Hastanede kaldığım süre boyunca herkes burada olmuştu. Şimdi evime gelmiştim. Hakan beni odaya çıkardıktan sonra yemek getireceğini söylemiş aşağıya inmişti. Çok yorgundum. Uyumak istiyorum ve dayanamıyordum. İyice yatağa uzandım. Kısa süre içinde gözleim kapandı.
"Gülüm uyan hadi" diyen kişi ile gözlerimi araladım. Hakan elinde tepsi ile duruyordu. İstemiyordum canım bir şey istemiyordu.
Başımı tekrar yastığa koyarken hakan elindeki tepsiyi bırkıp benim yatakta doğrulmamı sağladı.
"İstemiyorum hakan" dedim uyuku sesle
Yemeği Zorla yedikten sonra hakan aşağı indi. Ben de uyumaya devam ettim.16 hafta sonra
Bu gün bebeğin cinsiyetini öğrenecektik. Çok heyecanlıydım. Tabi diğerleride öğleydi.
Hakan ile arabaya bindip hastaneye gittik.
Yol kısa olsada bana çok uzun bir süre gelmişti halbuki yarım saatlik bir yoldu. Çok geçmeden hastaneye yetiştik. Hakan elimden tutup içeri geçirdi....
Doktor sedyeye uzanmamı söyledi uzanıp karnıma açtım...
Gözlerimi kapattıp içimden tüm duaları ettim ta ki kulaklarıma bebeğimin kalp atış sesi gelineceye kadar gözlerimi açtığımda hakan gülümseyerek bana bakıyordu. Gözleri dolmuştu. Ben ise ağlamaya başlamıştım çoktan.
"Bebeğimin cinsiyeti nedir?" Dedi hakan doktor hanım bakışlarını ekrana çevirdi ve gülümseyerek konuştu.
"Oğlunuz oluyor hayırlı olsun"....Hakan'la hastaneden çıkalı 2 saat olmuştu. Benim canım dağ çileği çekince hakan aramaya koyulmuştu. Ben onu arabada bekliyordum. Tüm manavları gezdik sonunda bir yer bulmuştuk. Hakan almak için giderken ben çok yorulduğumu fark ettim. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken arabanın kapısı açıldı.
Gözlerimi zorlukla açtım. Hakan elindeki poşeti bana uzattı. Poşet ıslaktı.
"Neden ıslak" dedim uykulu sesimle
"Gülüm yıkattırdım iki üç tane ye öyle uyu hadi " dedi ve arabayı çalıştırdı.
"Hakan" dedim ona dönerek bana döndü. Ona yaklaştım ve yanağına bir buse kondurdum. Gülümseyerek
"İyi ki varsın" dedim o benim aksına ciddi duruyordu. Geri çekilmeme izin vermeden dudağımdan öptü.
"Sen de iyi ki varsın gülüm"
Ben bir iki tane çilek yedikten sonra uyku moduna geçmiştim. En son hakan'ın anlıma öpüçük kondurduğunu hatırlıyorum.Bağırışlarla gözlerim açtım. Neden herkes bağırıyordu? Yataktan kalıp aşağıya indim. Avluda davul zurna eşliğinde seslere vardı ve benim uyumam gerekiyordu. Çok sinirlenmişti. Hakan beni görünce yanıma geldi. Hızla belindeki silahı alıp havaya Ateş ettim. Tüm sesler kesilirken gözlerin hepsi bana döndü.
Hakan'ın ağzında gevelediği küfürleri duyabiliyordum.
Mahmut babamla leyla anneme baktım. Bana korkuyla bakıyorlardı.
"Annecim ve babacım uyumaya çalışıyorum lütfen bir az sessiz olur musunuz?" Dediğimde aynı anda kafa salladı.
"Hakan riskli bir hamilelik geçiriyorum bir çocuğumuzu kaybettik zaten" dediğimde anlamıştı. Ne olduğunu ben silahı ona verip yukarı çıktım. aslında bir kaç günlüğüne annemin yanına gitsem iyi olacak. yemeğimi yedikten sonra yatağa uzanmıştım. çok geçmeden hakan gelmişti. beni yatakta yatarken görünce yanıma geldi.
