"Hakan"dedi sadece
hakan gamze'nin sesini duyunca kadının kolunu bıraktı. gözleri dolmuş karısına baktı.
"ne oluyor burada?"dedi gamze tekrar konuşarak
"hiç bir şey gülüm sadece-"dedi hakan'ın konuşmasına izin vermeden o kadın konuştu.
"kusura bakmayın gamze hanım ama dün kocanız benimle birlikte oldu ve biz bir birimizi çok seviyoruz dün bana defalarca GÜLÜM dedi"dedi derken gamze'ye ezici bakışlar atmayı ihmal etmemişti. gamze daha fazla dayanabileceğini sanmıyordu. onları orada bırakıp odasına girdi. mert'i yatağa bırakıp üzerini değiştirdi. ağlamaktan nefes alamıyordu. kapıyı kapatıp kilitledi. şu an onu görmek istemiyordu. odanın kapısı çalınca çocuklar uyanmasın diye kapıyı açtı. açmadan önce çocuklara baktı. onlar için ayakta kalacaktı. derin bir nefes alıp çıktı dışarı. hakan kapının önündeydi. o kadın ortalıkta yoktu. hakan'ı görünce onu umursamadan aşağı indi hakan'da peşinden indi.
"gamze dinle lütfen beni"dedi kolundan tutu gamze'nin
"BOŞANIYORUZ HAKAN MİROĞLU, BİTTİ" Dedi bağırarak
"saçmalama gamze öyle bir şey olmayacak"dedi hakan sinirlenmişti ve gamze'nin kolunu sıktığının farkında bile değildi. gamze'nin abileri seslerle birlikte onların yanına gelmişti.
"fıstığım ne oluyor"dedi eren(gamze'nin en büyük abisi)
"yok bir şey abi"dedi gamze ardından hakan'a döndü.
"çık evimden HAKAN"Dedi
tahir sorgulamadan hakan'ı yakasından tutup giriş kapısına sürükledi.
"tahir siz bu işe karışmayın karımla benim aramda"dedi hakan tahir'i kendinden uzaklaştırdı.
"kusura bakma hakan ama eğer kardeşimi kırdıysan bu beni ilgilendirir" deditahir
"abi odalarınıza çıkın"dedi gamze ısrar edeceklerdi ama eren onları yukarı çıkarmıştı. gamze gözleri kızarmış olan hakan'a döndü.
"en kısa sürede boşanacağız hakan ondan sonra ne yapmak istersen yaparsın çünkü boşandıktan sonra bir daha görüşmeyeceğiz şimdi evimden çık"dedi gamze hakan o kadar kolay vazgeçmeyecekti. sinirle evden çıkıp arabasına bindi. gamze de hakan'ın gitmesiyle gamze kendini yere bırakıp ağlamaya başlamıştı. şimdi ne olacaktı? şimdi sadece kızı ve oğlu için ayakta kalacaktı. gözyaşlarını silip ayağa kalktı. odasına giderken merdivenlerin başında oturmuş abisini görünce yanına gitti.
"abi sen niye uyumadın?"dedi
"gel yanıma prenses"dedi eren gamze abisinin yanına oturdu.
"anlat bakalım bitanem ne oldu?"
gamze her şeyi abisine anlattı. abisi her zaman ki gibi arkasında durmuştu. onun için özle avukatlarını görevlendireceğini söyledi.
"iyi ki varsın abi"dedi gamze tekrar gözleri dolarken
"sen de bitanem şimdi en kısa sürede size yeni ev tutacağız burada kalmayın artık "dedi gamze sesini çıkarmadı.
ayrıldıktan sonra odasına gidip üzerini değiştirdi. balkona çıktı. nasıl bu hale gelmişlerdi. her ne yaparsa yapsın onu affederdi ama bu olmaz bunu hiç bir kadın kabul etmezdi. gözyaşlarını silmeye mecali kalmamıştı artık. gözlerini uzaklara dikmiş öylece bakıyordu. yarın kendine iş bulması gerekiyordu.artık ne kocasının ne de ailesinin eline bakacaktı. boşandıktan sonra çocukları alıp buradan gidecekti. başına saplanan ağrı ile bakışlarını karanlıktan çekti. içeri geçip ağrı kesici içip yatakta yatan mert'in yanına uzandı. saçını okşamaya başladı. saclarının arasına bir buse kondurup ağlamaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIRMA
Teen Fiction"Sakın ağzını açıp itiraz etme" dedi Sinirle ayağa kalktım. "İtiraz etmiyim öyle mi? Bu güne kadar ne istediyseniz yaptım. Her defasında hata bulmaya çalıştınız. Bu olmaz baba olmaz bu sefer istediğiniz olmayacak" dedim hem ağlıyor hem de bağırıyo...