Amestec de emotii

6.9K 345 21
                                    

Stam in cabinet,asteptand ca Mike sa vorbeasca,si prin minte imi trec o mie de motive diferite.

-S-a-ntamplat acum doua seri. Am vrut sa vin sa o iau de la munca. Mi-a spus ca e ocupata,asa ca am spus ok. Pe la ora 10 p.m. mi-am luat masina si m-am dus la plimbare,pentru ca ma plictiseam. Era noapte,intuneric,asa ca m-am gandit sa ma duc la localul deschis non-stop. Stii tu,cel in stil frantuzesc. Am parcat

masima,si in fata mea se urca o bruneta,cu ochi albastrii intr-o masina neagra,cu farurile stinse. Inainte de se urca,fata mi-a aruncat o privire ai a inghetat.Am salutat-o si am pornit masina.

Mike ma priveste indiferent.

-N-a durut,mi-a raspuns el la ganduri. Stiam ca are nevoie de cineva care are mai mult pentru ea,care are grija de ea,si asa mai departe. Ciudat cum m-am impacat imediat cu gandul. Ti-am spus,a fost doar o intruchipare a iubirii.

Ii dau un pumn in brat si il trag mai apoape de mine.

-Nu esti un nimic,ii zic. Cand vrei,esti cel mai tare tip pe care il cunosc. Si merita sa iti umflu ego-ul,pentru ca trebuie neaparat sa stii adevarul. Esti glumet,si manierat si un prieten adevarat.

Fata i se lumineaza din nou si ii apare zambetul acela plin de viata,pe care il vad atat de rar. Ma trage spre el si ma imbratiseaza,tinandu-ma strans la piept. Amestec de emotii si electricitate bubuie din inima mea. Ce are baiatul asta?

-Iar tu,imi zice,esti cea mai extraordinara fata pe care o cunosc.

Ma saruta pe frunte,si e incredibil cate emotii pot incapea intr-un om. Ma fac mica in bratele lui si il privesc,in timp de buzele lui calde imi dezmiarda fruntea. Pare ca se gandeste la ceva,insa il las,pentru ca sentimentul de implinire il am doar acum. Inchid ochii si ii savurez mirosul de gel de dus si piele,transmitandu-mi fiori felul cum ma face sa ma simt. Dupa un moment,isi ia buzele calde,si locul unde atinsese devine rece,iar eu imi ridic privirea spre el. Ma priveste bland si cu un zambet mic pe chip.

-O sa gasim noi o solutie sa facem fata la toate aceste sentimente.

Imi ia mana si o duce la piept,iar eu fac un efort urias sa nu il sarut chiar in clipa asta. Ii iau mana si imi impreunez degetele,ducandu-le desupra pieptului meu. Mike tresare,iar eu zambesc la faptul ca acelasi sentiment l-am avut si eu.Ma desprind de el oftand.

-Ar trebui sa plec,ii spun si ii mangai bratul.

El aproba cu o miscare rapida a capului si imi zambeste,in timp ce eu imi culeg geanta si ies pe usa,uitandu-ma peste umar. Il vad stand tot acolo si facandu-mi cu ochiul. Rezemat de masina ma asteapta Travis,fumand si uitandu-se concentrat in telefon.

-Salut,ii zic. Vad ca telefonul merge,de ce nu raspunzi?

-M-a retinut doamna directoare. Cam 5 saptamani de detentie le voi consuma pe aranjarea cartilor in biblioteca.

Stramb din nas.

-Ce ai mai facut?intreb.

-Am luat o gura de bere si Hend s-a enervat atat de tare cand m-a mirosit,incat mi-a dat pedeapsa dubla. In loc sa stau cuminte in banca,voi munci cele doua ore.

-Nu se putea sa te abtii,nu?intreb,sincer dezgutata. Pana la urma,doar te imbolnavesti. Nu e ca si cum ti-ar aduce vreun beneficiu berea.

-Dar tu ce faci?ma intreaba.

-Ma duc la munca.

-Si Mike?

Ma opresc din descuiatul masinii ca sa il privesc.

-Ce treaba are Mike?

Ma priveste de parca as vorbi chineza. Nu am fost clara?

-Pai munca,detentia si statul impreuna. Pe el de ce nu il certi?

Dacă ai ști...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum