Ma întorc si găsesc un Mike ușurat sa ne vadă. Alerg spre el si ii sar in brațe.
-Ah, cu baia ta cu tot! M-ai băgat in sperieți!zic simțindu-mi inima de o mie de ori mai ușoară.
Mike surâde si lasa bagajele jos, luându-ma pe sus si sărutându-ma. Ma pierd in sarutul lui, auzind oceanul din ce in ce mai aproape.
Mike se dezlipeste de mine, soptindu-mi la ureche:
-Sa nu ma injuri pentru asta.
Nici nu apuc sa ma dezmeticesc bine, încercând sa deschid ochii, sunt fortata sa ii închid.
Mike imi da drumul din brate, iar apa rece a oceanului face contact cu pielea mea, inghetand-o.
Ma ridic speriata si încep sa tip, luptandu-ma cu valurile care încearcă sa ma doboare. Aud rasul familiar si deschid ochii, dându-mi seama ca apa nu imi trece de genunchi, si il privesc stupefiata pe Mike.
-Asa de dor ți-a fost de mine?intreb arătându-mi hainele si încercând sa par nervoasa.
Eșuez lamentabil, începând sa rad si tragandu-l spre mine, udandu-i hainele complet.
-Nici nu știi cât de mult mi-am dorit sa fac asta cuiva.
-O premiera,hm?intreb.
Aproba aducându-ma la tăcere cu un sărut. Încep sa ii răspund si eu lăsându-ma prada simturilor si afundandu-ma in îmbrățișarea lui, acum rece din cauza apei.
La ce ar trebui sa ma aștept de la Mike?
Probabil nu sa ma tranteasca in timp ce ma sărută in apa.
-Ahh, nu pot sa cred ca faci asta, zic!
-La ce e buna viata dacă nu zambim? Ce avem pe lista?
Imi potolesc bătăile inimii sincronizandu-le cu respiratia are devine din ce in ce mai înceata si privesc spre băiatul superb din fata mea.
-Pai, zic. E aproape ora 8 P.M. si dacă nu ma însel avem foc de tabăra sau chiar liber.
Mike imi zâmbește făcând ca totul sa para sexy in preajma lui si imi prinde talia cu mâinile.
-Atunci hai sa vedem!
Ma strânge de șold si ma ridica in aer, făcând tipetele mele sa para inutile. Ma aseaza pe umăr si iese afara din apa, insa nu înainte de a ma stropi.
-Dacă nu încetezi, zice, îți mai fac o baie.
-Sa nu indraznesti, zic arătând cu degetul arătator la spatele lui.
Încetez sa ma mai zbat, plănuind in minte o razbunare, insa neajungand la vreun rezultat coerent. Doar dacă e logic sa ii torn nisip in boxeri.
Dar nu. Cu siguranță m-as fi inrosit si as fi fugit de îndată ce subconștientul meu si-ar fi început discursul "De ce...?"
Mike ma ia de mana si pornim spre focul imens.
Simplul gest imi cuprinde inima de bucurie si privesc la mâinile noastre impreunate, amintindu-mi încă o data de ce sunt așa de norocoasa.
Surprizandu-mi privirea, Mile zambeste, strangandu-mi mana, ajungându-mi la inima.
-Te iubesc, zice.
Se opreste si își întoarce corpul spre mine.
-M-ai speriat rău azi, e tot ce zic.
Îmi mangaie obrazul cu palma, iar eu închid ochii, lasandu-ma prada emotiilor.
-Stiindu-te singura pe plaja, si nimeni care sa te arunce in minunatia din spatele tau, am zis sa nu ma panichez.
Surad, deschizand ochii.
-Si eu te iubesc.
CITEȘTI
Dacă ai ști...
Romance"Ăsta e liceul. Locul în care ai o etichetă, care dispare și apare în funcție de faptele comise, iar fiecare om e bine venit să îți atribuie calități și defecte mai mult sau puțin reale. Lucrul cel mai grav este că tu nu ai idee despre ceea ce cred...