E-mail

6.1K 351 31
                                    

Acum ma aflu in dormitorul-pentru restul semestrului -meu,schimbandu-ma in pijamale.M-am suit in pat si mi-am verificat e-mail-urile. Unul suspicios imi atrage atentia.

"From: music_jolly@gmail.com

To: aly_trew@gmail.com

Nu pot sa cred ceea ce mi se intampla. Si cred ca nici tu. Traiesc o perioada asa confuza. Uneori,imi vine sa te iau in brate si sa te sarut,iar alteori ma enervez atat de tare. Nu pe tine. Pe faptul ca nu iti pot spune. Nu pentru ca nu vreau. Pentru ca nu pot."

O-oook. Asta a fost ciudat. Si dragut. Intr-un fel romantic. Acum chiar zambesc,uitandu-ma ca tembela la ecran si citind mesajul. Adresa nu contine nici un nume. Nu intru in banuiri,pentru ca,hai,sa fim seriosi,e un e-mail chiar dragut. Asa ca m-am gandit sa ii scriu inapoi.

"From:aly_trew@gmail.com For:music_jolly@gmail.com

Nu te intreb cine esti,pentru ca daca ai fi vrut sa stiu mi-ai fi scris. Si nu,nici nu banuiesc pe nimeni. Insa mi-ar placea sa te cunosc. Sa imi strecori cateva indicii in e-mail. Ce zici?"

Imi musc buza si apas sent. Mesajul a fost trimis. Nu stiu de ce, imi trimite un val de curiozitate,si oricat de mult as vrea,nu pot sa nu ma intreb cine e.

-Ali!!

Cobor la masa,lasand laptopul pe pat. Mananc absenta pizza facuta de mama ei si prajitura tiramisu. Uit sa ii multumesc pentru cina,si ma opresc in capul scarilor,ametita.

-Aaa...ingaim eu. Multumesc pentru cina.

In camera mea se aude un "clinc". Alerg pe scari,si aproape ma impiedic. Aproape. Imi deschid capacul laptopului cu stangacie si inghit in sec. "Calmeaza-te odata! E doar un mail. Nu stii cine e. Proast-o, ai iubit,ai uitat?" . Imi acund gandul intr-un colt al mintii si deschid mail-ul. "From: music_jolly@gmail.com For:aly_trew@gmail.com

Voi incerca. Primul indiciu:ma cunosti. Cam atat pentru azi. Tu ce faci? "

Ma bosumflu. Nu e ceea ce asteptam. Ii raspund ca sunt bine si ca abia astept maratonul cu Jess de American Horror Story. Incepem din seara asta. Ii mai pun cateva intrebari si ii spun ca verific dimineata. Inchei cu un noapte buna. Inchid laptopul si un zambet

tamp apare si dispare asa cum ai venit. E cineva pe care nu il stiu. Dar imi place ca pot sa il descopar. Sper doar sa nu fiu dezamagita.

Jess tranteste usa in urma ei,aruncandu-i un noapte buna mamei ei,care iesea la intalnire. Se aseaza in pat si ofteaza.

-Pfff...baietii.

Pufnesc.

-Mie imi spui? Tu ce ai patit?

De indata ce am intrebat mi-as fi dorit sa nu o fi facut.

- Iti vine sa crezi ca Lauren m-a vazut cu el? Si? Si ce- a facut? A zambit si l-a salutat pe Max. L-A SALUTAT! Si a trecut indiferent la locul lui. Ahhhh...il urasc. Imi spune ca ii pare rau,si ca ne vrea impreuna,si acum,ce? Trece ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat intre noi? Nimic? Nici o urma de tristete?

Tirada a la Jess continua inca jumatate de ora,cu tipete si dedicatii de ura. Uneori vorbeste de parca ar fi Lauren in locul meu. O ascult,pentru ca stiu ca doar in modul ei poate sa fie linistita. Suntem diferite si de asta o iubesc.

****

Dupa ce inca o zi s-a incheiat,la 12:03 dimineata primesc un e-mail. Era sfarsitul ultimului episod pe care il vedeam in seara asta. Jess manca si se uita la ecran,iar eu imi ascultam inima. Batea ca nebuna,intrebandu-se daca era vorba de acel el,pentru ca cu siguranta nu era o ea. Nu.I-am pus intrebari,el ar trebui sa fie.

Dacă ai ști...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum