Lia iese pe usa si atenția mea este acum asupra dozei de suc.Arome,conservant Acid...
-Alli?
Imi ridic privirea unde dau de doi ochi superbi.
-Da?raspund eu calma.
-De ce te porti ciudat?
Nu ma port. Chiar sunt.
-Adică?intrb eu.
-Pai,imi raspunde el, erai foarte atenta la fata aia.
-Oh, serios?intrb mirata.
Mike da din cap si imi cuprinde fata cu mainile.
-Ce se intampla,Alii?
-Nimic, zic încercând sa par firava.
Ofteaza si ma privește in continuare, așteptând parca răspunsul meu, sau cautandu-l in ochi.
-Știi ca nu as face asa ceva,nu?
Nu raspund, si Mike ma zdruncina.
-Știi ca nu as face vreodată asa ceva,nu?zice el ridicând tonul.
Imi vine sa plang, dar dau din cap si imi impun sa ramân calma.
-Si dacă stii, de ce gândești prostii?
-Nu știu ce sa cred,Mike....soptesc eu.
-In mine,Alli. In mine sa crezi!!!vorbeste el exasperat. Ce motiv as avea sa nu te vreau?
-Probabil singurul motiv as fi chiar eu insami,zic privindu-l.
Imi da drumul si se întoarce cu fata la mine,pufnind. Il privesc cum sta asa si privește fereastra, si gândurile imi zboară la viitor si la o viata fara el. Incep sa plâng in șoaptă văzând-mi viitorul. Alunec pe podeaua rece si imi trec mainile prin par,incercand sa ma calmez. Mike încă nu s-a intors, iar eu plâng in continuare, văzând imagini din viitor.
"La fel ca trecutul."
"Esti o lasa. Nu știi nimic. "
"Proasto! Treci la lucru"
"Mama draga, când vi si tu pe acasa?"
"Lucrează azi, nu degeaba te plătesc!!!!"
"Uite-o si pe asta cum a venit aici! Ce vrei? Prieteni?"
Râsete peste râsete imi invadează creierul si trag de par sa revin la realitate, dar imaginile vin valuri, exact cum ai răsturna un dulap umplut full.
"Trew! Treci la rând!"
"Unde lucrezi?"
"La mall-ul din centru"
"Casa ai?"
"Da"
"Familie ai?"
"Depinde"
"Esti fericita?"
"Ce e aia? O mancare?"
-ALLI!!!
Vocea lui Mike ma face sa tresar si ma uit in jur. Când am ajuns in camera mea?
-Ce făceai?
-Ce făceam?intrb.
-Vorbeai singura. Am încercat sa te trezesc, dar erai prinsa... ce se întâmpla?
-Ce ai auzit mai exact?
-Fleacuri,zice el. Fragmente din propoziții. Nu vorbeai clar. "Fericire"
"Mancare" si ceva de genu. Ce se întâmpla?zice speriat.
Rusinata de propriile mele gânduri ma întorc cu fata la el.
-De ce nu ai încredere in mine?zice.
-Pentru ca nu am încredere in mine.
Începe sa rada si in mai puțin de o secunda ajung in bratele lui.
-Atunci o sa am eu încredere cat pentru doi, zice.
Surad, începând sa ma simt mai relaxata. Ce proasta am fost!imi spun in minte. Imi întorc privirea spre el si ma sărută incet,insa se retrage imediat.
-Toată lumea te așteaptă jos.
Sa plece, as fi vrut sa spun. Insa ma ridic si pornesc cu Mike in urma mea spre sufragerie.
-Allii! Unde-ai fost?ma intreaba Jess țipând sa acopere muzica.
Dau din mana in semn ca nu e important si începem amândouă sa dansam.
Mike ne aduce băuturi răcoritoare si toată lumea cinsteste strigând La multi ani! Imi aduc aminte de prima petrecere la Travis acasa si cat de ciudat mi se părea ca cineva sa cinstească pentru mine. Cat de mult s-au schimbat lucrurile! Observ fericita cum Mike imi zambeste, iar înainte mi se părea ceva insuportabil.
In jur de ora zece, Mike imi leagă o eșarfa la ochi si ma roagă sa am încredere in el. Se făcu liniște si nu știam unde merg. Am început sa simt o adiere a vântului si sa ma cutremur. Eram afara, iar planeta parca amutise.
Mike ma ia in brate, nu înainte sa imi dea jos eșarfa insa nu ma lăsa sa deschid ochii, sărutându-ma.
Se aude un Poc si ma sperii, încetând Sărutul iar Mike începe sa rada si ma întoarce cu fata la spectacolul de lumini.
Un foc de artificii creeat din culorile mele preferate urca spre cer, rămânând in fata mea un tort plin cu ciocolata si o poza cu mine zâmbind.
Urmăresc fascinata jocul de lumini pana la sfârșit când apare scris "Sweet 18".
Ma întorc spre Mike care ma privește cu amuzament, cercetări-mi fata si căutând un răspuns.
-A fost formidabil!zic zâmbind larg si incolacindu-l cu bratele.
-Ma bucur ca ti-a placut,zice el.
Ma întoarce si suflu in lumânări punându-mi o dorința "La fel ca acum".
Prietenii exclama si deschid șampania iar Jess ma manjeste cu ciocolata pe fata. Este o nebunie totala, insa ma bucur ca si eu fac parte din ea.
Dupa ce se taie tortul, Mike ma ia prin surprindere dându-mi palme la fund.
-Unu, zice el.
Urmează colegii mei care nu se îndura de mine, încât fundul meu are mărimea unei mingi de basket.
-17....
Mike apare din nou, bineînțeles ca sa încheie acest "ritual" si isi freacă palmele. Închid ochii si strâng din dinti așteptând lovitura, insa Mike doar ma atinge, urmând sa ma ia in brate si sa ma sărute.
-18!!!striga gasca si incep sa fluiere si sa aplaude.
Ma desprind de el si imi privesc prietenii.
-Va Multumesc pentru tot. Nu m-as fi gândit niciodata ca voi primi asa ceva.
Toată lumea fluiera si intram in casa, unde muzica bubuie din nou.
-Ti-a plăcut de Lia?ma intreaba Mike.
Ma întorc spre el si il privesc trista.
-Imi pare rau ca nu am avut încredere in tine,spun.
-Hei, e ok. Am rezolvat asta.
-Multumesc pentru tot!spun si il imbratisez.
Mike ma sărută si ma trage spre ringul de dans, pierzându-ne in muzica.
CITEȘTI
Dacă ai ști...
Romance"Ăsta e liceul. Locul în care ai o etichetă, care dispare și apare în funcție de faptele comise, iar fiecare om e bine venit să îți atribuie calități și defecte mai mult sau puțin reale. Lucrul cel mai grav este că tu nu ai idee despre ceea ce cred...