53 👣

218 9 0
                                    

" hello? Kau kat mana sekarang? " soal Raff.

' aku dengan Mer lah. '

" kau datang balik kat restoran tadi tu. Masuk je kau nampak aku. Haa datang terus xpayah jadi cacing kepanasan xtentu nak duduk ke ape ye. Cepat. " arah Raff lalu mematikan panggilan

Thieyrah hanya memandang Raff yg menggenggan telefon bimbit di tangannya.

' makk aihh uratt tuu hmm ya allah xkuatt ' rintih Thieyrah di dalam hati.

Thieyrah mengalihkan pandangannya ke Asrull di hadapannya apabila Raff memandang wajahnya.

" tengok ape tu? " soal Raff.

Raff turut memandang Asrull yg duduk di hadapan Thieyrah sambil bermain game sementara menunggu Rianna yg masih menjawab panggilan.

Thieyrah tidak mempedulikan Raff.

" tengok Asrull?! " soal Raff dengan nadanya sedikit cemburu.

Asrull yg tadi fokus bermain game serta merta mengalihkan tumpuannya apabila namanya di sebut.

" asal? " soal Asrull.

Thieyrah tersenyum manis.

" xde pape. Teruskan main ok. Pasang airpods tu sekali kalau xnak terganggu. " ujar Thieyrah masih menayangkan senyumannya.

' kat asrull boleh pula jawab. Aku ni dari tadi tanya dia buat xde je. ' fikir Raff.

Thieyrah berdiri daripada tempat duduknya.

Raff menarik lengan baju Thieyrah perlahan.

" nak pegi mane? " soal Raff menahannya.

Thieyrah tidak menjawab sebaliknya menarik lengan bajunya daripada di sentuh Raff.

Raff terpinga2 apabila perasan Thieyrah tidak mengendahkannya

' aku ada buat salah ke? ' bisik Raff perlahan.

Thieyrah berjalan keluar menuju ke tempat Rianna berdiri.

Rianna yg bercakap di telefon memandang Thieyrah yg berjalan menuju ke arahnya.

" excuse me for a minute please. " ujar Rianna.

Rianna menutup telefonnya.

" kenape ni? " soal Rianna.

" xde pape. Terseksa kat dalam tu di kelilingi 2 ekor cicak. " jawab Thieyrah .

" cicak? " rianna menjenguk sedikit gerangan cicak yg di panggil oleh Thieyrah.

" owhh japp ehh aku jawab phone ni kejapo jee " ujar Rianna lalu menyambung perbualannya tadi.

Thieyrah mengangguk lalu menunggu Rianna habis berbual sesuatu di telefon.

" okay. That's all. Please arrange everything for me tomorrow okay? Gracias. " ujar Rianna lalu mematikan panggilan.

" ok dah. Jum. " ajak Rianna.

" sape? " soal Thieyrah ingin tahu.

" abang aku. Pastu dia nak aku cakap sikit dengan secret agent untuk besok tu. " jawab Rianna.

" ape dia cakap? " soal Thieyrah.

" so. Esok. Eric akan jaga kau. U know the plan tho right? So tomorrow i'm gonna make my wayy and be there. Xtau jam berapa tapi maybe lambat. N one more. Secret agent sorang ni kan. Dia misteri sikit. Kita Xpernah tau yg dia ni ahli BS jugak. Isn't it interesting? " terang Rianna.

Thieyrah hanya mencebik.

" dah lah. Jum masuk kesian 2 ekor cicak kau tu. " ujar Rianna.

Thieyrah memukul bahu Rianna.

QUEEN OF BLACK SWAN {[COMPLETED]}Where stories live. Discover now