''gülüm iyi misin?''dedi sadece başımı salladım. yediğim yemeklerin hepsi ağzıma gelirken Hakan'ı itip koştum. hakanda arkamdan geldi. yediğim tüm yemekleri kusarken hakan sadece yüzünü buruşturup bana bakıyordu. elimi yüzümü yıkamak için ayağa kalktım. başım dönüyordu. hakan belimden tutup bana destek oldu. banyoda işimiz bitince odaya döndük.
''hakan ben 2-3 günlüğüne annemin yanına gitmek istiyorum''
''saçmalama gamze seni bu halde kimsenin yanına göndermem hele ki o salakların yanına asla''dediğinde sinirle ona baktım.
''beni doğran değil beni besleyen annemin yanına gitmek istiyorum''
''hayır gamze gitmeyeceksin hiç bir yere''dedi sinirlenmişti ses tonundan belli oluyordu. ayağa kalkıp ona döndüm.
''ben gitmek istiyorum sen mi engel olacaksın''dedim yüksek sesle sinirle kolumdan tutu kolumu sıktığının farkında değildi ama kolum acımaya başlamış aynı hızda gözlerim dolmuştu. ona bakmak istemiyordum.
''her dakika kusuyorsun başın dönüyor tüm gün uyuyorsun sence seni oraya gönderir miyim?''dedi kolumu elinden zorda olsa kurtardım. ağlamaya başlamıştım. odanın kapısı çaldığında hakan ceketini alıp odadan çıkarken ben ağlayarak yatağa oturdum. kapının önünde suna ve leyla annemi gördüm. leyla annem yanıma gelirken suna komidinin üzerindeki suyu bana getirdi. bir iki yudum su içip ona verdim. leyla annem hiç bir şey demeden bana sarıldı.
''ne oldu kızım neden tartıştınız?''
''ben 2-3 gün annemin yanında kalmak istedim ama hakan izin vermedi bağırdı''dedim ağlayarak
''anne lütfen gidiyim bir şey olduğunda ararım gelip beni alırsınız'' dedim bir umutla izin vermeyeceğini düşünüp ayağa kalktı.
''neyse anne müsadenizle ben bir az dinleniyim''dediğimde leyla hanım ayağa kalktı.
''sunada seninle gelsin ama sadece 2 gün''dediğinde hafif şişmiş karnımla ona sarıldım.
''hadi gidin siz''dedi ve hazırlanmamız için odadan çıktı. suna da sırıtıyordu.
''gerçek ailenin yanına mı gidiyoruz?''dedi başımı olumsuzca salladım. yüzü düşerken sinsice ona baktım. o da bana ne var dercesine kafa sallıyordu. Bir iki parça alıp bizim konağa gittik. Annem bizi kabul etmemiş evden kovmuştu. Ben ağlasamda suna beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
5 dakika sonra hakan ve furkan geldi. Hakan Sinirle arabadan inip yanıma geldi. Futkan arabadan inip yanımıza geldi. Beni ağlarken görünce kendine çekip sıkıca sarıldı.
"Kızım biliyorumda gönderemiyorum"dedi
Furkan arabyı kullanırken ben ve hakan arkada birbirimize sarılmış bir şekilde oturuyorduk.
"Hadi bir şeyleri yapalım" dedim hakan dinlenmem gerektiğini söylerken suna beni onayladı furkanda yorgun olduğun söyledi.
Ben de itiraz etmedim. Midemin bulantısı ile furkana arabayı durdurmasını söyledim. Araba durunca kendimi dışarı atarak midemdekileri kustum.
"Yenge iyi misin?" Dedi suna başımı olumlu anlamda sallayıp verdikeri su ile ağzımı çalkaladım.
Karnıma giren sancıyle şişe elimden düşerken hakan yanıma gelimişti bile
Sancı git gide artarken hakan beni arabaya bindirdi.
Hastaneye gidiyorduk. Ağlamya başlamıştım. Allah'ım lütfen çocuğuma bir şey olmasın
Karnıma giren sancılarla hakanın elini sıkıyor kendimi kasıyordum. Daha fazla dayanamıyordum. Gözlerim kapanıyordu. En son hatırladığım şey ise hakan'ın bana seslenmediydi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIRMA
Teen Fiction"Sakın ağzını açıp itiraz etme" dedi Sinirle ayağa kalktım. "İtiraz etmiyim öyle mi? Bu güne kadar ne istediyseniz yaptım. Her defasında hata bulmaya çalıştınız. Bu olmaz baba olmaz bu sefer istediğiniz olmayacak" dedim hem ağlıyor hem de bağırıyo...