As minti daca as spune ca nu m-am simtit bine. A fost grozav. Felul in care toti oamenii te privesc, iar tu arzi de nerabdare sa auzi ce cred despre ce tocmai s-a intamplat, e impresionant si rar in viata.
Sunt cateva momente in viata in care te poti simti apreciat si iubit. Unii scriind, altii cantand, desenand, facand sport sau orice lucru demn de faima.
Eu nu caut si nici nu am cautat asta, insa in seara asta am simtit cat de frumos e atunci cand esti apreciat.
In jurul orei 12 noaptea am reusit sa ma desprind de microfon, refuzand categori banii.
- Am venit sa cant de placere, nu fac nimic din obligatie, i-am zis eu omului care imi intindea in continuare banii.
Nu a insistat prea mult, insa mi-a spus ca bautura in seara asta e gratis. Am pornit spre masa noastra, unde Jess si Mike discutau aprins despre un subiect complet neinteresat pentru mine si m-am strecurat pe scaun.
-Ai fost fantastica, iubito! imi spune Mike zambindu-mi vesel si sarutandu-ma scurt.
Ah, cat imi place sentimentul asta!
-Multumesc , ii zic si imi indrept atentia spre Jess. Vreti ceva de baut? In seara asta totul e gratis.
Jess aproba din cap si plecam impreuna spre bar, cu Mike pe urmele noastre.
***
Zilele treceau rapid, avertizand sosirea mult asteptatului bal.Eram emotionata si totodata nu imi intelegeam starea. Mersem pana acum peste tot cu Mike, si totusi nu suportam ideea de a il vedea la costum si cu o floare in mana.
Incercand sa ma resemnez, si in acelasi timp sa imi potolesc bataile inimii, am pornit laptopul in camera mea si mi-am verificat e-mailurile, insa doar doua mi-au atras atentia.
Erau de la universitate.
Le-am deschis si mai emotionata, iar continutul m-a lasat pentru un moment fara suflare.
Stimata Alice Mery Trew,
Vrem sa va aducem la cunostinta faptul ca dosarul dumneavoastra a fost aprobat de catre conducerea Universitatii Suffolk, Boston, Facultate de Drept si acceptat, urmand ca intr-un interval de 30 de zile sa primiti o scrisoare de confirmare prin posta.
Cu stima,
Conducerea Universitatii Suffolk,
Boston
Daca emotii credeam ca nu pot fi mai mari, tocmai mi s-au inmultit. Stomacul a inceput sa ma doara si sa ma rontaie pe dinauntru, vrand mai mult ca sigur sa iasa afara.O strig pe Jess care ajunge in mai putin de doua secunde.
-Ce ai, nebuno? ma intraba ea.
Ii arat e-mailul, si ramane inmarmurita pentru cateva minute bune, fiind nevoita sa pocnesc din degete ca sa isi revina.
-Ce se intampla? intreaba Mike ivindu-se de dupa usa.
-Alli pleaca in Boston, ii spune Jess pe un ton ciudat de calm.
Ei bine, cand o spune asa...
-Cum? intreaba Mike amuzant, crezand ca Jess se tine iar de glume.
-Calmati-va, le spun. E pentru facultate, Mike. Am fost acceptata la Suffolk, facultatea de drept din Boston.
Mike se aseaza pe pat si imi ia laptopul din mana, citind. Ramane si el la fel ca Jess, facandu-ma mai confuza decat eram.
CITEȘTI
Dacă ai ști...
Romance"Ăsta e liceul. Locul în care ai o etichetă, care dispare și apare în funcție de faptele comise, iar fiecare om e bine venit să îți atribuie calități și defecte mai mult sau puțin reale. Lucrul cel mai grav este că tu nu ai idee despre ceea ce cred...