Herkesi zorla eve göndermişti. Tek kendi kalmıştı hastanede bıkmadan usanmadan sevdiği kadına bakıyordu. Yüzü beyazlamış dudakları morarmıştı.
Sevdiği kadın içerde can çekişirken kendisi hiç birşey yapmadan duruyordu. Bu durum onu sinir ederken canını da yakıyordu.
Bunlar ailesi yüzünden olmuştu ve o ailsini acı çektirek öldürecekti. Aklına gelen düşünceyle elini yumruk yapıp sinirini azaltnaya çalıştı. Geriçi fazla etkili olduğu söylenemez.
"Uyan be kızım artık" dedi hakan fısıltıyla
"Abi durumu nasıl?" Gelen suna ve furkandı.
"Aynı" dedi hakan bakışlarını sevdiği kadından çekmeden
"Abi istersen eve git bi dinlen " dedi suna hakan ikisine döndü ve
"Siz burada kalın benim işim var" diyerek sevdiği kadına son bir kez baktı. Hastaneden çıkarken telefonu çıkarttıp fıratı aradı.
"Buyur ağam" diyerek telefonu açtı fırat
"Fırat vedat yılmazı ve hasan yılmazı alıp depoya getirin" dedi ikisini de bu yaptıkları ödemeyi düşünüyordu.
Arabasına binip depoya gitti. Yetişince silahını alıp arabadan indi.
Depoya girdiğinde ikiside bağlanmış bir şekilde duruyordu. Başlasın türlü işgenceler....
Hakan işgence ederken sadece aklında gamzenin o hali vardı. Gözünün önünden gittimiyordu. O sevdiği kadının kanlar içinde banyoda bulduğunda. Bağıra bağıra ağlamak istiyordu. Telefonu çalınca işgenceyi bırakıp telefonu açtı.
"Söyle"
"Abi yengem uyandı" diyen furkanla hakan gür bir kahkaha attı. Kahkahaları depoda yankılanırken vedat ve hasana döndü belindeki silahı çıkarttıp onlara doğrultu. İkiside ağlıyordu. Umursamadan ikisine ateş etti.
" Bunları evlerinin önüne attın" diyerek depodan çıkttı.
Hastaneye yetişmesi yarım saatini almıştı. Arbadan iner inmez sevdiği kadına konuştu. Odasını öğrenip odasına gitti. İlk gün ki gibi heycanlıydı.
Sonunda odasının önüne geldi. İçeri girdiğinde sevdiği kadınla göz göze geldi. Gamze daha yeni uyanıyordu. Ve ilk gördüğü kişi hakan olmuştu.İlk bakışlarını çeken gamze olmuştu. Ona bakmaya utanıyordu gamze olayları öğrendiğini biliyordu.
"Baba bize bi izin verir misiniz?" Dedi hakan bakışlarını sevdiği kadından çekmeden.
Babası itiraz etmeden herkesle dışarı çıktı.
Sonunda ikisi yalnız kalmışlardı. Hakan gamzeye yaklaşırken gamzenin bakıları hala duvardaki saateydi.
Hakan gamzenin yanına oturmadan önce iki bileğinden de öptü. Ardından konuştu.
"Neden böyle birşey yaptın be gülüm" dedi hakan
Gamze cevap vermedi. Ama gözleri dolmuştu ve hakan bunu görmüştü.
"Gamze senin hiç bir suçun yok ben sana inanıyorum" dedi hakan yine cevap vermedi. Hakan gamzenin çenesinden tutup gözlerini sevdiği kadının gözleriyle buluşturdu. Gamze doğrulacaktı ki hakan ona yardım etti.
"Anlat bana biliyim gerçekleri" dedi hakan tekrar konuşarak cevap vermiyeceğini düşünüp konuşacaktı ki gamze konuştu.
"Beni ilk taciz ettiğinde 8 yaşındaydım gerçi o yaşımdada bana tecavüz etmişti. İlk taciz ettiğinde anlamdım ne olduğunu ne yapacağım nasıl davranacağımı bilmiyordum..." dedi gamze gözyaşaları akıyordu ve bazen ağladığı için konuşmakta zorlanıyordu.
