. Ben hiç bir şey yapmadım. Ben kendimi korumaya çalıştım. Ama yapamadım..."
Hakan anlamıştı. Ne olduğunu gözyaşına hakim olamamıştı. Elindeki kağıt yere düşerken bakışları banyo kapısına döndü. Gamze düşündüğü şeyi yapmış olabilir miydi? Banyo kapısına yetişir yetişmez kapıyı açmaya çalıştı. En sonunda kapıyı kırabildi. O sırada ailenin diğer üyeleri gelmişti. Hakan gamzeyi banyoda kanlar içinde görünce korkuyla yanına koştu.
"Gamze güzelim aç gözlerini" diyordu. Ağlıyarak leyla hanımda ayakta duramıyordu ağlamaktan suna yusufu odasına göndermiş annesini sakinleştirmeye çalışıyordu. Ama kendisi de peki iyi durumda değildi.
"Abi hadi hastaneye gidelim" dedi furkan hakan gamzeyi kucağına alarak evden çıktı.
"Arabamı getirin lan!" Diye kükredi avluda araba gelince o gamzeyle arkaya oturmuştu. Furkanda şoför koltuğuna geçmişti. Gazı kökleyerek hastaneye gittiler.
Nihayet yetişmişlerdi hastaneye hakan gamzeyi kucağına alıp hastaneye girdi. Gamzeyi derhal ameliyata aldı. Ve geride gözü yaşlı bir ağa bıraktılar.

Kaç saat olmuştu. Ama ameliyattan çıkam olmamıştı. Tüm herkes buradaydı. Gerçi gamzenin ailesinden kimse burdan değildi. Hakkan kendini toparlamaya çalışıyordu. Annesi Leyla hanım ve suna birbirlerine sarılmış ağlıyordu. Babası Mahmud Bey ise karısının yanında oturmuş karısına destek olmaya çalışıyordu. Furkan ise abisinin yanındaydı. Hakan sakin kalamıyordu. Herkesi orda bırakıp hastaneden çıktı. Bir az hava almaya ihtiyacı vardı.
Herkesten uzak bir yere gitti. Gamze'yi seviyordu. Onun hakkında iyi kötü herşeyi bilmek istiyordu. Ama bu şekilde değil. Evde gördüğü kağıt geldi aklına ona tecavüz etmişlerdi. Ve kendisi o orspu çocuğun bulum. Acı çekerek öldürecekti. Yanına birisinin oturmasıyla bakışları oraya döndü.
Kumral saçlı, yeşil gözlü ve hamileydi gerçekten güzel bir kızıdı. O yeşil gözleri kızarmış. Ağladığı her halinden belli oluyordu. Peki bu kimdi? Bu selendi.
"Ben selen gamzenin en yakın arkadaşıyım" dedi çok nayif bir sesi vardı. Hakan cevap vermedi. Selen tekrar konuştu.
"Gamzeyi küçüklüğümden beri tanıyorum babası onu sevmez gerçi abisininde sevdiğini söyliyemem sana bunu anlatmam ne kadar doğru bilmiyorum ama anlatmaak zorundayım çünkü gamzenin bunu anlatmaya cesaret edebiyeceğini biliyordum" dedi uzun konuşmuştu derin nefes alıp devam edecekti ki hakan konuştu.
"Olayı biliyorum anlatmana gerek yok" dedi halbuki hiç birşey bilmiyordu.
"Ne biliyorsun sadece tecavüz ettiğini mi?" Dedi selem sona doğru ses tonu yükselmişti.
"Ses tonuna dikkat et" dedi hakan bunu lendisinden başkasının bilesini istemiyordu.
" neden rezil olmaktan mı korkuyorsun?" Dedi selen hakanı yanlış anlamıştı. Hakan kendini değil gamzeyi düşünüyordu. Selenin sözleri hakanı sinirlendirmişti. Hakan sert bir şekilde selene döndü.
"Ben kendimi değil gamzeyi düşünüyorum. Bunu öğrenirlerse ona nasıl bakacaklarını biliyor musun?" Dedi sinirle selene onu orda bırakıp hastaneye girdi. Ameliyathanenin önüne geldiği sırada
Ameliyathane kapısı açılımca herkes ayağa kalktı. Hakan da hızla oraya gitti.
"Hastanın yakıları siz misiniz?"
"Evet doktor bey durumu nasıl" dedi hakan
"Hastaneye geldiğinde çok kan kaybetmişti. Elimizden geleni yaptık" demesiyle leyla hanım kendini kaybetti düşecekti ki furkan ve suna annelerini tutmuştu. Hakan ne yapacağını bilmiyordu. Ellerini saçlarına daldırdı.
"Şu an yoğum bakıma alıyoruz bu 24 saat içinde uyanmasıyı bekleyeceğiz geçmiş olsun" diye devam etti doktor...

"Şu an yoğum bakıma alıyoruz bu 24 saat içinde uyanmasıyı bekleyeceğiz geçmiş olsun" diye devam etti doktor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SELEN AKTAN

GAMZE YILMAZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GAMZE YILMAZ

HAKAN MİROĞLU

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HAKAN MİROĞLU

BAĞIRMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin