De ce?

2.6K 171 4
                                    

Cand esti intr-o relatie ajungi intr-un punct in care orice ai face nu poti schimba acea persoana. Esti obligata sa ii accepti defectele pentru ca ea s-a obisnuit deja sa le arate in fata ta, trebuie sa accepti compromisul dintre inima si creier, cel in care creierul cedeaza intotdeauna cu toate ca inima e ranita.

Ajungi intr-un punct in care vezi totul negru si nu stii ce sa mai faci, ce sa mai speri sau ce dorinta ti-ar trebui pentru a schimba starea in care te aduce acea persoana. Poate nu accepta sa fie criticata, poate nu accepta adevarul dureros, poate nu accepta sa o ajuti, sa o faci sa zambeasca, sa ii luminezi ziua.

Ajungi intr-un punct in care ti se pare ca persoana de langa tine nu mai este aceeasi, nu o mai recunosti si incerci sa gasesti in ea acea scanteie de care esti ferm convins/a ca se ascunde in spatele acestei umbre. Persoana se schimba, oamenii se schimba, tu poti ramane un romantic incurabil asteptand ca el sa redevina ce a fost si totusi, cand prinzi un moment fericit te agati cu atata disperare incat ai senzatia ca niciodata nu te-ai simtit mai viu ca acum.

Si apoi toata lumea roz dispare cand el intra iar in bula lui rece si de gheata facandu-te sa te cutremuri si sa te strofoci sa gasesti acel raspuns care intarzie sa apara. Ii spui cuvinte dulci, il rogi sa te ia in brate iar el ramane la fel de impasibil precum a fost.

Ajungi la un moment dat intr-o relatie cand te intrebi incotro o ia viitorul tau, caci planurile si toata fericirea ta i-ai daruit-o pe tava, sperand ca el o va dubla si cu toate astea, cand ii este foame, el mai rupe din ea, injumatatind-o. Uneori, cand stai singur/a si te gandesti la viitor, va vedeti impreuna la o casa, unde toata lumea e fericita, fara sa vada negrul ce se ascunde undeva prin acel loc.

La un moment dat, nu mai vrei nimic decat sa simti inca o data acei fluturasi cu care erai obisnuita, vrei iar imbratisarile acelea lungi, vrei sa vorbeasca iar despre viitorul vostru , vrei sa te alinte, sa iti spuna cuvinte dulci, toate astea din propria initiativa. Ai nevoie uneori de un raspuns fara sa fi criticata, fara sa te intrebi ce va spune, fara sa stii ca odata si odata roata se intoarce si iti va arunca acele cuvinte in fata fara mila, nestiind ca ai spus-o din suparare, dorind ca cineva sa te inteleaga.

Dragi cititori, nu ma refer la relatiile de cateva luni, caci atunci inca suntem in faza de plutire si putem schima directia norului. Vorbesc de relatiile de un an, doi, trei, opt, care sunt legati invizibil si plutesc impreuna pe acelasi nor neputand schimba directia vantului.

Cel mai greu este sa vezi persoana -langa care iti petreci viata- indiferenta si nepasatoare, netransmitandu-ti vreun semn de iubire decat cateva minute pe zi. Relatiile nu sunt perfecte, dar trebuie iubire pentru a deveni. Ceea ce se pare ca din ce in ce mai greu de obtinut in zilele acestea.

Da, chiar si la relatii lungi. Vrei sa razi, sa spui o gluma, vrei sa iubesti, vrei sa canti, vrei sa gatesti, vrei sa dormi, vrei sa cresti, vrei sa vezi lumea, toate astea vrei sa le faci cu persoana iubita, crezand ca vrea la fel.

Dragilor, iubire are libertate, dar nu atat de multa incat sa de distantezi de cel pe care il iubesti, caci adevarat spune acea vorba Daca iubesti pe cineva, lasa-l sa plece. Daca nu se intoarce, inseamna ca nu te-a iubit vreodata.


Fara scuze, fara reprosuri cum ca habar nu ai sau te-am iubit.

Daca ma iubesti, de ce nu te intorci?

Daca ma iubesti, de ce nu te opresti din a ma rani?

Daca intr-adevar ma iubesti, de ce mi-o arati prin mesaje si prin cateva saruturi pe zi, cand noi suntem 24/24 impreuna?

Daca ma iubesti, de ce nu o spui in gura mare?

De ce nu spui lumii ca sunt a ta, ca eu sunt cea langa care doresti sa iti petreci viata, sa te schimbi, sa calatoresti, sa construiesti o casa, etc?

Daca ma iubesti, de ce imi spui ca nu vrei sa ma ajuti cand iti cer, cu toate ca esti nervos?

Daca ma iubesti, de ce ai pleca, spunandu-mi adio, ca mai apoi sa te intorci?

Daca ma iubesti, de ce iti ceri mai multe scuze decat imi spui cuvinte frumoase?

Sunt multe semne de intrebari,

de ce nu ma asculti cand am nevoie,

de ce nu ma intrebi de ceea ce urmeaza sa faci,

de ce te enervezi cand iti zic adevarul,

de ce nu ma imbratisezi,

de ce nu suni,

de ce de ce de ce.

De ce?


Dacă ai ști...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum