Amintindu-mi ca sunt inca in bratele lui,mi-am intors privirea spre el.
-E tarziu. Trebuie sa plec.
El imi cerceta fata.
-Dar tu nu mi-ai spus. De ce erai trista?
Cum as putea sa iti spun?
-Nu e nimic grav. Stii...doar ca mama va trebui sa plece. Imi va lipsi.
-Nu te vom lasa sa simti nici un pic de durere,imi spuse el sarutandu-ma pe obraz.
Daca ai sti...
-Multumesc,am incercat sa zambesc. Chiar trebuie sa plec.
-Stai sa-mi iau cheile. Se ridica si incepu sa caute cheile intr-un sertar.
-E ok,am zis. Ai baut,si nu as vrea sa ni se intample ceva. Am sa merg pe jos.
-Ok. Te conduc,inchise el sertarul.
-As dori sa merg singura. Sa-mi pot aranja gandurile,am zis.
-Atunci am sa fiu tacut.
Mi-am dat capul pe spate si am inchis strans ochii.
-Nu ma pot concentra asa. Te rog,m-am uitat spre el,vreau sa merg singura.
Si-a scarpinat barbia si a oftat.
-Am incercat tot ce am putut. Fie,a zis el. Dar ma suni imediat ce ajungi acasa.
Am dat din cap.
-Bine. Asa am sa fac.
Veni spre mine si ma imbratisa. M-am retras repede,spunand ca as vrea sa ma grabesc.
-Noapte buna,i-am spus iesind pe usa fara sa astept raspunsul.
De ce mi-am lasat masina? Adica,la un film cu o persoana interzisa,cat credeam ca aveam sa rezist? Am mers mai repede,datorita frigului si a vantului ce imi sufla in fata. Pe la jumatatea drumului,telefonul meu incepuse sa vibreze. O data,de doua ori,de trei ori. Nu puteam sa vorbesc acum cu Mike. Vazand ca telefonul suna in continuu,m-am hotarat sa il sting. Inainte sa apas pe rosu,Travis si moaca lui imi aparuse pe ecran.
-Alo?am zis eu.
-Neata!! Ai adormit?? Unde esti? Petrecerea a inceput de mult. Am trecut pe la tine sa te iau dar nu erai acasa.
Mi-am dat ochii peste cap.
-Sunt pe drum. Vin la tine in zece minute. Pa.
Si i-am inchis. Imi placea grija lui fata de mine. El era el mereu. Nu se ascundea. In schimb,era un prieten grijuliu si atent. In fata curtii,doi indragostiti se sarutau. Aproape ca mi se facuse rau.
-Hei,draga,ma saluta o fata din spatele meu.
Jess era in bratele unul baiat,Liam din cate stiam,zambind si venind amandoi spre mine.
-Hei,Jess,nu te vazusem. Defapt,nu te recunoscusem. Salut,eu sunt Alice.
-Liam,incantat,imi intinse mana.
Imi zambi si apoi isi scoase o tigara. Tot farmecul tau,s-a dus pe apa sambetei!!! Am privit-o pe Jess,care parea in culmea fericirii.Ma trase deoparte.
-Bine. Fii atenta!! Liam m-a invitat la balul de toamna!!!
I-am zambit,mirata din doua motive. Nu stiam ca era un bal,iar acum prietena mea va fi ocupata toata seara.
-Felicitari!!i-am zambit. L-ai vazut pe Travis? am intrebat-o cautandu-l cu privirea.
Jess imi arata sufrageria.
CITEȘTI
Dacă ai ști...
Romance"Ăsta e liceul. Locul în care ai o etichetă, care dispare și apare în funcție de faptele comise, iar fiecare om e bine venit să îți atribuie calități și defecte mai mult sau puțin reale. Lucrul cel mai grav este că tu nu ai idee despre ceea ce cred...