"LAN!" diye birinin kükremesiyle bakışlarımı merdivenlere çevirdim. Hakan ağa sinirli bir şeklide anneme bakıyordu. Zorlukla ayağa kalktım. Hakan ağa yanıma geldi. Ceketini çıkartıp bana giydirdi.
" sizinle sonra görüşeceğiz" dedi ve beni kucağına alıp konaktan çıktık. Ben hiç konuşmadan sadece ağlıyordum. Büyük bir konağın önüne gelince etrafı inceledim. Kapılar açıldı ve içeri girdik. Burası onun evi olmalıydı. Arabadan indi benimde inmeme yardım ederken annesi babası ve bilmediğim iki kişi dışarı çıktı. Annesi koşarak yanıma geldi.
" ne oldu sana güzel kızım"dedi içten bir şekilde kızım demesi gözlerimin dolmasına neden olurken Hakan ağa beni kucağına alıp konağa girdi. Kimsenin yüzüne bakmak istemiyordum. Başımı hakan ağanın göğsüne yaslayıp yüzümü kapattım. Beni yatağa bırakmasıyla göğsünden çekildim.
Beni bıraktıktan sonra banyoya gitti. Geri geldiğinde elinde pansuman için malzemeler vardı.
"Aslında ben yaparım" dedim kısık bir sesle
"Benim yapmamı istemiyorsan annem ve ya kız kardeşimi çağıra bilirim" bir süre gözlerine baktım. Elindekileri yatağa bıraktı ve yanıma çömeldi.
"Gamze ben seni hiç bırakmayacağım izin ver yaralarını sarayım seni iyileştireyim" dedi
Ona cevap vermek yerine ceketi çıkardım. Hafif tebessüm ederek ayağa kalktı.
Kısa süre sonra pansumanı bitirmişti. Sargıyı sarıp dolaba ilerledi. İçinden bir tişört çıkardı.
"Sen giyin ben de sunadan pijama alıp geleyim" dedi ve odadan çıktı tişörtü giyindim bayağı bol olmuştu. Kapı çaldı. "Gel"dedim içeri Hakan girdi elinde pizza desenli pijama vardı.
"Sadece bunu bulabildim" dedi tebessümle ben de tebessüm ederek
"Teşekkür ederim "dedim pijamayı bırakıp odadan çıktı ben de üstümü değiştirip odadan çıktım. Aşağı inerken benim yaşlarımda bir kız yukarı çıkıyordu. Beni görünce hayran bir şekilde baktı. Sonra gelip sarıldı.
"Çok güzelsin"dediğinde teşekkür ettim. Sarılırken bir az sıkmasıyla yaralarım acımıştı. inlememle yeri çekildi.
"İyi misin? Çok çok özür dilerim" derken yanımıza hakan ağa geldi.
"Ne oluyor burada" dedi kıza bakarak
"Abi -" derken sözünü kestim
"Bir şey yok ben dalgındım onu görmedim ve çarpıştık"dedim hakan ağa belimden tutup benimle birlikte aşağı indi. Evden çıktığımızda avluda oturan ailesini gördüm. Beni görünce genç olan çocuk ayağa kalktı.
" merhaba yenge ben Furkan" dedi elini uzatarak elini sıktım. " Gamze"dedim. Elimi geri çekince bu sefer arkadan biri seslendi. Arkamızı dönmemizle avluda bana doğru koşan küçük erkek çocuğunu gördüm. Yanıma gelip bacaklarıma sarıldı. Eğilip kucağıma aldım. Aslına yaralardan dolayı ayakta duramıyordum. Ama hakan ağa belimden tutulmuştu.
"En küçük kardeşim yusuf" dedi hakan ağa
"Merhaba canım ben Gamze" dedim yusuf'a gülümseyerek
"Yusuf" dedi kibarca gülümseyerek.
"Senin yüzüne ne oldu" dedi birden
Hakan'a baktım.
"Düştüm" diyerek yusuf'a döndüm. Elini yüzüme koydu.
