The first day

6.6K 384 16
                                    

Dimineata aceea m-am trezit mai vesela ca niciodata. Contrar sentimentelor mele de aseara,veselia se datora angajarii mele. Urma sa lucrez de luni pana vineri,de la 16 la 20. Probabil nu voi obtine cel mai bun castig,dar imi indeplinesc visul. Cel care mi-a acceptat CV-ul,serif Culler,ciudat,stiu,mi-a spus ca voi fi asistenta asa numitei Bridget. Acolo toti se strigau pe numele de familie. Am coborat cate doua trepte,in boxeri si maiou roz si m-am dus sa mananc.


-Wow. Biologia are efecte magice la tine?intreba mama.


Am inceput sa rad si am fugit sa o pup.


-Neata!!i-am zis. Daca biologia ar lucra la McDonald's,da. Mama,abia astept azi. Stii tu...de cand mergeam toti trei(tata,tu si eu) la Mc si mancam inghetata aceia delicioasaaa...visam cu ochii deschisi,asa ca mama si-a sprijinit capul pe mana si ma privea amuzata....mi-am dorit sa lucrez acolo. Poate imi da gratis,sau cu discount. Iammyy,ar fi grozav.


Am inspirat zgomotos si mi-am lasat bratele sa cada pe langa corp. Am privit-o pe mama,care incepuse sa rada. Am ras si eu.


-Ok,visatoareo.Acum treci si terminati "delicioasaa" (ma imita) masa de dimineata. Hai,pana nu intarzii. Te asteapta o zi grea.


Cu zambetul pe buze,am luat un corn si am inceput sa mananc,dansand prin camera in ritmul muzicii de la radioul vechi din bucatarie.

Cand am fost gata de plecare,mi-am pupat bunicii si pe mama si am plecat. Azi ma simteam...bine.

Biologia s-a dovedit a fi frumoasa. Ne-a pus sa completam un test impreuna cu colega de banca,iar lui Jess ii place materia. La matematica,Mike mi-a dat un bilet cu un zambarici. Am intrebat pentru ce e,iar el mi-a zis doar atat:

"Pentru azi".

Nelamurita,am preferat sa astept pana la detentie pentru a il intreba. Nu aveam nevoie de detentie prelungita. Pranzul si engleza trecura rapid. Asa ca,la sfarsitul orelor,muream de nerabdare sa aflu ce se ascunde in spatele spuselor lui Mike.

M-am enervat cand a intarziat,caci speram sa vorbim inainte sa intre profesorul in clasa.

-Buna ziua,domnisoara Trew. Spune-i lui Mike ca daca mai intarzie,va sta suplimentar.


-Am sa..

-Am inteles,domnule,striga Mike din spatele lui,inchizand usa.

S-a asezat langa mine,iar eu i-am impins biletelul pe care il pregatisem de la engleza.


"M-ai cam lasat cu ochii in soare. Ce este cu zambariciul?"


Mike zambi si mi-am intors repede privirea. Ziua mea era buna,si nu aveam degand sa il las sa mi-o strice. Imi impinse biletelul,in timp ce imi faceam de lucru prin par. Mi l-am desprins si am simtit aroma de capsuni.

Mi-am pus o bariera intre mine si el si am luat biletelul.

"Nerabdatoare mai esti. Asteapta si ai sa vezi. E de bine."

Si un zambarici care imi facea cu ochiul. M-am uitat la el. Ma privea. Ma intreb de cat timp.


-Ce este?l-am intrebat.

-Parul tau miroase super. Aproape ca mi-e foame.

Dacă ai ști...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum