11 👣

408 19 0
                                    

Afnan berjalan2 di sekitar pekan yang berada di hadapan pantai.

Sesekali afnan memandang sekilas pasangan yang sedang berbahagia bersama2 di tepi pantai tersebut.

' bestnye kalau aku dengan Rianna macam tu. Tapi semuanya terlambat. Arghh asal kau bodoh sangat anan? Asal kau buat dia macam tu dulu? Asal kau xikut hati kau? Asal kau xsambut cinta dia dulu? Kau bodoh lah anan. Sekarang kau rasa sendiri macam mana susahnya nak pujuk and dapatkan hati dia balik. ARGHH STRESS! ' teriak afnan di dalam hati.

Nak teriak betul2 kang orang lari tengok dia. Dalam hati je mampu ye anak2.

Afnan memerhati pantai di hadapannya tetapi terganggu apabila ada sebuah kereta berhenti dan menghalang pandangannya untuk tembus memandang pantai.

Afnan mengabaikan kereta tersebut lalu menyambung perjalanannya menuju ke pasir pantai.


Rianna memberhentikan keretanya di parking yang di sediakan.

' lamanye aku xpergi sini.' bicara Rianna perlahan.

" BAHHH!! " kejut seseorang dari belakangnya.

" HUARGHHH!! " jerit Rianna sekuat hati.

" ehh cut2. Bising lah. Nanti orang fikir aku cabul kau ke ape. " ujar orang itu

" ihh kau ni thieylah. Nak makan kaki aku ke? Nasib baik aku xde sakit jantung tau. Kalau x. Kau nak ke aku mati awal? Ihh " dengus Rianna. 

" HAHAHAHA ye lah ii. Baiklah Queen. Mari kita pergi makan aiskrim. Sebelum kau balik hotel. Jom. Aku tahu mane aiskrim yg paling top sekali malam2 mcm ni kt sini. " pelawa Thieylah. Nak pujuk lah tuuww

Rianna hanya membuntuti langkah thieyrah

Mereka kini berada di hadapan gerai kecil yang menyajikan bermacam2 desert.

Rianna rambang mata hendak pilih yang mana

" kau nak borong ke ape kau pandang macam tu? " soal thieyrah pelik.

Ye lah sape je xpelik tengok kawan baik kau pandang desert sampai nak terkeluar biji mata. macam xmakan 5 bulan. Ehh btw sape je x excited nampak desert menggunung depan mata kan? Well perempuan dan desert memang berpisah tiada.

" hisy kau ni. Bukan lah. Aku terliur je tengok desert2 ni. Weyhh ade fav akuu tuu banyakkk huaaa kenape aku baru tauu gerai ni wujuddd! " jerit Rianna kecil. Excited makk aihh

Thieyrah hanya mengekek geli hati melihat Rianna begitu teruja.

Tangan Rianna sudah penuh dengan desert2 fav nya. 

" ehh thieylah. Jom cari tempat duduk. Aku nak makan semua nii. " ujar Rianna sambil berhati2 membawa makanan di tangannya.

" jap. Kau cari dulu lah. Aku ada hal kejap. Nanti aku datang balik. " jawab thieyrah lalu meninggalkan Rianna.

Rianna menghantar pemergian thieyrah dengan pandangan kosong lalu mencari pondok untuk di duduki.

Rianna ternampak pondok kosong yang berada tidak jauh dengan pantai.

' aahhh perfectoo!! ' jerit Rianna di dalam hati.

Rianna mengambil tempat duduknya lalu memulakan sesi makan nya.

Thieyrah yang ternampak Rianna begitu berselera memakan fav desert nya segera berlari menuju ke tempat Rianna.

" amboi kauu. Sedap sangat makan. Xingat aku langsung ehh " ujar thieyrah setelah duduk berhadapan dengan Rianna.

" kau pergi mane tadi? " soal Rianna dengan mulut yang penuh dengan makanan.

" aku jumpa izhan. "

QUEEN OF BLACK SWAN {[COMPLETED]}Where stories live. Discover now