" çok acıdı mı" dedi
" bir az" dedim yüzüme yaklaştı ve morarmış yanağıma öpücük bıraktı. Gözlerim dolmuştu hakan ağa bunu fark edince yusuf'u aldı yere bırakır bırakmaz annesine doğru koştu ve kucağında oturdu.
"Anne biz odaya çıkalım Gamze'nin dinlenmesi lazım" dedi hakan ağa
" aslında ben eve gidiyim burada kalmam uygun olmaz"dememle hakan ağanın kaşları çatıldı ve bağırmaya başladı.
" UYGUN OLSUN VEYA OLMASIN SEN EVLENENE KADAR BURADASIN SENİ O PİÇİN EVİNE GÖNDERMEM" Dedi korkarak ondan uzaklaşırken o bana doğru geliyordu. Bana vuracak sanıyordum bu yüzden kollarımı başımı korumak için siper ettim. Ben vurmasını beklerken o beni kendine çekip sarıldı. Korkudan ağlamaya başlamıştım. "Sana asla vurmam Gamze" dedi hakan ağa beni kucağına alıp odaya çıkarttı ve yatağa yatırdı. Üstümü örttükten sonra balkona çıktı. Ben de gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım."Abla uyandırayım mı " dedi bu yusuf'un sesiydi.
"Yusuf bırak yatsınlar zaten yorgun ikisi de"
İkisi mi? Gözlerimi açmamla Hakan ağanın göğsüyle karşılaştım.(Temsili)
Aniden doğrulunca tabi o da uyandı. Anlamsızca bana bakarken ben yataktan kalkıp yusuf ve suna denilen kıza döndüm.
"Günaydın" diyerek banyoya girdim. Aynada kendimi incelerken aniden kapı çaldı.
" Gamze ben aşağıya iniyorum yatağın üzerine giyinmen için kıyafet bıraktım üstünü değiştirip gelirsin" dedi hakan ağa
"Peki ağam" dedim elimi yüzümü yıkadım. Banyo kapısını açtığımda hakan ağayla karşılaştım.
"Gamze bana ağam deyip durma" dedi ve odadan çıktı. Ben de yatağın üzerindeki kıyafetleri giyinip aşağıya indim. Yusuf beni görünce yanıma geldi. Herkese Günaydın diyerek hakan ağanın pardon hakanın yanına oturdum. Yusuf'u de kucağıma otururdum. Herkes kahvaltı ederken ben de yusuf'a kahvaltısını yediriyordum.
"Kızım bırak Suna yusuf' a yemeğini yedirsin sen de kahvaltı et" dedi hakanın annesi
"Gerek yok efendim ben yediriyorum" dedim hakan beni izlerken utanmıştım. Hayır yani niye bakıyor ki öyle
"Artık bana anne de kızım ben de annen sayılırım" dedi
Annem sayılmazdı. Annem olmuştu. acaba annem yaptıklarından pişman mıydı? Kafamı kaldırdım ve hakanın annesine döndüm.
"Peki efendim" dedim hakan bana yaklaşıp
"Efendim değil anne" dedi fısıldayarak hakanın annesi ve babası bize gülümseyerek bakıyordu.
"Abi ayıp ama herkesin içinde" dedi
Furkan yanaklarımın kızardığına eminim.
"Yusuf birtanem doydun mu?" Dedim
"Evet teşekkür ederim " dedi
" rica ederim Hadi gel dışarı çıkalım"dedim başını sallayınca kucağında indirip ben de kalktım. Ve avluya çıktık...YUSUF MİROĞLU
FURKAN MİROĞLU
SUNA MİROĞLU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIRMA
Teen Fiction"Sakın ağzını açıp itiraz etme" dedi Sinirle ayağa kalktım. "İtiraz etmiyim öyle mi? Bu güne kadar ne istediyseniz yaptım. Her defasında hata bulmaya çalıştınız. Bu olmaz baba olmaz bu sefer istediğiniz olmayacak" dedim hem ağlıyor hem de bağırıyo...