Vis

3.3K 233 2
                                    

Foarte cald in camera......Mike,Mike!!
"Inchide ochii,si lăsa-ma sa te conduc. Lăsa-ma sa iti arat motivele pentru care suntem doi. Uite. Vezi? Eu. Tu. Noi. Suntem doi,doi oamenii diferiti,care ar fi putut fi acum in diferite locuri. Nu! Nu te gândi la asta.
Eu. Ma vezi? Nu,pentru ca ți-am zis ca ai ochii închisi. Ma visezi? Vai,dar ador asta! Cum ma visezi? Înalta? Draguta? Eu?
Acum,lasa-ma sa te conduc in lumea pe care o consider a noastră. Uite,vezi? Acolo e! Hai,vino,nu-ți fie teama. Sunt cu tine. Acolo,insirate pe tavan,sunt motivele pentru care te iubesc. Vrei sa le spun?
"Nu sunt perfecta,insa ma faci sa fiu"
"Nu sunt a lumii,sunt a ta!"
"Nu te mai uita așa la mine,stii ca ma intimidezi"
"Iubitule,uite,acolo,candva,vom fi noi"
"Ce ochi frumosi,ai,iubitule"
"Multumesc pentru surpriza"
"Tu? Ești al meu?"
Iubitule,iti place? Dar acolo? Vezi acolo? Acolo e cel mai de preț lucru. Sigur vrei sa i-l deschid?
Era un cadou pentru tine,insa as vrea sa ți-l dăruiesc eu. Iti place? E a ta! Da! Inima mea. Din pacatee,are nevoie de ajutor,insa am încredere in tine. Știu ca vei reuși. Nu te intrista,poti si tu sa imi dai inima ta.
Acum? Vai! E așa frumoasa! Un colț e cam indoit,dar reușesc eu să-l repar.
Uite,iubire. Stai pe pat. E moale? E cald? Off,mai cald ca tine nu e nimeni. Da,ce te miri? Nu ți sa mai spus? Ce ne facem cu tine?
Cum adică vei pleca? Unde? Ok,voi astepta.
Te-ai întors? Unde ai fost? Da,stiu,e important. Bine. Da,e ok. Si eu te iubesc.
Uite,iubire. Acolo,sus,as vrea sa fie casa noastră. Da,sufrageria o punem așa. Da,stiu! Va fi minunat.
Si vezi acolo? Bătrânei aia? Exact,noi! Ha,si eu ma gândeam la asta.
Dar stii,imi place acum. Hai sa mergem la film,vrei? Iubire? Te voi iubi mereu."
Ma trezesc gafaind si ma uit in jur. Luminile sunt stinse,insa am adormit cu laptopul deschis. Il închid si ma uit pe tavan.
Ce mi se întâmpla? Sunt indragostita,iar asta ma scoate din sărite. Alli,o sa te rănesc
Vocea lui Mike imi suna in minte si ma foiesc in pat. Nu,Mike,nu o vei face. Te rog sa nu o faci. Nu vreau sa o faci.
Ma întorc pe o parte,simtindu-ma neajutorata. O sa dau de necaz,zic. O sa dau de necaz. Nu vreau sa sufăr. Nici cu Mike,nici fără Mike. Cam egoist,Alli. Imi dau ochii peste cap si iar ma foiesc.
E de speriat gândul ca voi ajunge fără speranta,indragostita. Dacă voi cădea din cauza lui? Ma va prinde sau ma va lăsa? Dacă voi ceda? Dacă nu ma ridic la Înălțimea asteptarilor? Daca,daca,daca. Sa-ți zic ce simt? Dar ți-am zis!!
Of,jalnica mai sunt. Taci si treci la somn acum,Alli. Mâine ai Scoala.
Incerc sa ador,dar nu pot. Mike.....nu ma rani.....nu stiu..daca....pot...sa....
Somn.

Dacă ai ști...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum