Surprins de gestul meu,Mike imi întoarce sarutul. Afara luminile strălucesc din ce in ce mai frumos, iar el ma ia in brate si ma duce la fereastra.
Imi dezlipesc privirea către fata lui si privesc afara. Mike se lăsa jos,luandu-ma cu el si strangandu-ma in brate.
-E superb, oftez eu.
-Si greu de crezut ca dupa toată Frumusețea asta exista ceva atât de întunecat încât sa nu vrei sa mai vii vreodată pe aici.
-Ce vrei sa spui?intreb.
-Pai, orașul pare perfect. Cel puțin asa arată pentu toată lumea un oraș strălucitor. Dar închisorile? Dar cei ce se droghează? Cluburile si jocul de noroc? Barurile si damele de companie?
-Astea pot fi in fiecare oras,Mike.
-Adevărat. Insa nu ti se pare ca se urateste orașul când te gândești câte ascunde?
-Momentan nu,rad eu.
Rămânem tăcuți privind fascinați orasul,fiecare cu gândurile lui.
Orașul straluceste,avand in vedere etajul zece in care ne aflam. Mii de mașini merg neobosit 24/24. Nu incerc sa țin cont ce mașini sunt ,cu toate ca as putea jura ca am mai văzut un Volvo alb si înainte.
Mike ma strange mai tare in brate si ma întorc cu fata spre el.
-Ce se întâmpla?intreb.
Își pune capul pe umărul meu si ma îndeamnă sa ma întorc.
-Dacă ma intorc,imi spui?
Da din cap,asa ca ma întorc si astept.
-Mi se face uneori dor de familie. Ști tu,familia aia unita.
-Te inteleg,Mike. Si eu uneori simt asta.
-Faza e ca de fiecare data când mi se face dor ma enervez. Eu de ce nu pot avea o familie întreaga ca restul? Pana la urma, dacă nu eram eu , mama s-ar fi despărțit de tata acum mulți ani.
Ma întorc cu fata la el si ii citesc durerea din ochi.
-Mike, dar tu ai o familie. Nu observi? Mama Jessicai,poate nu e mama ta ,dar te Iubește ca si cum ar fi. Ai o sora, cea mai tare as putea spune. Ai chiar si un tata!! Deschide un pic ochii. Nu esti exact ca ceilalti, ceea ce te face special si unic. Si nici Jess nu e ca ceilalți.
-Si nici tu nu esti ca ceilalti,zice.
Dau din cap si ma întorc la fereastra. Nici eu nu sunt ca ceilalți. Eu sunt singura. Imi vine sa rad gândindu-ma la discuția purtată in baie sperând ca imi voi reveni.
-Si tu esti de a noastra,zice. Faci parte din familie.
Zâmbesc spre el, nelasandu-l sa vadă ca eu nu simt asta. Cu toate ca Mike e tot ce mi-a mai rămas.
-Haide,zice el. E târziu si mâine avem avion dimineața.
Ma ridic si dau sa plec,cand imi amintesc un lucru.
-Tata a spus ca sunt majora.
Mike se întoarce confuz,neintelegand.
-Ce zi e azi?
-21 Octombrie.
Incep sa rad. Si rad pana incep sa plâng.
-Ce se întâmpla?ma intreaba Mike.
-Astăzi fac 18 ani.
Mike face ochii mari de mirare si se apropie de mine,luandu-ma in brate.
-Ai uitat sau credeai ca nu e important?
Ridic din umeri.
-Am uitat,raspund simplu. In plus, ce e asa de important?
-La noi in familie întotdeauna e important. De azi esti majora!!
Ridic indiferenta din umeri iar el ma saltă sus.
-Ce faci?tip eu.
-Te trezesc la realitate.
Tip si il rog sa ma lase jos pana ajungem in baie si ma baga in cabina de dus. Pana sa înțeleg ce vrea sa facă da drumul la dus si un jet de apa rece ma înfioara.
-Aaaaa!! Mike! Lăsa-ma sa ies!
Mike ma tine strâns de mâini,curgand pe amândoi apa.
-M-am saturat de viata asta de rahat,striga el. Trăim asa de o perioada buna. Nu te-ai saturat?
Ma misc încercând sa ies din calea jetului,insa Mike ma tine prea stans.
-Eu m-am saturat pana peste cap sa te vad suparata si plangacioasa!! Nu e Alli pe care o știu eu!! Te-ai trezit?
-Da!! Da! Da,m-am trezit,tip eu făcând ca un copil mic când se spală pe cap.
Mike tot nu opreste apa.
-M-am trezit, Mike!!!
Insa tot nu opreste apa. Dechid ochii si o pereche de ochi de ciocolata ma privesc amuzati. Nici nu mi-am dat seama când Mike a schimbat de la rece la călduț. Incep sa rad,iar el imi da drumul la mâini. Ii dau un pumn in brat si imi ridic privirea spre jet. Incep sa rad, si acum rade si el cu mine.
-Acum observ ca te-ai trezit,zice el. Asta e Alli pe care am tot așteptat-o sa se întoarcă!
-Mike, nu m-am schimbat. Eram copleșita de întâlnirea cu tatăl meu.
Mike da din cap si se apropie de mine,ca un animal care își ataca prada. Ma dau mai in spate si ma lipesc de cabina de dus.
-Alli a mea ma înnebunea cu buzele ei.
-Si acum?intreb înghițind din sec.
Își pune mâinile de o parte si de alta a fetei mele si se apropie mai mult.
