Ma trezesc din cauza căldurii degajată de caldura corpului lui Mike si ma înfior. Ce am făcut azi noapte? Mintea mea e incetoseata si reușesc sa descifrez câteva secvențe. Palma pentru Travis,secvențe din conversația de aseară. Of,Mike. Dacă ai știi ca as face orice pentru tine. Ma uit la el cum doarme liniștit si un val de tristete ma inunda. Amândoi avem un trecut atât de sumbru,incat nu știam cum sa Ieșim la suprafața. Ma foiesc nevrând sa i-l deranjez,dar eșuez lamentabil. Mike deschide ochii îmi zambeste.
-Buna dimineața.
-Buna,murmur. Parca era vorba sa stai pana adorm.
Surâde si inima o ia din loc.
-M-am uitat la tine cum dormi si păreai atât de liniștita. Nu am putut dormi sus. Simțeam ca lipseste ceva. Te-am supărat?
O cuta de îngrijorare ii apare pe frunte. Of,ce repede se sperie.
-Nu,spun. De fapt,e chiar perfect.
Ii cuprind mijlocul si îmi pun capul pe pieptul lui. Ma înconjoară protector cu bratele si îmi depune sărutări calde pe par.
-Mirosi atât de bine,spune el făcându-ma automat sa zâmbesc.
Ii sărut pieptul dezgolit si se înfioara.
-E ok,zic. Nu am nici o intenție.
Surâde si ma strânge mai tare.
-Si eu care credeam ca vrei sa te las însărcinată.
Rad si continui sa il sărut pe umeri,pe gat, pe barbie,pe coltul buzelor. Ii ating ușor buzele cu ale mele si el geme si ma strânge in brate mai tare,aproape rămânând fără aer.
-Ce buze gustoase ai,spune el sărutându-mi fiecare centimetru din fata.
****
Stam in camera de zi si il ascultam peMike cum vorbește despre un anumit prieten care vrea sa ii dea mașina.
-Dacă nu îți place,imi spune Mike zambind,mergem si alegem o mașina buna.
Îmi dau ochii peste cap si surâd.
-Frumos ca te gândești la mine,spun. Dar e mașina ta. Iar mie îmi va plăcea.
Drept răspuns Mike îmi arunca un sărut din cealaltă parte ca camerei si ii urmez exemplul.
-Ah,ce dulci sunteți. Aproape ca mi-e greata. Apropo,daca ați terminat cu prostiile,as vrea sa va anunț ca azi dau o petrecere aici. Deci sus si hai sa pregătim totul.
La 19:45,cutiile cu bere si suc erau puse la rece si eu cu Jess ne aranjam in camera ei. Parul liber si stil rebel e ceea ce am optat azi. Jess e ca in totdeauna superba.
Petrecerea urla jos,sunt studenți si elevi adunati in toate locurile posibile. Unele pe care nici nu știam ca exista.
-Dansează cu mine,ma roagă Mike o ora mai târziu.
Nici unul am baut,iar el miroase așa de bine! Ma apuca de mijloc si îmi pune mâinile după gâtul sau,inecpand sa se miste lent pe melodia jazz.
-E ceva ce vreau sa te intreb,zice.
Îmi ridic privirea spre el si il vad emotionat. Așa sunt toți?
-M-a gândeam la balul bobocilor. Voiam sa știu dacă ți-ar plăcea...
-Da,spun ridicându-ma pe vârfuri si sărutându-l. A fost un da inca de când ai plecat din bucătăria lui Jess. Era așa frustrant. Mi-era frica sa nu ma bag in
relația voastră.
Mike mă sărută din nou si petrecerea nu mai e aici,suntem doar noi. Sărutul ne uneste si ma face sa uit de toți. Chiar si de mine.
-scuza-ma,zic si m-a retrag pe scări in camera.
Am nevoie sa-mi iau o guma,dar in clipa când deschid ușa îmi doresc sa nu l fi făcut.
-Alli? Ce cauti aici?
-As putea spune același lucru,zic scârbit de privelistea din fata ochilor. E camera mea. Iar acolo dorm eu.
Travis se ridica si se încheie la fermoar.
-Buna,Alli,zice o voce subțire.
Simt ca mi se face greata.
-Anna?zic,simtind cum nervii mei se aprind. Voi sunteți împreuna?
Travis da nepăsător cu mana.
-Doar de trei luni,zice si un val de whisky ajunge la narile mele.
CITEȘTI
Dacă ai ști...
Romance"Ăsta e liceul. Locul în care ai o etichetă, care dispare și apare în funcție de faptele comise, iar fiecare om e bine venit să îți atribuie calități și defecte mai mult sau puțin reale. Lucrul cel mai grav este că tu nu ai idee despre ceea ce cred...