O yanıma gelip oturdu.
"Furkan'ın sevdiği bir kız var. Kızı zorla başka biriyle evlendiriyorlar ve furkan ne yapacağını bilmiyor" dedim
Hakan kaşlarını çattı. Ve ayağa kalktı. Sinirlenmiş miydi? Bilmiyorum odadan çıkacaktı ki kolundan tutum.
"Hakan lütfen sakin ol Furkan'a bir şey deme ben seninle konuşmak istedim"
"Sinirli olduğumu nerden çıkardın gülüm" dediğinde ona yaklaştım.
"Kaşlar çatılmış" demekle yetindim.
O ise gülümsedi.
"Furkan'ın yanına gidiyorum merak etme o bu konu için o kızmıyacağım kızacağım konu neden gelip bana anlatmadığı" dediğinde rahatladım. Yüzüme bıraktığı buse ile odadan çıktı. Bu aralar beni çok mu öpüyordu? Allahım ya odadaki dağınık yerlerin toplayıp Hakan'ın gelmesini bekledim. O sırada selen'le konuşmadığımı fark ettim. Onu aradım. Açmadı. Bir kaç kere tekrar aradım. Yine açan olmadı.
Endişelenmiştim. Telefonu bırakır bırakmaz çalmaya başladı.
"Alo selen nerdesin sen seni çok merak ettim" dedim konuşmasına fırsat vermeden.
"Gamze merak etme iyiyim ben" dedi sadece
"Canım yeğenim nasıl?"
"Nasıl olsun iyi annesini bir yoruyor ama" dedi
Gerçekten de yorulmuştu. Bunu sesinden anlayabiliyordum.
"Durumu Nasıl ne zaman doğacak"
"Valla bu 2 hafta içinde doğma olasılığı çok yüksekmiş durumu gayet iyi" dedi
Biraz daha konuştum. Ona olanları anlatım. Bana Hakan'a anlatmam gerektiğini söyledi. Buraya geldiğinde Hakan'la konuşmuş ve gerçekten beni sevdiğini söylemişti. Telefonu kapatığım sırada içeri Hakan girdi.
"Kiminle konuşuyorsun gülüm"
"Selen'le konuşuyordum. Hakan bu iki haftalığına istanbul'a gidebilir miyiz?" Dediğimde yanına geldi ve oturdu.
"Neden bir şey mi oldu?"
"Selen'in bu iki hafta içerisinde doğum yapama olasılığı çok yüksekmiş ve o bu durmumdayken yanında olmak istiyorum"
Beni kendine çekip
"Tamam gideriz" dedi
Dudakları dudaklarıma yaklaştı. Kokudan gözlerim sıkıca kapattım.Dudaklarımıda dudaklarını hissettim. Karşılık vermiyordum. O beni öpüyordu. Hafif geri çekildi.
"Karşılık ver gülüm" dedi
Tekrardan öptü ben de karşılık verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIRMA
Teen Fiction"Sakın ağzını açıp itiraz etme" dedi Sinirle ayağa kalktım. "İtiraz etmiyim öyle mi? Bu güne kadar ne istediyseniz yaptım. Her defasında hata bulmaya çalıştınız. Bu olmaz baba olmaz bu sefer istediğiniz olmayacak" dedim hem ağlıyor hem de bağırıyo...