Ziua a fost perfecta. Ma rog,aproape perfecta. Stiti sentimenul acela cand tot e roz si perfect? Mda. Nu a durat mult. In timp spre detentie mi-am dat seama de incurcatura in care ma aflam. Travis si Mike in aceasi camera. Cand am intrat,vorbeau. I-am salutat pe amandoi politicos. Unul mi-a zambit,iar celalalt s-a ridicat de langa locul meu si s-a dus la perete. Asa de rea sunt?
Mi-am dat ochii peste cap,exasperata si m-am trantit cu tot cu carti in banca. Mi-am suflat parul din fata si am luat un creion. Inainte de a ma apuca de teme,am auzit un oftat venind din partea dreapta. De ce tace? De ce tot nu ma baga in seama? E groaznic ca o persoana care inseamn...a insemnat mult nu te vede. Ca si cum incerci sa iti amintesti de o persoana pe care nu o cunosti.
Am riscat si am intors privirea inspre partea de unde venea oftatul. Si atunci am uitat tot. Doua perechi de ochi caprui -verzui ma priveau dureros. Ce ai? L-am intrebat din priviri. Prea tarziu. Conexiunea noastra murise. Ce se intampla cu el?
-Hei. Vocea lui Travis ma trezise la realitate.
-Diseara lucrezi?ma intreba el.
Mi-am intors privirea de la Mike si l-am privit.
-E luni. Da. Lucrez. Travis zambi strengareste.
-Vin sa te iau la opt?
Mike ofta. L-am privit in speranta ca ma va privi si el. Nimic.
-Diseara ma mut la Jess,am spus. As vrea sa fiu cu masina meaTravis paru trist.
-Oh,nu te supara,am spus eu. Ne vedem dimineata.
-Ok,spuse el. Te duc la McDonald's si iti aduc masina.
I-am zambit si i-am privit buzele. El imi vazu privirea si imi atinse buzele.
-Regulile scolii. Fara saruturi.
Corect. Regulile de la detentie. Am inceput sa rad si m-am intors spre teme.
-Mergi la bal?ma lua Travis prin surprindere.
Mi-am intors privirea spre el. Voia ceva?
-Hm?l-am intrebat.
Imi zambi si isi puse mana peste a mea,cu care fara sa imi dau seama bateam un tic nervos.
-Mergi la balul de toamna?intreba el bland.
Am ridicat din umeri.
-Nu stiu. Cand este?
-In octobrie,ultima vineri.
-Aproape de holloween?
Aproba.Am ridicat iar din umeri. Prezenta lui Mike ma ametea si ma stanjea in acelasi timp. Nu puteam vorbi separat?
-Pentru ca,stii,a continuat el rar,mi-ar fi placut sa fi acolo.
Am ridicat din sprancene. Nu pe bune?
-Serios?
Mi-a mangaiat obrazul.
-Asa ca tin sa te intreb de mult ceva.
Oh,nu! Oh nu nu nu ! Taci! Am inceput sa privesc in jos,vizibil stanjenita de prezenta lui Mike acolo si de intrebarea pe care voia Travis sa imi zica.
-Alice,mi-a zis el si mi-a ridicat barbia. Ti-ar placea sa mergi.....
Un zgomot mare s-a auzit din spatele meu si am intors capul. Orice ma putea tine departe de Travis si intrebarea lui era bine venit. Mike isi tranti cartile (carti?) in geanta si o arunca pe jos cu o busitura asurzitoare. Profesorul,care citea,ne privi pe sub ochelari si lasa cartea pe masa. Se uita la ceasul de pe perete.
CITEȘTI
Dacă ai ști...
Romance"Ăsta e liceul. Locul în care ai o etichetă, care dispare și apare în funcție de faptele comise, iar fiecare om e bine venit să îți atribuie calități și defecte mai mult sau puțin reale. Lucrul cel mai grav este că tu nu ai idee despre ceea ce cred...