Rianna menunduk berjalan menuju ke staff door.
Ketika telinganya menangkap suara yg amat di kenalinya bertanya kepada penyambut tetamu itu, langkahnya di dlajukan.
Setelah sampai di hadapan pintu, Rianna menoleh memandang ke arah meja penyambut tetamu.
Afnan yg di perhatikannya berlari anak memasuki lift untuk ke tingkat atas.
Rianna segera keluar daripada company itu.
Buat seketika dia kembali menoleh.
Akhirnya Rianna berlari menuju ke cafe yg berdekatan dengan company.
Afnan mengetuk pintu bilik Eiysma.
" come in. "
Afnan menguak sedikit pintu kaca lalu meloloskan diri.
Matanya ligat mencari kelibat Rianna.
" ermm assalammualaikum eiys. Rianna mana? " soal afnan.
" waalaikumsalam. Dia xde datang sini pun. " jawab Eiysma
" tapi tadi aku call dia cakap dia kat sini. " ujar Afnan.
" xde pun. Aku dari tadi lagi kat sini. Mane ade dia datang. " jawab Eiysma sambil membuat muka tidak bersalah.
Wajah afnan pucat.
Perasaan risau mula menjalar masuk ke dalam hatinya semula.
Telefon di dalam poket seluar serta merta di keluarkan dan mendail nombor Rianna.
Rringgg
Rianna meletak semula sudu yg penuh dengan cake di atas pinggannya.
Tangannya mencapai telefon di hujung meja.
" hello? "
' awak kat mana? Saye dah sampai kat company abang awak tapi awak xde pun. Awak boleh xjangan buat saye risau?? Awak kat mana sekarang ni? Bagitahu saye cepat. ' arah Afnan.
Rianna tersenyum.
' bukan selalu nak buat kau gelabah macam ni hehe ' fikir Rianna.
Rianna mematikan panggilan lalu membuka aplikasi whatssapnya.
Rianna mengongsikan locationnya lalu kembali fokus dengan cake di hadapannya.
" nak makan pun susah. "
Mulutnya mengunyah perlahan sambil melihat sekeliling.
Mane lah tau ada serial killer ke. X pun suami dia dah datang. Lagipun bukannya jauh cafe dengan company tuu.
Ketika ralit memakan cake, kerusi di hadapannya di tarik.
Rianna memandang sosok tubuh di hadapannya.
" hey gurl! Sup? " soal lelaki tersebut.
Rianna mengabaikannya lalu meneruskan sesi makannya.
" come on girl. Are you playing hard to get? " lelaki tersebut tersenyum kepadanya dengan pandangan yg sukar di tafsirkan.
" don't you see what am I doing? " soal Rianna sambil matanya mencerlung tajam melihat lelaki di hadapannya ini.
" woahh chill. I know what are you doing. Tch let me accompanied you. " ujar lelaki tersebut sambil tangannya mula menjalat memegang tangan Rianna.
Rianna menepis tangan lelaki itu.
" what the hell is wrong with you?! "
" woa. You're so hard to get. So how about we take a walk? " lelaki tersebut masih menggatal.
YOU ARE READING
QUEEN OF BLACK SWAN {[COMPLETED]}
General Fiction" ayahh! Rian xnak kahwin awal lah! ape ni nak suruh rian kahwin dengan mamat ni pulak? keputusan rian muktamad! DIEYRIANA XNAK KAHWIN! " ~ Dieyriana Trisya " Kau dendam sangat ke dengan aku sampai kau xnak tengok aku langsung? macam tu sekali ke k...