"...bir şeklide abim öğrendi bu durumu o adam söylemesi için para veriyordu abime o da kabul ediyordu. Ben o gün okula gitmek için evden çıkıyrdum ki o arkamdan seslendi..." gamze anlatırken hakan onu kendine çekip sakinleştirmeye çalıştı.
"Tamam anlatma"
"...beni okula bırakacağını söyledi. İstemedim. Onun yanında bile olmak korkmama neden olurken.. abim gitmemi söyledi itiraz edemedim. Çünkü itiraz edersem döveceğini biliyordum. Arabaya bindim o da bindi. Konağın önünden gittikten sonra ellini vacağımın üzerine koydu. Elini itmeye çalıştım olmadı. Ormanlık alanda arabayı dursurdu. Arabanın kapılarını kitlemişti. Ondan kurtulamadım. Yapamadım. Bana dokundu ben sadece ağladım. Yapmadım kendimi koruyamadım. YAPAMADIM" diye bağırınca gamze hakan ona daha çok sarıldı.
"Senin hiç bir suçun yok gülüm" dedi hakan gamze durmadan ağlıyordu.
"FURKAN!" diye bağırdı hakan furkan içeri girdiğimde anlamıştı abisinin doktora istediğini
1-2 dakika sonra doktor geldi. Gamzeye sakinleştirici yapıldı. Gamze uyurken hakan yanındaki koltuğa oturdu. Diğerleride oturuyordu.
"Nasıl oldu evlat bu?" Dedi mahmut Bey ardından annesi konuştu.
"Oğlum bize de anlat biz de bilelim" dedi
Hakan sıkıntıyla annesine ve babasına döndü. Onlara gerçeği söylemeyecekti.
"Önemli bir şey yok anne" Dedi hakan sonra annesi konuşmadan konuştu.
"Hadi siz eve gidin" dedi
Herkes eve gitmek için odadan çıkarken kendi tekrar sevdiği kadına baktı.Ertesi sabah ilk uyanan gamze olmuştu. Dün hakan sevdiği kadına bakarak uykuya dalmıştı. Şimdi ise gamze haka'nı izliyordu. Zorlukla ayağa kalkıp banyoya girdi.
Gözleri bileklerine kaydı. İkiside sarılmıştı ve acıdan sızlıyordu. Hakan'a herşeyi anlatmıştı. Hakan her türlü ona güvendiğini söylemişti. Gerçekten ona inanıyor muydu? Bilmiyordum içinde bir şeyler ona güvenmesini söylüyordu. Banyodan çıkınca kızgınlıktan boğa gibi kabaran hakanı gördü.
"Ha-hakan" dedi kekeliyerek
"Nerdesin sen gamze seni ne kadar merak ettim haberin var mı? " dedi sert gözükse bile sesi endişeli çıkmıştı.
"Özür dilerim" dedi gamze gamzeyi belinden tutup yatağına ilerledi. O sırada kapı açıldı. Doktor gelmişti.
"Hastamız nasılmış bakalım" dedi içeri girerken hakan doktorun sözlerini kısanmıştı.
"İyiyim ne zaman eve gidebilirim" dedi gamze bir an önce burdan gitmek istiyordu.
"kontrolleri yapalım" hakan gamzeyi bırakıp uzaklaştı. Doktorun gamzeyinin son kontroleri yapıldıktan sonra hakan çıkış işelmini yapmak için odadan çıktı. Gamze bir süre yatakta oturdu. Ardından ayağa kalkıp üstündeki hastane kıyafetlerini çıkarmaya çalıştı. Bileğindeki yaralar yüzünden zorlanıyordu. O aırada içeri hakan girdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIRMA
Teen Fiction"Sakın ağzını açıp itiraz etme" dedi Sinirle ayağa kalktım. "İtiraz etmiyim öyle mi? Bu güne kadar ne istediyseniz yaptım. Her defasında hata bulmaya çalıştınız. Bu olmaz baba olmaz bu sefer istediğiniz olmayacak" dedim hem ağlıyor hem de bağırıyo...