93 👣

192 11 4
                                    

Rianna sekali sekala memandang ke arah Afriz yg seronok bermain.

Matanya menangkat sepasang susuk tubuh.

" tu bukan Raff dengan Thieyrah ke? " soal Rianna kepada Afnan sambil menunjukkan ke arah mereka.

" macam. Tapi kat belakang tu lagi bukan Ikhwan ke? " sambung Afnan.

Rianna memandang ke tempat yg sama.

" wait. Rian nampak ada Isy sekali la. " ujar Rianna apabila melihat kelibat Isy di belakang Raff.

Rianna mengeluarkan telefonnya.

Tangannya menekan nombor Thieyrah lalu mendail.

Dari jauh Rianna dapat melihat Thieyrah yg memegang telefonnya.

' hello? Haa asal? ' soal Thieyrah.

" kau kat mana sekarang? " soal Rianna.

' aku? Aku ada je dalam hati kau. ' jawab Thieyrah.

" kau. Kalau taknak kena sepak. Kau pusing kiri cepat. " arah Rianna.

Thieyrah hanya menurut.

Mata Thieyrah terus membulat memandang Rianna dan Afnan yg sedang memerhatikannya.

Kakinya ingin melangkah menuju ke arah mereka tetapi di halang oleh Rianna.

" haa haaa dah bawa 3 ekor tu . Kau nak tinggal la? Kau bawa sekali diorang tu. Lama aku tak nampak muka satu2. " ujar Rianna.

Kening Thieyrah berkerut.

' eihh kau nii. Biar la diorang kat sini. Sibuk je diorang ni. ' jawab Thieyrah.

Matanya memandang sekelilingnya.

3 ekor- i mean 3 orang yg sedang memandangnya sambil menyilangkan tangan di dada.

" amboii kauu.. Kau bawa je la sekali. Bukannya kau kena angkat diorang. Diorang jalan sendiri. Dahh cepatt laa. " arah Rianna.

' eishh yelaaa2. '

Thieyrah mematikan panggilan.

Thieyrah memandang 3 jejaka di sekelilingnya.

' semua hensem. Tapi tu la. Sayang. Single. '

Thieyrah berjalan di hadapan menuju ke tempat Rianna di ikuti dengan 3 orang tadi.

" Awak nak pegi mana ni? " soal Raff.

" adalah. " jawab Thieyrah ringkas.

Banyak mata2 memandang mereka. Terutamanya wanita2 di situ.

' aku sorang cam ni boleh bawa 3 lelaki sama kat belakang. Kau rasa. Nervouss nyahh '

Ada di kalangan mereka yg berbisik2 juga.

Thieyrah memberikan pandangan tajam kepada mereka serta merta tertunduk.

Ketika melimpasi taman permainan, Isy hampir melanggar seorang budak lelaki.

Budak lelaki itu memandang Isy.

' cam kenal je budak ni. ' fikir Isy.

Isy duduk di hadapan budak itu.

" sorry tau. Abang tak sengaja. Tak nampak tadi. " ujar Isy sambil mengusap kepala budak itu.

Afriz mengangguk lalu tersenyum.

" abang2. Uncle la. Tak sedar ke dah tua? " sindir Thieyrah.

Isy hanya memandangnya dengan ekor mata.

" ehh suka hati aku la. Aku awet muda. Kau tu yg macam nenek dah. " ujar Isy.

QUEEN OF BLACK SWAN {[COMPLETED]}Where stories live. Discover now