77 👣

210 12 3
                                    

" aku nak tau pasal perempuan semalam. Kau kenal ke tu siapa? " soal Eiysma kepada Thieyrah. STTP

" kenal. Kenapa? "

" siapa dia? "

" Amber Merelynn. Adik Pablo and dia ada 3 org siblings. " jawab Thieyrah lancar.

Kening Eiysma berkerut mendengar penjelasan Thieyrah.

" asal tengok aku cam tu? " soal Thueyrah pelik.

Kena sampuk ke?

" mana kau tau ni? " soal Eiysma tidak puas hati.

" aku tau la. Aku kan stalker berja- " belum sempat Thieyrah menghabiskan ayatnya, muncul seorang wanita yg tiba2 memasuki ruangan kerja Eiysma

" HELLO BABYY ! " sapa perempuan itu dengan lagak gediknya.

Muncul lagi wajah pembantu Eiysma di belakangnya.

" im sorry sir. She just came in and go straight in ur office. " ujar pembantunya

Thieyrah menjeling perempuan itu.

" its okey. U may leave. " jawab Eiysma.

" tchh kau buat apa kat sini haa?! Xnampak ke aku busy? " soal Eiysma kepada perempuan itu.

" hmm jangan la marah I. I datang sini sebab rindu U. Xkan la itu pun xboleh. " ujar perempuan itu tidak lari dengan gaya gedik nya yg memualkan.

" Azwa. I told u many times yg aku xnak tengok muka kau depan mata aku! Get lost from my sight! " tengking Eiysma dengan lantang.

Terhinjut2 bahu Azwa mendengar tengkingan Eiysma kepadanya.

Marah benawhh

Azwa mengeluarkan air mata palsunya untuk menarik perhatian Eiysma

Thieyrah hanya memandang gelagat Azwa.

' ehh ehh minah katak sorang ni xreti2 nak blah ke ' bisik Thieyrah

" ermm princess froggy. Can u leave us for a moment please? I have a lot of things to talk with Eiysma and I dont want any of us wasting our time by watching ur drama here. " ujar Thieyrah tanpa perlu berkias.

Azwa mencerlung tajam memandang Thieyrah.

Nak lawan besar2 kan mata ke?

Thieyrah juga memandangnya santai.

" what if i say. I dont want to leave? " jawab Azwa sambil menaikkan keningnya cuba untuk menguji kesabaran Thieyrah.

Thieyrah tersenyum senget.

" ouhh xnak blahh. Nak duduk sini? " soal Thieyrah memancing Azwa.

Azwa mengangguk sambil tersenyum bangga.

" well.... "

" azwa,  leave. " arah Eiysma yg masih bersabar.

" no. I dont want to leave u. I nak stay dengan u. " jawab Azwa sambik menghentak2kan kakinya tanda protes.

Thieyrah mengipas2 wajahnya dengan fail tebal yg tadi di bawa.

" ehemmmm. Macam ni la. Apa kata kalau awak tunggu kat luar sampai kitorang habis meeting. "  Thieyrah memberi cadangan.

Azwa berfikir sejenak.

" no. I nak stay sini dengan Eiysma . U yg patut keluar tunggu or tangguhkan meeting korang. " jawab Azwa

" Azwa! " jerit Eiysma yg kini sudah berdiri memandang Azwa di hadapan meja nya.

Azwa terkejut dengan suara Eiysma yg lantang menjerit nama nya.

QUEEN OF BLACK SWAN {[COMPLETED]}Where stories live. Discover now