Straf.....

131 7 1
                                    

Woedend loop ik terug naar de slaapzaal. Die rotzak ik zal hem het leven zuur maken. Ik zou er alle aan doen om nog 1 keer haar glimlach te zien of om haar lippen te voelen. Maar nee ze is weg voor altijd.

###################FOUR ZIJN KANT#####################################

MIjn test is eindelijk geweest ik had maar 4 angsten en ze keken me raar aan maar ik heb het overleefd. Nou maar hopen dat Eric niks verteld van mijn geheime schuilplaats. Ik zit diep in mijn gedachten als ik opeens hard tegen de muur word gedrukt. Eric slaat me en nog een keer "wat heb je met haar gedaan?" Nog een mep. "Waarom heb je haar vermoordt?" Nog een harde mep dan word alles zwart. Ik hoor een deur dicht slaan. En na 15 minuten wordt de deur open gesmeten. Oh nee hij is terug. Maar dan hoor ik een hele andere stem. "He wordt wakker!" Langzaam doe ik mijn ogen open ik kijk recht in de ogen van 1 van de Dauntless leiders. "Man wat is er met je gebeurd je zit onder het bloed?!" Dan pas merk ik dat ik onder de blauwe plekken en het bloed zit. "Wie heeft dit gedaan?'De stem klinkt nu dwingend maar ook drijgend. "Eric." De man staat op "Wacht even dan haal ik iemand hij komt hier niet ongestrafd mee weg." Ik probeer te gaan staan maar ik zak gelijk weer door mijn been ik gil van de pijn en als ik kijk naar mijn been zie ik dat hij in een vreemde hoek staat. Maar waar had Eric het in vredesnaam over en waarom denkt hij dat ik zijn vriendin heb vermoord omdat ik tweede stond en zij eerste nee zo ben ik niet ik ben allang blij dat ik gewoon het overleefd heb. De deur vliegt open en ik zie dezelfde man staan maar dan met een paar dokters ze tillen me op een brancard en brengen me naar de ziekenzaal. Ze geven me iets een soort van pillen en al snel zak ik weg in een diepe slaap.

Ik probeer mijn ogen open te doen maar ze zakken vrijwel gelijk dicht.

~~~~~~~Eric's kant~~~~~

Ik zit bij de kolk en probeer mezelf rustig te krijgen. Wat nogal moeilijk lukt als ik opeens 4 mensen met een brancard met haar lichaam erop voorbij zie lopen. Ik begin te rennen en dan bots ik tegen iemand op en hij lijkt niet al te blij......

Tada een nieuw stukje misschien dat er vanavond nog een stukje online komt weet nog niet zeker en anders morgen.

Xx-Iris

This world will never be the same. Divergent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu