New

3.7K 266 0
                                    

Stau șocată in fata lui Travis si a Annei.Tocmai imi dezvaluise ca ma inseala.Si nu doar pe mine! Inclusiv pe Mike.Simt cu nervii mei ating cote noi si fac un efort urias de a nu-l lua la bataie chiar acum.

Astept ca Anna sa se ridice si sa plece,insa nu se intampla,asa ca intru in camera,imi scotocesc prin geanta dupa guma orbit si ma intorc spre ei.

-Voi doi nu aveti de gand sa iesiti odata?

-Tocmai ne-ai intrerupt,comenteaza Anna,iar eu dau dezgustata din cap.

-Tocmai mi-ati spus ca eu si Mike am fost inselati de catre voi doi,v-am prins facand dragoste in camera mea si acum ma dai afata?Tu pe mine?Eu zic sa te scoli si sa iesi pana nu il chem pe Mike sa rezolve situatia.

Anna se ridica si pare gata de lupta.

-Ce ai tu si eu nu?intreaba ea privindu-ma dezgustata,de parca m-as imbraca din gunoi.

-Bun simt,respect fata de oameni,onestite,amabilitate,enumar eu.Tu ce ai dintre toate astea?

Anna pare suprinsa de tupeul meu si eu la fel.Ha! Tupeul meu.Imi vine sa rad,insa dau cu ochii de Mike si ma ambtin.

-Ce se intampla?Alli,parca era vorba de o guma de mestecat.

Dau ochii peste cap,

-Era,zic eu privind-o pe Anna.Anna?Ai ceva sa ii spui?

Mike priveste scena confuz,privind-o pe Anna cu rochia ridicata si pe Travis care are o fata impasibila.

-Da,Anna.Ia spune,ce ai sa-mi zici?incepe Mike apropiindu-se de noi.

Ma apuca de umeri si ma calmez imediat."Al meu".Anna tace,cantarindu-si vorbele.

-Mike stie deja ca l-am inselat,se ratoieste Anna la mine.

-Stie si de cat timp?Si cu cine?

Anna pufneste.

-Ca era atat de greu! Era el fraier! suiera aratand cu mana spre Mike.

Brusc,iar ma aprind.

-Fraier?Da,probabil a fost fraier ca te-a iubit.Fraier ca ti-a dat tot ce iti doreai.Da,in sensul asta,da,a fost un fraier.Fraier ca te-a pierdut?Niciodata.

Mike ma strange de mijloc si isi drege vocea.

-Nu am iubit-o,Alli.Stii pe cine iubesc.

Raman inmarmurita si il privesc pe Mike.Tocmai mi-a spus,indirect,ca ma iubeste.Nu cred ca e momentul sa fac o scena aici,caci privindu-i fata,imi vine sa il iau in brate si sa il sarut toata noaptea.

-Ei bine,spune Mike cu vocea glaciara,iar eu ma infior,afara din casa mea.Si Travis,te credeam mai destept de atat.

O priveste pe Anna cu dezgust,iar ei pleaca,vizibil stanjeniti.Ma intorc spre Mike,care are o privire blanda.Of,ce schimbator esti!

-Esti bine? ma intreaba el.

-Nu ma mai tot intreba asta,spun.Verifica.

Surade si se apleaca,atingandu-mi buzele.Si uit de toti,si uit de timp,si ca e noapte si ca e petrecere,si ca ne aflam in camera lui.Si uit ca rasuflu greu,incercand sa tin pasul,si uit ca ma simt obosita si ca voiam sa imi mestec guma.El ma strange in brate si ma saruta,asa cum probabil multi tanjesc dupa atingerea asta,insa imi apartine.Ii soptesc numele printre saruturi si el se cutremura,strangandu-ma mai tare.

-Ce frumos suna numele meu scos pe buzele astea,spune si ma saruta mai apasat.

Si inca o data,simt ca el cauta raspuns in sarutul nostru.Cauta o alinare ascunsa,iar eu incerc din rasputeri sa il ajut.

***

Scoala decurge bine,mai ales acum ca toata lumea stie ca Alli e a lui Mike.Nu ca Mike ar fi avut vreodata ceva de ascuns.La mate imi mazgaleste inimioare,imi imprumuta sapca lui fara sa i-o cer si imi cara ghiozdanul.Mi se pare prea mult daruit prea repede si fara ca sa merit.Ce am facut?Doar m-am îndrăgostit de cel mai frumos tip.
La detentie Travis are grija sa ne ignore,si noi la fel. Chicotesc cu capul pe umărul lui Mike in timp ce îmi spune o farsa făcută de antrenor celor din liga.
La Mc'Donalds e mai mult de lucru pe cât ma așteptam si încerc sa fac pasul. Mike e de negăsit si ma simt singura. Ciudat,nu? Îmi i-au poseta si pornesc spre casa,nestiind unde e Mike.
Ma îngrozesc văzând scena din fata mea.
Mașina lui Mike e zgariata,vopsita amenințător in Rosu si cauciucurile sunt tăiate. Mike privește calm scena din fata lui,apoi se urca la volan. Verifica interiorul dar nu găsește nimic,apoi vine încet spre mine.
-Travis,spune calm.
-Ce ? De unde știi?
-Doar el are dreptul sa fie supărat pe mine pentru ca i-am furat ce avea mai de preț.
Ridic îngrozitoare din sprâncene si clatin cap.
-Si ce ai degand sa faci?
Ridica din umeri.
-Sa i-o plătesc,zice simplu.

Dacă ai ști...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum