Afnan mencari kelibat Rianna dalam kesamaran cahaya dan di balik budak DS yg masih cuba untuk menyerang beberapa lelaki yg berpakaian hitam.
Dari jauh, Afnan dapat melihat raut wajah Rianna yg sukar untuk di tafsir tetapi matanya penuh dengan kebencian dan kecewa.
Rianna turut memandang Afnan.
Buat seketika waktu mereka hanyut di dalam dunia sendiri.
" weyhh jom! " ajak Thieyrah lalu menarik tangan Rianna.
Rianna segera memalingkan wajahnya daripada Afnan dan mengikuti Thieyrah.
Afnan cuba untuk mengejar mereka tetapi tidak dapat kerana di halang oleh 3 orang yg berpakaian hitam tadi.
" stop right there! " ugut Han dengan suaranya yg tegas.
Afnan tidak mengendahkannya.
Afnan masih cuba untuk melepasi kepungan 3 orang tadi.
" arghh! "
Satu pisau mengenai kaki Afnan dan membuatkannya terjatuh.
Dalam kesakitan, Afnan masih dapat melihat 3 orang tadi berlari meninggalkan kawasan tersebut.
Kini, Afnan di kerumuni oleh ahli Dead Shadow yg masih tidak apa2.
" get him! " arah Pablo yg muncul dari pintu utama dan masih memegang kepalanya yg sakit akibat kejadian tadi.
Tubuh afnan di papah oleh beberapa orang lelaki.
" look at what u've done TK! We lost her! " marah Pablo.
" i told u not to touch her Pablo. " jawab Afnan sambil menahan sakit di kakinya.
" what if i don't huh? What u tryna do? " soal Pablo.
" don't forget who am I pablo. Ruining this gang. Is just a piece of sheet. I could do more than that. Don't forget that. " ugut Afnan.
" u're traitor! "
Afnan hanya tersenyum kecil.
" so what if I'm a traitor? I still can do that without being scared of any consequences. I still got my own gang. " jawab Afnan.
" how can huh u still got ur own gang? Heyy Dead Shadow is the only gang that accept u here. HAHAHA now u say u still have ur own gang? In ur dreams. "
" nahh. U're wrong. Before this. I don't have any gang right? Now i have. " jawab Afnan dengan pandangan tajam
Pablo terdiam seketika.
" now let go of me. Or u want me to kill ur daughter? Or maybe making u as my driver? Which one ? " ugut Afnan lagi.
Kali ini beberapa orang melepaskan pegangan mereka daripada tangan Afnan.
Pablo masih tercegat berdiri di tempatnya.
" get Twan. Help him. " arah Afnan kepada orang yg tadi memeggangnya.
Orang itu mengangguk lalu memapah Twan masuk ke dalam kawasan dewan utama mereka.
" today. I let u know. I'm officially leaving this Gang. Dead Shadow. And I am not part of this Gang anymore! " jerit Afnan lalu meninggalkan kawasan tersebut sambil menahan sakit di kakinya.
Telefon bimbitnya di keluarkan.
Nombor seseorang di dail.
" hello? Take me to my father. " arah Afnan lalu mematikan panggilan.
Tidak lama kemudian muncul sebuah kereta berhenti di hadapan Afnan.
Seorang lelaki yg bertubuh besar keluar untuk membukakan pintu untuk Afnan.
" imma take u to the hospital first. " ujar lelaki itu.
" no need Zack. I need to see my father. " jawab Afnan.
" and I'm sure he don't want to see u in this condition. " jawab lelaki yg di panggil Zack itu.
" aahh ye laaa. Kau ni pun macam mummy aku. Tau nak ugut2 orang je. " bebel Afnan sambil memegang kakinya yg sakit.
Afnan memandang ke luar tingkap kereta.
Dalam fikirannya hanya memikirkan tentang Rianna.
" zack. Can u help me with something? " soal Afnan.
Zack yg memandang Afnan dari cermin belakang mengangguk
" ermm boleh x kau bagitahu daddy yg aku nak stop dah pasal mafia2 ni semua. Aku.... Aku dah tahu sape Queen. " ujar Afnan perlahan.
" kau dah tahu? How?! " soal Zack tidak percaya.
" pablo yg tolong aku. "
" hmm kan aku dah cakap dulu. Jangan join Dead Shadow. Dorang tu xboleh percaya. Dorang xoegang pada janji. " ujar Zack
" i know. Tapi sebabkan Dead Shadow ni la aku dapat tau sape Queen. " jawab Afnan.
" but lepas kau dapat tau. Dia nak buat apa? "
" he wants to kill her. " jawab afnan dengan suara yg mendatar.
" seriously?! " Zack tidak percaya dengan ungkapan yg baru di dengarinya.
" yea. "
" did they kill her already? "
" no they can't. " jawab afnan.
" why? "
" sebab Queen tu. Isteri aku. Orang yg daddy nak sangat aku tau. Rupanya buah hati aku. Orang yg Pablo nak sangat bunuh. Orang yg paling aku sayang. So tell me how they can kill her. I won't let that happen. " adu Afnan.
" i know. " ujar Zack.
" u know? Kau tau Queen tu sape dari mula? "
Zack mengangguk.
" kenapa kau xbagitahu aku?! Bayangkan kalau aku xtau sape dia. Mesti aku dah terbunuh dia sama2 dengan Pablo sekali. Kau nak biarkan je aku bunuh isteri aku sendiri? Zack?! " marah Afnan.
" bukan cam tu. Ketua yg xnak aku bagitahu kau sapa Queen tu yg sebenarnya. Semua ni Ketua yg rancang. " terang Zack.
" zack! Kau tau x sekarang Rianna benci sangat dengan aku. Aku xtau nak buat apa zack. Aku xtau macam mana nak pujuk dia. Dulu masa mula2 kahwin pun. Aku susah gila nak pujuk dia. Buka hati dia untuk aku balik. Susah zack. Sekarang bila dia dah percaya aku. Bila aku dah dapat rasa yg dia sayang kan aku. Bila aku dah dapat rasa yg dia cintakan aku. Benda ni jadi. Mesti dia kecewa. Patah hati. Dia mesti susah dah nak percaya kan aku. Macam mana aku nak dapatkan dia balik? " terang Afnan panjang lebar.
" I'm sure. She'll at least ada sayang kat kau. Sebab semua ni jadi bukan sebab korang yg nak. " jawab Zack mencuba untuk memujuk Afnan.
" memang bukan kitorang yg nak. Tapi kitorang dalam diam terikat dengan hal2 mafia ni semua. Zack. Aku xkesah kalau dia nak marah aku ke benci aku ke. Tapi macam mana aku nak dapatkan hati dia balik. 2 kali zack. 2 kali aku hancur kan hati dia. "
" xpe. Kau slow2 la pujuk dia. Dia kan isteri kau. Kau pujuk betul2. "
Afnan hanya berdiam diri.
Hatinya risau memikirkan keadaan Rianna.
" dah sampai. Jom. " ajak Zack selepas memberhentikan keretanya di parking lot di hadapan hospital.
Zack membuka pintu untuk Afnan lalu memapahnya masuk ke dalam hospital untuk mendapatkan rawatan.
Setelah selesai mengubati kaki Afnan, Zack membawa Afnan bertemu dengan daddynya iaitu Ketua mafia yg terbesar dan sama tarafnya seperti Ketua Black Swan.
Aaa helloww. How are u ? Mesti ada yg xpuas hati sbb sklah tutup kan? Kecuali for form 5 promax tu. Hmm goodluck for u guys punya spm okay? Yg lain tu. Xpe2. Stay safe stay at home je la ya..
Thankyouu for much forr supporting this storyy. Saya nk habiskan story nii. Another story is on their wayy. Absolutely not the same genre. 😂 soo yeahh thankyouu againnn ♡♡♡
YOU ARE READING
QUEEN OF BLACK SWAN {[COMPLETED]}
General Fiction" ayahh! Rian xnak kahwin awal lah! ape ni nak suruh rian kahwin dengan mamat ni pulak? keputusan rian muktamad! DIEYRIANA XNAK KAHWIN! " ~ Dieyriana Trisya " Kau dendam sangat ke dengan aku sampai kau xnak tengok aku langsung? macam tu sekali ke k...