-Acum am de gând sa o iau pe Alli înapoi.
-Si cum ai degand sa faci asta?
Se apropie mai mult.
-Alli a mea avea ochii ca marea.
-Si acum?intreb imediat.
-Acum am sa-i fac sa se închidă.
-Cum...
Mike nu ma lăsa sa termin propoziția. Își lipeste buzele de ale mele si ma sărută tandru. Ma topesc sub Sărutul lui si emoții ce stăteau ascunse au ieșit iar la suprafața. Ma simt înfierbântata si inima imi bate din ce in ce mai tare. Mike întețește Sărutul ,părând flamand. Își coboară mâinile si ma mângâie pe par. Incerc sa țin pasul cu el, sărutându-l ca si cum ar fi fost ultimul lucru înainte de a pleca de pe lumea asta. Buzele noastre se ating si când mâinile lui coboară pe corp deschid ochii mari.
Mike se opreste si imi mângâie obrazul.
-Nu aveam de gând sa fac nimic,spune. Linisteste-te.
I-l trag din nou aproape de mine si ma sărută la fel de flamand. Se dezlipeste de mine si ma privește cu ochi înfierbântati.
-Ma innebunesti,spune el.
Ma sărută din nou, de data asta lipsindu-se de mine. Sentimente noi ies la suprafața si nu știu dacă sunt gata sa le accept. Înțelegând, Mike se dezlipeste de mine continuând sa ma sărute.
-La mulți ani,frumoaso!imi spune soptit.
Nu apuc sa raspund, căci buzele lui sunt din nou pe ale mele, unindu-se perfect. Deschid ochii si ii mângâi obrazul cu palma uda. Se înfioara si dechide si el ochii,dezlipindu-si buzele de pe ale mele.
-La mulți ani,imi sopteste el.
Il privesc in continuare cum ma privește si arunc o privire spre corpul lui. Parul ii sta drept si nu pare sa il deranjeze,muschii bratelor sunt incordati in stânga si in dreapta capului meu, hainele ii sunt mulate pe corp lăsând sa se vadă perechi perfecte de muschi.-Ai terminat examinarea?rade el.
Aprob rusinata.
-De ce te rusinezi? Suntem doar noi doi!
Ridic din umeri si imi musc buza. Mike a început si el examinarea. Ma privesc si eu si constat ca nu am sutien si hainele imi sunt lipite se corp.
-Arati absolut superb,spune el devorandu-ma din priviri. De ce razi?
-Dupa privire as spune ca arat delicios pentru o cina.
-Si inca cum,zice el apropiindu-se de mine.
Zâmbește relaxat iar când începe sa ma sarute își lipeste iar corpul de al meu. Intru in panica si habar nu am de ce,dar ma trezesc împingându-l.
-Ți-am spus ca nu am de gând sa fac nimic. De ce te temi?ma intreaba blând.
Ridic din umeri,incapabila sa răspund.
-Uite,zice el luându-mi fata in mâinile lui mari. Suntem la început. Nu esti ca restul si nu am de gând sa te tratez ca restul. Se va întâmpla când vei fi pregătită, nu te voi forța niciodata. Uita-te la mine.
Privesc in sus si descopăr doi ochi calzi si sinceri. Privirea lui ma linisteste si ma simt ca o proasta pentru ca am intrat in panica. Imi pun capul pe pieptul lui iar el expira si ma imbratiseaza.
-Suntem ok?intreaba el.
-Da. Imi pare rău ca am reacționaț asa,zic. In brate la tine e cel mai bine!
Surâde si opreste apa,landu-ma in brate si punându-ma pe marginea cazii.
Ia un prosop pufoși si mi l înfasoara in jurul capului si unul pe trup.
-Te las sa te schimbi,zice si își înfasoara un prosop in jurul taliei.
Iese din baie lăsându-ma cu gândurile mele si un zâmbet tâmp pe fata.
Ma ridic si imi dau jos hainele punându-mi prosopul in jurul trupului.
Un ciocnit slab se aude si usa se deschide,aparand un rând de haine.
Incep sa ma îmbrac cu tricoul si boxerii lui, sa ma dau cu crema de noapte si sa imi usuc parul.
Zâmbesc tot timpul, văzând cat de atent e Mike.
Când ies din baie Mike a comandat mâncare.
-Știam ca nu ai mâncat nimic,zice.
Ma apropii de el si il sarut.
-Multumesc pentru atenție,zic.
Ne asezam si mâncăm râzând si glumind.
-Știi cum sa faci o fata sa zâmbească.
Imi face cu ochiul si mesteca in continuare.
Când terminam ma frec la ochi si casc.
-Hai la somn,spune el trăgând plapuma peste noi.
Ma ia in brate si ma sărută pe par,iar eu zâmbesc.
-Te iubesc, imi sopteste.
-Si eu te iubesc, ii răspund.
Il sarut dulce si ma întorc si spatele ,iar el își lipeste corpul de al meu,imbratisandu-ma.
-Noapte buna. Mâine avem o zi lunga,zice.
Luminile New York-ului strălucesc in continuare iar noi ne scufundam in vise, cu ochi căprui si iubire.
CITEȘTI
Dacă ai ști...
Romance"Ăsta e liceul. Locul în care ai o etichetă, care dispare și apare în funcție de faptele comise, iar fiecare om e bine venit să îți atribuie calități și defecte mai mult sau puțin reale. Lucrul cel mai grav este că tu nu ai idee despre ceea ce cred...