Rianna memandang Erin di hadapannya.
" look. I knew we just met. And i knew how hurt it is for regretting. I dont want u to regret anything after u make the decision. " ujar Erin lagi.
Rianna mengeluh berat.
" i know its hard for u accept that. Tapi jangan sampai kejadian tu buat rumah tangga Rian dengan suami Rian runtuh sedangkan benda tu masih boleh di maafkan dan di lupakan. " sambung Erin.
" but Erin. Dia yg tipu Rian. Dia boleh bagitau latar belakang dia dari awal sebelum kitorang dah berbaik. " ujar Rianna.
" what do u mean by latar belakang? U dont know him? But u said yg u suka dia dari sekolah menengah lagi. So of course u know everything about him. " jawab Erin.
Rianna memandang anak mata Erin.
" u want to know the truth? " soal Rianna
Erin mengerutkan dahi.
" what truth? "
" u're the first normal person yg Rian percaya and share about my identity. " ujar Rianna.
" what is it? " soal Erin ingin tahu.
" actually. I'm a Queen in this mafia thing. And my group is Black Swan. " ujar Rianna membongkarkan identitinya.
Erin membulatkan matanya.
" Qu-Queen? Queen Of Bl-Black S-Swan?! " soal Erin tidak percaya.
Rianna mengangguk.
" why? U know this gang? " soal Rianna pelik.
" I- I do. "
" woah. I didn't know that mafia thing in Venezuela could be famous here " ujar Rianna sambil tergelak kecil.
" no. Of course i know. My father is also a mafia leader. " gumam Erin perlahan.
" u must be joking me?! Srsly?! Who? " soal Rianna ingin tahu.
" Dato Khairul. He used to be a mafia leader but now he dont want to get involved and he ask my brother to do it for him. " ujar Erin sambil memandang lantai.
' dato khairul? Macam familiar je nama ni. Tapi mana aku dengar ehh? Bila? ' fikir Rianna.
" its okay. Mesti dia nak ada yg teruskan apa yg dia buat. And he choose ur brother. " pujuk Rianna
" but i want to be part of the mafia gang. I told him many times yg Erin boleh gantikan tempat dia daripada abang memandangkan abang pun xnak teruskan. But he still dont want me to get involved. I can protect myself. He dont have to be worried about me. But now he ask me to sambung belajar and fokus with my studies. Ughhhh " adu Erin sambil menyilangkan tangan di dada.
Rianna tersenyum.
" why u want to be part of mafia? " soal Rianna ingin tahu.
" sebab Erin nak buktikan yg perempuan xsemestinya xboleh protect anything. Erin nak buktikan yg perempuan is also strong and boleh berlawan. " jawab Erin.
' kita sama. ' bisik Rianna.
" wait. U should tell me how's it feel to be the Queen of the greatest gang. Black Swan! Come on tell me. I would love to listen to it and i dont care if i dont get any sleep tonight! " pujuk Erian excited.
" nonono u have to go to school tomorrow. I will tell u the story masa cuti sem nanti. Janji. " ujar Rianna sambil menunjukkan pinky promise
Senyuman Erin terlukis apabila mendengar janji yg di ungkapkan oleh Rianna.
YOU ARE READING
QUEEN OF BLACK SWAN {[COMPLETED]}
General Fiction" ayahh! Rian xnak kahwin awal lah! ape ni nak suruh rian kahwin dengan mamat ni pulak? keputusan rian muktamad! DIEYRIANA XNAK KAHWIN! " ~ Dieyriana Trisya " Kau dendam sangat ke dengan aku sampai kau xnak tengok aku langsung? macam tu sekali ke k...